Hee dankjewel. Vandaag gaat wel iets beter, niet meer zo verdrietig als gisteren en heb mijn ervaring zojuist met mijn broer gedeeld en dat was wel fijn. Denk dat de bevestiging van dat het er mag zijn heel erg heeft geholpen. Dus dankjewel allemaal voor alle lieve berichtjes!!!
Wauw ik hoop dat mijn katten ook zo oud worden <3
Mijn vorige twee katten zijn beide op hun 11e overleden, dus nu mān katten ook die leeftijd bereiken ben ik echt bang dat het niet lang meer gaat duren.
Ik wou dat alle diertjes 100 konden worden haha
Hoop ik ook! Ook bij mijn huidige katten, maar ik zou 16 ook al mooi vinden. En zeker voor de kat met diabetes (waarvan ik het helaas niet vermoed)
Van die oude katten was 1 op zijn 17de ook nog echt vitaal, sprong toen nog makkelijk op tafels enzo. Ging daarna wel snel bergafwaarts overigens.
Ik kreeg net zoān lief kaartje van een vriendin omdat ze weet dat ik nu een moeilijke periode heb
Lekker bezig
Indeed? Daar staan wel veel zorg vacatures online.
Ik ga zo naar de Bakker Bart wandelen voor een lekker broodje
Hmm⦠wat je ook kan doen is de sociale kaart van je regio opzoeken en tussen die bedrijven naar vacatures zoeken? Verder geen flauw idee eigenlijk. Vind t ook wel interessant om te weten haha.
Ik heb net perongeluk een fb story geplaatst en kan hem gewoon niet verwijderen echt wtf heb al tien x foto verwijderen aangeklikt maar ze blijven gewoon staan
Kut facebook
Ben je bekend of in behandeling geweest bij een bepaalde organisatie? Misschien kun je hen dan bellen voor wat meer informatie. Want volgens mij moet je dan ook eerst een opleiding tot ervaringsdeskundige doen, toch?
Ik weet dat de organisatie waar ik volgende maand aan de slag ga ook werkt met ervaringsdeskundigen, maar ik weet niet precies hoe dat werkt of wat hun procedure daarvoor is. Als je wilt weten welke dat is dan mag je me uiteraard een pbātje sturen, volgens mij komen we uit dezelfde regio dus is wellicht interessant.
Mijn hart doet pijn van alle chocolade in koelkast verhalen
Hoezo? Ik gooi ook al mijn chocolade in de koelkast in de zomer.
Chocolade kan het best bewaard worden tussen de 15 en 22 graden. In de koelkast wordt chocolade dof en als je het op zoān lage temperatuur eet komen niet alle smaken vrij. Ook āvangtā chocolade makkelijk geuren dus als je het echt in de koelkast wil bewaren kan je dat beter in een afgesloten doos doen. Maar met name de condens die ontstaat in de koelkast en de temperatuur schommelingen zijn slecht voor de chocolade. Het beste is om chocolade op een donkere droge plek te bewaren (bijv. een kelderkast of keukenkast).
Ik vind het uit de koelkast echt het allerlekkerst
Milkarepen of chocolade van de chocolaterie?
Ik koop nooit iets bij de chocolaterie, maar ook geen milka, haha. De rest!
Deze is zo lekker als het in de koelkast heeft gelegen.
Aw Kijk eens op Etsy, daar hebben ze vaak echt mooie cadeautjes, vast ook met iets van honden!
Haha oke. Nouja kijk in de standaard supermarktrepen zitten vaak minder verschillende smaken en maakt het waarschijnlijk minder uit. Maar met wat luxere chocolade zou ik het aanraden om het niet in de koelkast te stoppen. Maar hƩ als jij het lekkerder vindt uit de koelkast vooral doen. Het gaat er tenslotte toch om dat je iets lekkers eet.
Nee geen cyste.
Ik heb zin om naar de AH te gaan en nakd repen te kopen.