Wat je even kwijt wilt #4

Vandaag het laatste dagje aan zee. Straks komt mn vader ons ophalen en dan gaan we weer naar huis. Het was leuk :grin:

16 likes

Haha, ja, mijn moeder luistert het vooral :stuck_out_tongue:

Misschien moet het forum even offline, kunnen we allemaal even alles laten bezinken.
De hitte van de afgelopen weken slaat toe.

Nee grapje maar nu wordt het wel erg breed/groots gemaakt. Laten we allemaa even 10 seconden nadenken voordat we iets neerzetten hier.

3 likes

Dit lezen met je ondertitel maakt het wel leuk! Hehe flauw.

2 likes

Nooo!:fearful::fearful:
We hebben niet eens gemeet!
Grapjuh. Fijn dat je zo hebt genoten :smile:

1 like

Jullie hebben natuurlijk allemaal vragen over wat er precies gebeurd is en dat is logisch. Dat is meteen ook lastig, want in welk detail wil je treden - het is ook niet fatsoenlijk (ook niet naar de anderen toe!) om alles zo op straat te gooien.

Laten we beginnen met het belangrijkste: we hebben niemand weggepest. En we vinden het verschrikkelijk dat dat nu wel het beeld is dat overblijft. Er is vanuit onze kant niet gescholden, niemand is gekleineerd en er zijn geen steken onder water uitgedeeld.

Het forum moet een goede en fijne en vertrouwde plek zijn voor jullie. En dat betekent dat de moderators en admins daar actief aan moeten bijdragen. De afspraken zijn dan ook eenvoudig: we bepalen met elkaar het beleid (bijvoorbeeld wat we doen met posts die door jullie geflagd worden, maar ook hoe we bijvoorbeeld leuke nieuwe dingen doen zoals die grappige titels). En we voeren met elkaar dat beleid dan ook uit. Maar wel pas nadat we samen hebben besloten en bedacht wat we gaan doen.

Dat hele idee van consensus intern is erg belangrijk: het zorgt ervoor dat we allemaal dezelfde regels aanhouden en dat er dus geen sprake is van willekeur. Daar hebben we DeProfessor ook een aantal keer op aangesproken: We doen wat op het moment dat we het daar allemaal over eens zijn, op eigen houtje dingen doen is gewoon niet okee. En de laatste keer was dat blijkbaar genoeg voor haar om weg te willen.

We vinden dat echt heel naar, dit is niet hoe we het graag wilden natuurlijk. Sterker nog: ik denk dat niemand van ons goed geslapen heeft. Elk verhaal heeft uiteraard twee kanten. Het verhaal van DeProfessor hebben jullie gelezen, hierbij heb je een stuk van onze kant.

——————————————————

Dit bericht zullen we ook onder de afscheidspost van Deprofessor plaatsen. Deze hebben we uiteraard niet verwijderd omdat het iedereen vrij staat zich uit te spreken.

8 likes

Thankss!
Haha ik heb wel aan je gedacht, elke keer als ik iemand zag lopen waarvan ik dacht die kan wel eens op het forum zitten, dacht ik is dat flopsy :heart_eyes:

(Heb ik je op insta?)

1 like

PARDON??

12 likes

Aaah lief :kissing_heart: je klinkt als een hele lieve tante!

Euh. Weet ik eigenlijk niet!

Ik ben alleen deze week niet in de buurt van je geweest :slight_smile:
Ik kan niet zo goed tegen de warmte

2 likes

Zwangere olifantjes zijn lief! Ahh zwanger zijn in deze hitte lijkt mij niet fijn! Lekker dat je een zwembadje hebt dan. Uiteraard ben ik wel een beetje heel erg jaloers! :smile:

3 likes

:heart::heartpulse::heartbeat::two_hearts:
Even wat liefde verspreiden hier.

9 likes

En wat taart! Ik heb zin in taart :orange_heart:
Gefeliciteerd! Geniet van je dag! :tada::tada:

1 like

@Nox ook proficiat!!

1 like

Gefeliciteerd!

1 like

@Nox en @grace Gefeliciteerd!


Ik was gisteren zo blij toen ik eindelijk m’n werk af had, ik was de hele dag zo snel afgeleid dat het uren duurde terwijl ik er normaal misschien maar een of twee uur over zou doen… De afgelopen dagen vroegen ook zoveel mentale energie, zoveel nagedacht en gepraat. Maar ik voel me veeeel beter nu, echt veel beter dan ik hier een tijdje geleden postte over hoe ik fouten had gemaakt die ik niet meer recht kon zetten en dat ik me enorm schuldig voelde. Nu besef ik dat ik eigenlijk helemaal geen echte fouten heb gemaakt, dat ik me helemaal niet zo schuldig hoef te voelen en dat de ander echt niet perfect was. Het werkte gewoon niet en het was zo heftig en intens dat het waarschijnlijk niet anders kon dan exploderen. Ik ben heel blij en dankbaar dat ik zulke goede mensen om me heen heb die me hier doorheen helpen en tegelijkertijd me door mijn eigen verwerkingsproces laten gaan :two_hearts:

8 likes

@Nox en @grace hele fijne verjaardag!:balloon::cake:

@anon68622085 Bedankt voor al je werk en inzet! Je was een leuke mod. :heart:

1 like

Ik heb een verjaardagsfeestje van een kind. Met de hele familie erbij (niet mijn familie) en geen andere kinderen (taart eten e.d.). Hoe deftig moet ik gekleed gaan? Ik wil m’n HP t-shirt aandoen met een rok. Of is dat een beetje te casual?

Ooo. Blijkbaar heeft die gettatoeëerde zombie man zelfmoord gepleegd.
Vond het altijd al wel een excentrieke man

Met dit weer zou ik zelfs bij de koningin in m’n onderbroek op visite gaan.

Klinkt prima.

18 likes