Wat je even kwijt wilt #4

Of dat je onder curatele staat :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Bij American Book Center (ABC) dat zit in Den Haag en Amsterdam. En anders op Schiphol. Dus als je je een beetje in de buurt woont, kan je het daar halen. Volgens mij kan je het bij ABC ook online bestellen, maar dat heb ik nog nooit gedaan.

1 like

Ah dat is helaas niet in de buurt.
Ik denk dat ik de plaatselijke boekenwinkel vraag om de Vogue te bestellen, als ze dat doen.

Past een macbook 13 inch in een kanken classic?

1 like

Jezus wat een hipster zin is dit

Nooit gedacht dat dit uit mijn toetsenbord zou komen

51 likes

Heb er vandaag niet meer echt wat van gemerkt. Geen schade gezien hier. Wel gehoord dat er een parkeergarage is ingestort en twee doden zijn gevallen in Denpasar en natuurlijk vreselijk om de beelden van Lombok te zien. Ik ga morgen naar huis en het schijnt heel druk te zijn op het vliegveld, dus dat gaat nog wat worden.

1 like

Ben een beetje misselijk, voelde me al koortsig en uitgeput. Denk dat de misselijkheid door de warmte komt :frowning:

Wat verschrikkelijk! Heel erg veel sterkte!:heart:

1 like

Soieso moet je nooit naar de mening van een schoonzus luisteren.

13 likes

Je schoonzus heeft hoogst waarschijnlijk geen scoliose :roll_eyes:

7 likes

Wat vreselijk, veel sterkte.

1 like

Ik zie wel vaker jongere mensen met zo’n karretje lopen!
Gewoon gebruiken hoor, maar kijk uit waar je loopt want soms wil ik die oma’s met trolleys echt aan de kant schoppen als ze weer eens over mijn voeten rijden met zo’n ding :sweat_smile:

Griekse salade is like my family

1 like

Sterkte :wilted_flower:. Wat een verschrikkelijk nieuws.

1 like

Wat heftig zeg. Sterkte!!

Jeetje @Mgg wat vreselijk en onwerkelijk, gecondoleerd. Ik hoop dat de kinderen gauw bij familie terecht kunnen. Sterkte ⚘

Als mijn huis een plek had waar het 15-22 graden was had ik het zo gedaan haha, maar mijn chocola smelt echt al bij 32 graden…

Zo fijn, ik heb het weekend vrij gekregen en dat betekent dat ik alleen dinsdag en vrijdag nog maar hoef te werken en dan EIN-DE-LIJK vakantie! :star_struck::star_struck::star_struck: ZO VEEL ZIN IN!

5 likes

Lieve @Mgg veel sterkte! Heel heftig zeg.

Oh nee wat bizar heftig, heel veel sterkte!

1 like