Wat je even kwijt wilt #4

@hanson @crazyplantlady thanks! Ik heb net idd voor die rij 16 gekozen!

1 like

Jeetje… ik vind het wel goed dat je een bericht hebt gestuurd. Daarna zal ik je er niet meer in mengen. Als hij op Tinder zit en mensen gaan hem herkennen of wat dan ook dan weet hij dat hij dit kan verwachten.

1 like

Jeetje, dat is wel heel erg schrikken, heel veel sterkte voor jou en je familie.

1 like

Wat erg… Veel sterkte.

@LastYoungRenegade Wat een rotopmerking van je moeder zeg :confused: Hoop dat je er niet naar luistert want het slaat nergens op.

2 likes

Heel veel sterkte voor jou en je familie. :kissing_heart:

1 like

Ik ben het inmiddels gewend. En het ergste is nog dat ze het niet als belediging bedoelt, maar denkt dat het de waarheid is. :sweat_smile:

Ik ben weer terug! Heb maar 77 ongelezen topics, :sob:

@Mgg Wat een kut nieuws. Heel veel sterkte voor jou en je familie

1 like

Ben ik voor de 2e keer naar de apotheek gegaan voor medicijnen is het de verkeerde. Ben ik bijna 3 uur onderweg voor (logeer nu bij m’n vriend) lekker dan

Heel veel sterkte… jeetje wat verscrhikkelijk.

1 like

@LastYoungRenegade Ik hoop echt dat er snel een beter betalende baan in het verschiet ligt en dat de woningproblemen is worden aangepakt in Nederland zodat je niet langer met haar in 1 huis hoeft te wonen. Is ze zelf trouwens ā€˜dik’?

1 like

Aparte reactie van je vriendin, alsof een toeristenleven meer waard is?

Maar wens jou en je familie veel sterkte. :heart:

1 like

Ja, hoop ik ook. Denk ook dat dat een hoop scheelt :slight_smile: En ze is zelf ook niet bepaald slank nee. Maar ik kan me herinneren dat mijn oma altijd tegen me riep (toen ik een kind was): ā€˜Kind, wat ben je dik geworden.’ Dus denk dat die opmerkingen een familiekwaal zijn (hoop dat ze mij overgeslagen hebben hiermee :joy:)
Al riep die oma ook tegen moslima’s: ā€˜Waarom heb je zo’n rare theedoek om je hoofd?’ :confused:

@Nidorina Thanks :kissing_heart:

1 like

@Mgg :orange_heart::orange_heart::orange_heart: Sterkte!

1 like

Ik heb vannacht gedroomd dat ik verliefd was op een ander. Vandaag heb ik iemand ontmoet die echt zo leuk is dat ik bijna aan mijn eigen relatie zou gaan twijfelen. Haat deze gevoelens…

Dan is het toch eigenlijk een nachtmerrie? :stuck_out_tongue: Ik droomd vannacht dat mijn jongste kat de andere had gedood. :frowning:

ik heb alvast nieuwe schoenen gekocht voor de baan waar ik morgen op ga solliciteren. Dan is het in ieder geval extra kut als ik weer niet word aangenomen

8 likes

Als een huisarts zo lang uitloopt dat ze over hun openingstijden heen gaan, wat doen ze dan eigenlijk met de mensen die nog in de wachtkamer zitten?

Ik heb dit ooit gehad, maar was toen wel nog de enige wachtende. Patiƫnt voor mij liep drie kwartier uit. Mij hebben ze toen gewoon geholpen, maar weet niet hoe dat zit als er meerdere patiƫnten zitten te wachten.

1 like

Nou dat vind ik ook niet aardig van je moeder…

1 like