Wat je even kwijt wilt #4

Ah nee, wat erg. Gecondoleerd en veel sterkte :heart::heart:

1 like

Ben benieuwd, hier zitten sowieso nu nog 3 mensen voor dezelfde arts :+1:

Wat zouden jullie doen als je een week op vakantie gaat (stedentrip / strandvakantie)met handbagage vliegen of gewoon met een grote koffer. Ik neem altijd graag veel kleren mee, verschillende schoenen, boeken, 2 badlakens etc.
Voor het inchecken van een koffer moet ik bijbetalen maar een grote koffer heb ik en een handbagagekoffer niet en kan ik ook niet lenen van iemand en zal ik moeten kopen.

Even voor de duidelijkheid ik vlieg nooit. Dus ik zou gaan voor lekker makkelijk een grote koffer

Grote koffer! Heb je al en kan je lekker veel meenemen. Ik vind handbagage voor een hele week lastig. Red met handbagage meestal 4-5 dagen, maar niet meer.

1 like

Ik ben voor het eerst sinds bijna tien jaar weer op vakantie in het buitenland en ik voel me oprecht zo gelukkig. Heb echt het gevoel dat ik straks weer helemaal opgeladen ben als ik terug ga ondanks dat ik een extreme heimwee ga hebben omdat dit mijn tweede thuisland is.

11 likes

Heel veel sterkte, wat ontzettend heftig. Snap dat de opmerking van je vriendin in het verkeerde keelgat schoot, maar ze bedoelde het vast niet slecht.

1 like

Ja zeker! Degene die overleden is heeft zelf niet eens schoenen aan waarschijnlijk

14 likes

Weet iemand of je de amerikaanse Vogue ook in Nederland kun krijgen? Ik wil heel graag die van september met Beyonce op de cover.

Zou een grote koffer meenemen dan! Weet niet met welke maatschappij je vliegt maar denk niet dat bijboeken veel meer kost dan een fatsoenlijke handbagagekoffer. Plus die zit al bijna vol met 2 strandlakens ongeveer! En dan kan je lekker alles meenemen wat je wil, vind ik voor een week echt niet overdreven. En je hoeft niet onhandig te doen met vloeistoffen enzo.

1 like

Jeetje wat heftig, gecondoleerd en sterkte!

1 like

Of dat je onder curatele staat :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Bij American Book Center (ABC) dat zit in Den Haag en Amsterdam. En anders op Schiphol. Dus als je je een beetje in de buurt woont, kan je het daar halen. Volgens mij kan je het bij ABC ook online bestellen, maar dat heb ik nog nooit gedaan.

1 like

Ah dat is helaas niet in de buurt.
Ik denk dat ik de plaatselijke boekenwinkel vraag om de Vogue te bestellen, als ze dat doen.

Past een macbook 13 inch in een kanken classic?

1 like

Jezus wat een hipster zin is dit

Nooit gedacht dat dit uit mijn toetsenbord zou komen

51 likes

Heb er vandaag niet meer echt wat van gemerkt. Geen schade gezien hier. Wel gehoord dat er een parkeergarage is ingestort en twee doden zijn gevallen in Denpasar en natuurlijk vreselijk om de beelden van Lombok te zien. Ik ga morgen naar huis en het schijnt heel druk te zijn op het vliegveld, dus dat gaat nog wat worden.

1 like

Ben een beetje misselijk, voelde me al koortsig en uitgeput. Denk dat de misselijkheid door de warmte komt :frowning:

Wat verschrikkelijk! Heel erg veel sterkte!:heart:

1 like

Soieso moet je nooit naar de mening van een schoonzus luisteren.

13 likes

Je schoonzus heeft hoogst waarschijnlijk geen scoliose :roll_eyes:

7 likes