@LastYoungRenegade Ik hoop echt dat er snel een beter betalende baan in het verschiet ligt en dat de woningproblemen is worden aangepakt in Nederland zodat je niet langer met haar in 1 huis hoeft te wonen. Is ze zelf trouwens ‘dik’?
Aparte reactie van je vriendin, alsof een toeristenleven meer waard is?
Maar wens jou en je familie veel sterkte.
Ja, hoop ik ook. Denk ook dat dat een hoop scheelt En ze is zelf ook niet bepaald slank nee. Maar ik kan me herinneren dat mijn oma altijd tegen me riep (toen ik een kind was): ‘Kind, wat ben je dik geworden.’ Dus denk dat die opmerkingen een familiekwaal zijn (hoop dat ze mij overgeslagen hebben hiermee
)
Al riep die oma ook tegen moslima’s: ‘Waarom heb je zo’n rare theedoek om je hoofd?’
@Nidorina Thanks
Ik heb vannacht gedroomd dat ik verliefd was op een ander. Vandaag heb ik iemand ontmoet die echt zo leuk is dat ik bijna aan mijn eigen relatie zou gaan twijfelen. Haat deze gevoelens…
Dan is het toch eigenlijk een nachtmerrie? Ik droomd vannacht dat mijn jongste kat de andere had gedood.
ik heb alvast nieuwe schoenen gekocht voor de baan waar ik morgen op ga solliciteren. Dan is het in ieder geval extra kut als ik weer niet word aangenomen
Als een huisarts zo lang uitloopt dat ze over hun openingstijden heen gaan, wat doen ze dan eigenlijk met de mensen die nog in de wachtkamer zitten?
Ik heb dit ooit gehad, maar was toen wel nog de enige wachtende. Patiënt voor mij liep drie kwartier uit. Mij hebben ze toen gewoon geholpen, maar weet niet hoe dat zit als er meerdere patiënten zitten te wachten.
Nou dat vind ik ook niet aardig van je moeder…
Ah nee, wat erg. Gecondoleerd en veel sterkte
Ben benieuwd, hier zitten sowieso nu nog 3 mensen voor dezelfde arts
Wat zouden jullie doen als je een week op vakantie gaat (stedentrip / strandvakantie)met handbagage vliegen of gewoon met een grote koffer. Ik neem altijd graag veel kleren mee, verschillende schoenen, boeken, 2 badlakens etc.
Voor het inchecken van een koffer moet ik bijbetalen maar een grote koffer heb ik en een handbagagekoffer niet en kan ik ook niet lenen van iemand en zal ik moeten kopen.
Even voor de duidelijkheid ik vlieg nooit. Dus ik zou gaan voor lekker makkelijk een grote koffer
Grote koffer! Heb je al en kan je lekker veel meenemen. Ik vind handbagage voor een hele week lastig. Red met handbagage meestal 4-5 dagen, maar niet meer.
Ik ben voor het eerst sinds bijna tien jaar weer op vakantie in het buitenland en ik voel me oprecht zo gelukkig. Heb echt het gevoel dat ik straks weer helemaal opgeladen ben als ik terug ga ondanks dat ik een extreme heimwee ga hebben omdat dit mijn tweede thuisland is.
Heel veel sterkte, wat ontzettend heftig. Snap dat de opmerking van je vriendin in het verkeerde keelgat schoot, maar ze bedoelde het vast niet slecht.
Ja zeker! Degene die overleden is heeft zelf niet eens schoenen aan waarschijnlijk
Weet iemand of je de amerikaanse Vogue ook in Nederland kun krijgen? Ik wil heel graag die van september met Beyonce op de cover.
Zou een grote koffer meenemen dan! Weet niet met welke maatschappij je vliegt maar denk niet dat bijboeken veel meer kost dan een fatsoenlijke handbagagekoffer. Plus die zit al bijna vol met 2 strandlakens ongeveer! En dan kan je lekker alles meenemen wat je wil, vind ik voor een week echt niet overdreven. En je hoeft niet onhandig te doen met vloeistoffen enzo.
Jeetje wat heftig, gecondoleerd en sterkte!