Wat is dit voor onzin. Ik wacht al een week op een bestelling van Levi’s en ik belde net. Krijg ik eerst te horen dat alle medewerkers in gesprek zijn en dat ik moet wachten, oke prima. Maar vervolgens krijg ik te horen dat ze me op dit moment niet persoonlijk te woord kunnen staan en dat ik mn gegevens achter moet laten. Heb daar helemaal geen zin in, waarom kunnen ze me niet te woord staan?
Jeetje Heel veel sterkte voor jullie.
Ik zat links aan de zijkant bij een van de hoogste gele bolletjes op het plaatje en ik moest mijn nek wel echt draaien de hele tijd. Maar je zit ook wel weer op een verhoging aan de zijkanten dus je hebt wel goed zicht. Ik zou zelf of dat ene gele bolletje op rij 16 doen, of de zijkant maar dan niet te ver omhoog (op het plaatje).
Oh nee wat vreselijk… Heel veel sterkte!
Ik zou hier dus niet gediend van zijn. Gegevens opvragen? Gaat hem niks aan. Ik heb zelf geen geduld om zijn of haar verhaal aan te horen hahah zonde van de tijd als ik toch niks ga kopen.
Nou
Mn nicht zei ik ben uitgenodigt op de bruiloft van ‘naam’ dus blablabla
Dus ik zei huh naam wie?? Blabla tindermatch
En toen stuurde ze een screenshot van die uitnodiging en daar staat dus bij georganiseerd door ‘naam’ en ‘naam verloofde’
Nee, ik ook niet, het is ook helemaal niet relevant, want ik wil niet overstappen. Maar ik ga dan toch weer te makkelijk mee in zoiets. Net werd er weer aangebeld, maar ik doe vandaag de deur niet meer open, hoor, toedeledokie
Jeetje, heel veel sterkte! Wat verschrikkelijk.
Ik zou die op rij 16 pakken! Daar zat ik ook ongeveer en vond dat een hele mooie plek met goed zicht op het podium Zijkant lijkt mij zelf vervelender omdat je er ook van die zuilen hebt
Jeetje… ik vind het wel goed dat je een bericht hebt gestuurd. Daarna zal ik je er niet meer in mengen. Als hij op Tinder zit en mensen gaan hem herkennen of wat dan ook dan weet hij dat hij dit kan verwachten.
Jeetje, dat is wel heel erg schrikken, heel veel sterkte voor jou en je familie.
Wat erg… Veel sterkte.
@LastYoungRenegade Wat een rotopmerking van je moeder zeg Hoop dat je er niet naar luistert want het slaat nergens op.
Heel veel sterkte voor jou en je familie.
Ik ben het inmiddels gewend. En het ergste is nog dat ze het niet als belediging bedoelt, maar denkt dat het de waarheid is.
Ik ben weer terug! Heb maar 77 ongelezen topics,
Ben ik voor de 2e keer naar de apotheek gegaan voor medicijnen is het de verkeerde. Ben ik bijna 3 uur onderweg voor (logeer nu bij m’n vriend) lekker dan
Heel veel sterkte… jeetje wat verscrhikkelijk.