Wat je even kwijt wilt #4

Welke regio?
Uitzendbureau? Instellingen persoonlijk mailen?

Geen idee verder. Ik zou niet weten hoe je verder moet zoeken naar een baan :see_no_evil:

Maar als je goed kunt koken kun jr ook een restaurant openen. Komen alle FF’ers wel eten :joy:

2 likes

Prima toch? :slight_smile: Ik geef mijn vader nooit meer iets voor zijn verjaardag (andersom ook niet). :flushed:

1 like

Ik heb een croptop aan naar buiten :sunglasses: voel me wel heel sexy
Soms kijk ik naar mezelf en denk ik ‘Wie wil mij niet???’
Helaas is het antwoord schrijnend hahahaha

29 likes

Ja soms heb je van die miniaturen van luxe autos

2 likes

bij Rituals hebben ze van die auto parfums die lekker ruiken, vind ik echt een leuk kado voor vaders!

2 likes

Voel me soms zon sufferd als oudere mensen tegen je zeggen;“je/jullie gaan zeker nog uit vanavond?” Of iets in die trant. Ik was afgelopen week op vakantie en toen zei de eigenaar van het hotel van “als jullie nog naar de disco willen blabla”. Meneertje mijn plan was direct na het eten op bed te gaan liggen chillen. Word zo met je neus op de feiten gedrukt dat je een oude ziel in een jong lichaam bent;);p (ik ga wel uit BTW, niet wekelijks)

19 likes

Zorgnet.
Je kunt ook instellingen benaderen.

Wij maken ook “gebruik” van ervaringsdeskundigen, grote meerwaarde! Alleen dat is de agz en in zuid limburg helaas.
Succes!

Ja zooo’n irritante opmerking is dat. Ik ben ook een oma in een jong lichaam, altijd al geweest en daardoor ook nooit een partyanimal geweest. Zeker toen ik onder de 20 was kreeg ik vaak zo’n opmerking. NEE IK GA NIET UIT, laat mij lekker thuis zitten en een boek lezen.

2 likes

Ik heb net nee gezegd tegen een straatverkoper en ik voel me dan zoo schuldig
Sorry ik post echt teveel

Liep net de ikea in en de gehaktballetjes en vegaballetjes zijn 50% voor studenten, aangename verrassing. Gratis tip van deze langstudeerder.

6 likes

Een dakloze of zo iemand die kranten verkoopt? Bij die laatste categorie ben ik altijd blij van ze af te zijn, zijn altijd zo drammerig. Laat me gewoon met rust als ik door de stad loop

1 like

Bwah. Ik heb weer eens buikpijn. Ik haat dat immens.

En ik heb een pleister op mijn duim. Dus kan niet goed type op mijn telefoon.

Save the children ofzo? Ik wil niet doneren maar als ik eenmaal met ze in gesprek ben kan ik nog slechter nee zeggen

Oh ik ben hier altijd heel makkelijk in, veel zijn toch studenten en willen gewoon verkopen, die kinderen boeit ze niet zoveel. Het ergert me ook altijd dat ze van die emotionele trucjes gebruiken, zo doorzichtig. “U vindt het toch ook verschrikkelijk wat er met de vrouwen in Afrika gebeurt?” Beetje dat soort zinnen. BTW je kan ook zeggen dat je al doneert, dan ben je er makkelijker vanaf misschien. Of dat je niet aan een abonnement wil vastzitten.

1 like

Zeg trouwens meestal al van tevoren dat ik sowieso niet ga kopen, dat ze hun verhaal mogen doen maar ik niet koop. Maar ik ben misschien een te cold hearted bitch

2 likes

Of dat je in het buitenland woont haha

3 likes

Chocolade is niet iets wat je moet bewaren.

13 likes

Of Nog maar 17 bent:p

4 likes

Ik kom naar dit forum denk ik, maar ik moet wel wennen aan deze layout nog. Maar wel leuk dat het hier zo actief is. Maakt voor mij meeposten ook aantrekkelijker

11 likes

Ik ben zo blij dat ik de beslissing heb genomen om weg te gaan hier. De dag begon direct weer kut met stresserige situaties en kut mailtjes, bah. Heb een super goed voorstel van m’n vader gekregen en ga er zelfs behoorlijk op vooruit in mijn loon, terwijl ik 10 uur minder ga werken in de week. Alles valt op z’n plek en er valt zo’n last van m’n schouders af. Nu aftellen naar m’n verlof!

86 likes