Meiden ik heb advies nodig, ik ben helemaal misselijk
Een tindermatch van me blijkt te gaan trouwen. Trouwen. Zouden jullie de gesprekken doorsturen naar zn vriendin/verloofde?
Ik weet echt niet wat ik moet doen, ik schaam me zo
Ja, ze heeft precies hetzelfde meegemaakt. Intelligent maar niet verder mogen studeren van haar ouders. Ze heeft dit ook bij mij gedaan en wil voorkomen dat ze dat met mijn zusje ook gaat doen. Terwijl mijn andere zusje wel een gemiddeld niveau heeft, vind het een beetje vreemd dat zij niet naar onder wordt getrokken als het ware.
Maar je hebt helemaal gelijk hoor, tegen mij zeiden ze: ja begin maar met mbo-1 toen ik al 3 jaar thuis zat vanwege hun verouderde denkwijze. Heb in totaal 7 jaar weggegooid voor ik weer op mijn niveau kwam, de uni zal ik nooit meer kunnen doen. En dat wil ik voorkomen. Ik ga zeker met haar naar open dagen tegen die tijd, maar dat komt dan wel.
@virago Jup, ze heeft nog 4 jaar om te kiezen wat ze wil. En het is ook helemaal niet erg, tegen die tijd zal ze ook wel wat voorlichting krijgen van school en ik zal haar ook helpen waar nodig. Maak me nu alleen al zorgen omdat mān moeder mijn ācarriĆØreā om zeep heeft geholpen, dat hoeft bij mān zusje niet te gebeuren
Waaaarom wordt ik veel minder snel bruin dan vroeger
@anon98052296 nee ik zou het niet doorsturen maar ik zou hem er wel op aanspreken en duidelijk proberen te maken wat hij fout doet en hem flink schuldig te laten voelen. Altijd lastig zulke situatiesā¦
Ik heb haar een bericht gestuurd ik zou het wel willen weten en niet meer gaan trouwen
Spannend.
Hou ons op de hoogte!
Wat fijn om te lezen!!!
Wow, hoe ben je erachter gekomen?
Jij hoeft je niet te schamen, jij wist het niet. Hij zit fout!
Ik sta op het punt een kaartje te kopen voor The Lion King volgende week. Iemand hier daar al eens geweest?
Ik twijfel nog een beetje wat ik qua parkeren doe. Het theater raad aan om te parkeren op Parking Scheveningen Strand, op 5 minuten loopafstand. Nu boeit dat lopen me niet, maar ik ga maar alleen. Kan ik beter direct naast/tegenover het theater parkeren of stel ik me aan en kan ik prima nog 's avonds laat in mn eentje naar die andere parkeerplaats lopen?
Er zullen wel meer mensen na de voorstelling die kant op lopen voor hun auto neem ik aan? Ik zou me daar zelf niet druk over maken als het 5min lopen is.
Hoe is het nu daar?
The Lion King is echt heel mooi!
Wij hebben daar toen ook geparkeerd en de helft van de bezoekers ook, dus je loopt niet alleen.
@anon98052296
Het is niet jouw verantwoordelijkheid, maar ik zou het als ik haar was heel graag willen weten. Ben benieuwd naar haar reactie!
Goh wat gezellig, een vroegere bedpartner heeft een huis gekocht schuin tegenover me
Oh ja hahaha wat stom, ik had helemaal niet aan andere bezoekers gedacht Goed om te horen iig, heb er zoveel zin in al!
Veel plezier! Het is echt al je geld waard.
Stomme vraag maar hoe kom je aan de gegevens van zijn verloofde??
Was ik nu nog maar student
Ik kreeg een afwijzingsmail binnen op de sollicitatie van vorige week (en terecht). Ze hadden veel kandidaten en een aantal met meer ervaring en ze wensten me nog veel succes met andere sollicitaties en nog meer van standaardgeklets. Bel gewoon even? Hadden ze ook beloofd trouwens. Vind een mailtje zo staan van: Ja, we willen geen moeite in jou steken.
Mijn moeders reactie: āZe vonden je vast te dik, dus hebben je niet aangenomen.ā Er kunnen nog 10 andere redenen zijn minstens, maar dat komt dan niet in dār op.
Jaaa is echt mooi, ik moest bij het begin gewoon huilen hahah. Maar wij liepen inderdaad in een optocht naar die parking dus dat zou ik sowieso doen!
PRO TIP: Gewoon effe inschrijven, weer uitschrijven wanneer je je collegepas hebt. Staat geen datum op de pas (bij de EUR) en zo kun je overal lekker korting pakken tot je echt te oud bent om nog student te lijken. Nee grapje, geen idee of dat zou werken zonder dat je iets moet betalen haha, hoppa opeens 2000 collegegeld afgeschreven.