Wat je even kwijt wilt #3

oh wat fijn! dat ga ik doen - dankjewel

Wil ik iets bestellen bij pull&bear geeft de app error als ik wil betalen. Nu staat die bestelling wel bij mijn overzicht maar heb dus niet betaald en hij staat ook meteen op verzonden. Dat kan dus sowieso niet. Heeft iemand dit ook weleens gehad? Neem aan dat de bestelling gewoon geannuleerd wordt? Heb nog niet betaald want ik was nog geeneens bij het ideal scherm.

Ugh het gaat even niet goed met me. Ik heb constant paniekaanvallen en ik adem veel te snel. Ik ben net naar de huisarts geweest en ik voelde me gelukkig wel serieus genomen, maar ik weet gewoon niet wat ik hiermee moet? Zoveel zin om weer gewoon normaal mezelf te zijn.

3 likes

Mijn macbooklader heeft het zojuist begeven en vindt €80/€90 voor een nieuwe nog al veel. Iemand toevallig goede ervaringen met een neppe variant die niet oververhit raakt of kortsluiting veroorzaakt of zo? :joy:

Ik ben zo onrustig, maar ik weet niet waarom… M’n hartslag is ook best hoog en ik kan niet zo goed diep ademen. Ik was net ook misselijk. Echt een vervelend gevoel, als een naar voorgevoel ofzo

1 like

Ik zou het er niet op wagen. Oud klasgenoot van mij had een neppe, waarna zijn laptop met niets anders dan die specifieke kabel meer opgeladen kon worden. Niet met een originele, niet met een andere neppe kabel. Toen die kabel ook stuk ging kon hij dus zijn MacBook weggooien.

1 like

Dankje, ik ga het zeker proberen! Ik merkte ook al dat zingen een beetje hielp, aangezien ik dan niet zoveel adem kan halen.

@Madrid ik vind het echt naar om te lezen :pensive: Heb je geen collega die jou wat meer begrijpt en waar je even mee kan praten? Misschien is het ook een idee om even wat muziek op te zetten/oortjes in te doen, zodat de geluiden wat minder worden? Sterkte nog even, je kan bijna naar huis! En als het niet gaat, dan gaat het niet, en moet je gewoon gaan hoor.

2 likes

@JanHagel @Prikkelbaar ja daar was ik dus al bang voor. Ben blij dat ik het alsnog even gevraagd heb, bestel dan toch maar een originele. Na 4 jaar gebruik mag ik eigenlijk niet klagen.

1 like

Ik wil mn verjaardag toevoegen maar ik weet niet hoe ! :disappointed_relieved:

Ik BID dat dit klopt echt ik bid, weergod hoort u mij?!?? http://www.weer.nl/nieuws/30-daagse-verwachting/

8 likes

OMG OMG IK HOOP ZO DAT DIT WAAR IS

5 likes

OMG ik bid met je mee.

1 like

Je mag me een berichtje sturen he!

1 like

De mijne weten ook precies wannee ik medicijnen en vlooienspul in mijn handen heb. Ze weten dit trouwens ook wanneer ik vleeswaren uit de koelkast pak.

vind t lief van je maar is norovirus niet besmettelijk?

1 like

Ik denk dat ik een domme vraag ga stellen maar doe het toch maar.
Weet iemand waar je in het centrum van Utrecht (of een beetje daarbuiten) kunt parkeren zonder dat het meteen super duur is?
Ik ga aankomend weekend alleen naar Utrecht en ga met de auto maar heb nog nooit alleen gereden en ik word echt super nerveus van het idee dat ik daar straks maar wat rondjes rijd en niks kan vinden.

Er zijn verschillende p&rs, rondom. Ik ken de Uithof. Is wel kwartier ofzo met de bus maar het was voor hele dag en bus maar iets van 4 euro. En fijne garage met veel ruimte. Als je op p&r utrecht zoekt in Maps vind je ze allemaal. Kun je meteen zien welke op jouw route ligt.

Oh en die bussen rijden daar vet vaak dus dat is ook wel praktisch, al is t in vakantie misschien anders.

Ah gelukkig! Wat fijn zeg :heart:

1 like

Heeft iemand tips om je minder opgezwollen te voelen met dit weer
Bedankt alvast

1 like