Wat je even kwijt wilt #3

Okee wacht dit klinkt moeilijk. Laat je het eindresultaat zien? Wel leuk zeg!

Ik denk dat we allemaal aangeslagen zijn door dit nieuws. Zullen we het hier bij laten. Ruzie maken of discussiƫren hierover is onnodig.

10 likes

Ik vond de tekst stom maar de jurk eigenlijk best leuk! Het model en stofje. Of kan dit beter in het opbiechttopic?

1 like

Het gaat mij vooral om de tekst en met zo’n warm jurkje (die stof) nu naar buiten gaan :stuck_out_tongue:

Pfff ja ik vind het heel heftig om te zien dat ze 3 dagen geleden hier nog postte. Dat ze aan het begin ban de maand postte dat ze ā€œzich niet zo lekker voeldeā€. Jeetje, heeft ze toen dus geweten dat ze t einde van de maand niet zou halen?

3 likes

ja… zat ze nog tips te geven over het een of ander zelfs! typisch zoiets wat je zou noemen in een afscheidsrede.

3 likes

ā€˜En, wat doe je in je vrije tijd? Zit je op fora toevallig? Bijvoorbeeld het FF?’

6 likes

Ik kan het me echt niet voorstellen hoe het moet zijn als je weet dat je mensen gaat achterlaten. Voor mezelf zou ik het niet erg vinden maar het verdriet van mijn ouders, familie, vriend die zij had, collega’s, kennissen en forummers (zij is veel geliefder dan ik dus dat laatste is bij mij niet van toepassing) lijkt mij het ergste wat er is.

1 like

Ja die stof is meer geschikt voor de herfst ofzo, dat wel. En die tekst… Tja :sweat_smile:

Haha, dat is grappig. Maar nee, ik was het niet dus :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ja ze heeft mij nog tips gegeven over protheses idd.
Een week geleden heeft ze me gestuurd dat het niet lang meer duurde en heeft ze gevraagd of ik het hier wilde zeggen als het zover was.
@Evi-lena
Dus bij haar laatste berichtjes wist ze al dat dat een van haar laatste waren…

5 likes

Oh mijn hemel, wat heftig. Vooral dus dat ze wist dat dat het laatste was.

2 likes

Ja dat lijkt me echt het allerergste. En dat je dan bewust afscheid neemt ofzo en dat je weet dat je heel veel mensen verdrietig achter laat

1 like

Ja, ik weet niet of ze dat toen wist dat het echt de laatste was, maar wel een vab de…
Ik ging net even teruglezen en zag dat haar laatste berichtjes tips voor mij waren.

9 likes

Inderdaad. Ik zou dan liever in 1x om willen vallen. Hoe oud is ze geworden? Of laten we dat in het midden?

1 like

Sterkte @Lentex
Vind het echt heftig :pensive:

1 like

Ja ik ook, heb ik al vaak gedacht.

Uh ik weet het niet precies (wel ongeveer), maar ik weet niet of ze gewild had dat ik dat hier openbaar zou zetten?

1 like

Dat snap ik

:crying_cat_face:Och, dat nieuws van @anon98510831. Had ik niet aan zien komen. Had het gisteren nog over haar tegen iemand (volgens mij mijn moeder), dat ik haar zo sterk vond.

1 like

Ik moet werken om half 4 en als ik te vroeg ben moet ik in de volle zon wachten maar ik wil ook niet te laat zijn. Irritant :rage: