Wat je even kwijt wilt #4

:slightly_frowning_face: jeetje wat heftig, veel sterkte

1 like

Sterkte @Mgg :heart:

1 like

Vreselijk, heel veel sterkte.

1 like

Je mag mij ook altijd een pb sturen <3

1 like

@Mgg sterkte!

1 like

Ik heb morgen controle bij de arts en ben er gewoon zenuwachtig voor. Slaat nergens op verder, maar goed.
Gelukkig ga ik s ochtends nog ff naar t werk, zodat ik er niet de hele dag aan hoef te denken…

3 likes

Komt goed!

1 like

Ohjee what happened?

Ik krijg mijn loon wekelijks uitbetaald en het is variabel. Maar het zal onder de 23.000 zijn.

Vandaag zei een klant tegen me: “Als het morgen nog niet opgelost is, dan word ik echt boos. Dan zijn de peren raap hoor!”

…oke meneer :no_mouth:

37 likes

Waarom moet ik morgen nou werken met 34 graden, van 08:30 tot 17:45 :sob:

Met of zonder airco?

Ik wil wel wat leuks doen. Kan @ladygodiva ook?

1 like

Dat is kinderachtig idd!
Stomme man!

1 like

We halen haar op van haar werk en dan koken we

2 likes

@Mgg Wat ontzettend naar om te lezen. Ik wens jou en je familie veel sterkte, voor wat het waard is.

@Lentex Normaal dat je zenuwachtig bent, denk ik. Veel succes morgen, komt vast goed. En nogmaals, vind het superknap zoals je het allemaal doet!

2 likes

Dankjewel <3

Pfff vervolg geluidsoverlast buren 2.0, politie gebeld en die is gekomen.

Net te horen gekregen dat mijn vriend wederom is aangeklaagd door de buurman vanwege intimidatie. En dit gaat dus de hele tijd op deze manier. Ik voel me zo machteloos en wil zo graag dit huis uit. Ik ben in staat om weer bij mijn ouders te gaan wonen.

Welke regio woon je (wil je meeten). Ik durf vreemden nog steeds gen bikinifoto te sturen, maar als je niet meer" vreemd" bent :sunglasses::sunglasses:

1 like

Kan ik me voorstellen idd :frowning: nare buren. Is er een mogelijkheid om snel te verhuizen?