Wat je even kwijt wilt #4

Oh ja hahaha wat stom, ik had helemaal niet aan andere bezoekers gedacht :sweat_smile: Goed om te horen iig, heb er zoveel zin in al!

3 likes

Veel plezier! Het is echt al je geld waard.

2 likes

Stomme vraag maar hoe kom je aan de gegevens van zijn verloofde??

1 like

jaaa zo mooi, echt janken!

1 like

Was ik nu nog maar student :face_with_raised_eyebrow:

Ik kreeg een afwijzingsmail binnen op de sollicitatie van vorige week (en terecht). Ze hadden veel kandidaten en een aantal met meer ervaring en ze wensten me nog veel succes met andere sollicitaties en nog meer van standaardgeklets. :face_with_raised_eyebrow: Bel gewoon even? Hadden ze ook beloofd trouwens. Vind een mailtje zo staan van: Ja, we willen geen moeite in jou steken.
Mijn moeders reactie: ‘Ze vonden je vast te dik, dus hebben je niet aangenomen.’ Er kunnen nog 10 andere redenen zijn minstens, maar dat komt dan niet in d’r op.

Jaaa is echt mooi, ik moest bij het begin gewoon huilen hahah. Maar wij liepen inderdaad in een optocht naar die parking dus dat zou ik sowieso doen!

1 like

PRO TIP: Gewoon effe inschrijven, weer uitschrijven wanneer je je collegepas hebt. Staat geen datum op de pas (bij de EUR) en zo kun je overal lekker korting pakken tot je echt te oud bent om nog student te lijken. Nee grapje, geen idee of dat zou werken zonder dat je iets moet betalen haha, hoppa opeens 2000 collegegeld afgeschreven.

3 likes

Aah alleen maar meer zin in nu! Hebben jullie toevallig tips voor goede plaatsen? Ik wil graag 1e rang (die gele bolletjes) in het middelste deel zeg maar. Is dan hoe verder naar voren, hoe beter of kan ik beter ietsje naar achter zitten?

10 is echt meer dan voldoende kan ik uit ervaring vertellen! Ik had er zelf 22 en heb de helft niet gesproken, en dat is super zonde. Kan je net zo goed niet die andere 10 uitnodigen waar je niet zo close mee bent. M’n broertje had er nog iets meer en die zei hetzelfde, achteraf gezien had hij ook liever een selecter groepje gekozen. Dus zou me er niet druk om maken en lekker die 10 personen uit nodigen, het is jouw avond!

Wat heftig! Weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Heel veel sterkte! :heart:

1 like

Ahhw wat rot! Heel veel sterkte :heart:

1 like

Jeetje wat heftig zeg! Heel veel sterkte!

1 like

17 oktober heb ik verlof! Maar eind september ook nog een weekje vrij (mijn baas hangt een bepaald geloof aan waardoor we ieder jaar een week niet mogen werken, dat is dan het enige wat ik ga missen).

2 likes

Die standaardmails zijn echt rot, maar meer regel dan uitzondering helaas. Je krijgt er inderdaad nogal het gevoel van dat ze totaal geen moeite voor je willen doen.

Overigens hoop ik dat je de opmerking van je moeder naast je neer kunt leggen. Ik heb geen idee wat je figuur is, maar ik kan me niet voorstellen dat iemand daarop afgewezen zou worden.

@LastYoungRenegade Wat een vreemde conclusie van je moeder, net of dat een reden zou kunnen zijn voor het afwijzen van een sollicitant. Trek je er niets van aan, hoor!

Net weer zo’n energiemannetje voor de deur :roll_eyes: Ik zei meteen: “Je mag je verhaal doen, maar ik ga niks kopen of een abonnement afsluiten!”. Nee, maar hij wilde alleen zeggen dat álle buren gedaald zijn in tarief en wij niet, en of hij mijn gegevens mocht opvragen. Nou, wij betalen vrij weinig per maand (100 euro voor gas en licht, tweepersoonshuishouden) en krijgen alsnog +/- 300 euro terug aan het eind van het jaar, dus ik denk niet dat wij nou per se zo veel meer betalen dan de buren. Iets werkte niet, dus hij zou over een kwartier terugkomen, ik ga niet eens meer opendoen :fu:t3:

Ja I know, maar ik ben nu tot in detail aan het analyseren welk geel bolletje dan het beste is :sweat_smile: Is ook nergens voor nodig eigenlijk natuurlijk

Wat ontzettend heftig. Dikke knuffel en veel sterkte!

1 like

Ja, ik weet het niet? Er zullen ongetwijfeld bedrijven zijn die dat doen, maar dan zou ik er alleen al niet willen werken als je iemand afwijst om iets oppervlakkigs als uiterlijk. Ik snap het al meer dat je iemand deels afwijst als hij/zij als een slons aan komt zetten met bevlekte kleding, haren in de war etc. Maar dat was niet het geval.

Ik laat energiemannetjes altijd staan trouwens. :joy:

1 like

Jeetje, wat erg, heel veel sterkte. :rose:

1 like