Wat je even kwijt wilt #4

Waarom moet ik morgen nou werken met 34 graden, van 08:30 tot 17:45 :sob:

Met of zonder airco?

Ik wil wel wat leuks doen. Kan @ladygodiva ook?

1 like

Dat is kinderachtig idd!
Stomme man!

1 like

We halen haar op van haar werk en dan koken we

2 likes

@Mgg Wat ontzettend naar om te lezen. Ik wens jou en je familie veel sterkte, voor wat het waard is.

@Lentex Normaal dat je zenuwachtig bent, denk ik. Veel succes morgen, komt vast goed. En nogmaals, vind het superknap zoals je het allemaal doet!

2 likes

Dankjewel <3

Pfff vervolg geluidsoverlast buren 2.0, politie gebeld en die is gekomen.

Net te horen gekregen dat mijn vriend wederom is aangeklaagd door de buurman vanwege intimidatie. En dit gaat dus de hele tijd op deze manier. Ik voel me zo machteloos en wil zo graag dit huis uit. Ik ben in staat om weer bij mijn ouders te gaan wonen.

Welke regio woon je (wil je meeten). Ik durf vreemden nog steeds gen bikinifoto te sturen, maar als je niet meer" vreemd" bent :sunglasses::sunglasses:

1 like

Kan ik me voorstellen idd :frowning: nare buren. Is er een mogelijkheid om snel te verhuizen?

Hahaha ja weet ik :joy::joy:

Hmm dat ga ik niet redden :frowning: ochtend werk, middag ziekenhuis en s avonds nog een afspraak, dus dat wordt m niet.

1 like

Nee, jammer genoeg niet. Woon in Amsterdam, bizarre markt. Ik ben wel aan het kijken en inschrijven voor bezichtigingen.

Ik vind dat ook altijd zo gaar, zeg het inderdaad gewoon eerlijk. Negeren is zo slap

1 like

Wat vreselijk, heel veel sterkte aan jou en je familie…

1 like

Hmm hopelijk lukt het jullie snel!

1 like

@Mgg heel veel sterkte!

1 like

Je weet dat zij een volg programmatje gebruikt he

4 likes

Er zit hier een mug en die denkt echt dat ie lauw is, vliegt de hele tijd langs me. Nog een keer en dan maak ik hem dood.

3 likes

JA. Ben al drie keer geweest en zou zo met je meegaan :raising_hand_woman:

1 like

Ik kan niet in het fototopic, maar ik wil even laten zien:

Ik heb vanavond gewoon friet voor mezelf gemaakt!!! Ik heb de afgelopen paar weken nooit fut om wat voor mezelf klaar te maken én ik had hiervoor nog nooit gefrituurd, dus ik ben even trots op mezelf. :tada:

50 likes