Ik was aan het googelen naar hoe ik een woekerende klimplant kan verwijderen die tegen mijn appartement aangroeit en toen kwam ik deze youtube video tegen. WTF. Een jongen merkt dat er steeds eten is verdwenen en hangt dan een verborgen camera op. Blijkt dat er al een paar weken in meisje in zijn huis zit verstopt en ers nachts uit komt om te eten. Dit kan toch niet echt zijn?!!
Och ik kijk Pride and Prejudice en wat hou ik toch van die film
Succes!
En die angst snap ik heel goed. Elke keer als mijn moeder naar de dokter moet, ben ik ook angstig. Extra wanneer ze haar jaarlijkse controle heeft voor haar borst, maar ook toen ze weer naar de orthopeed moest voor haar knie bv.
Omg dit is echt mijn ergste nachtmerrie
Toen ik een doel niet wilde steunen kreeg ik de reactie dat ik dan zeker tegen homos was??!! echt wtf ga je schamen.
Ook een keer gehad dat ik duidelijk aangaf dat ik niets ging steunen maar hij wel even zijn praatje mocht doen, dat toen ik aangaf niet een abonnement ging aangaan maar dat ik thuis de site nog eens zou kijken (ik wil een goed doel rustig en overwogen kiezen, niet midden op straat) werd me helemaal de huid volgeschoten. Toen ik wilde weglopen, want hallo ik ben ook niet gek, als je me gaat uitschelden ga ik echt niets meer voor je doen duh, ging hij me vasthouden en niet weg laten lopen. Uiteindelijk me los kunnen rukken en gauw gegaan. Maar ze stonden met 4 ofzo daar en ik moest er steeds weer langs want ze staan echt in hartje stad. Ik heb toen het bedrijf waar ze voor stonden contact mee opgenomen en heb die knul nooit meer zien promoten hehe.
Vind het zo stom dat die promoters ook nooit nee accepteren, je moet het echt 100 keer zeggen of ze gewoon negeren en doorlopen anders sta je daar uren. Als je een keer nee zegt is het nooit genoeg, dan gaan ze gewoon verder. Tegenwoordig zeg ik dus als ze beginnen met de standaard vraag van “ben je 18?” gewoon nee, zijn ze gelijk stil haha.
Ja mijn god. Maar dit kan toch ook gewoon niet? Hoe kun je dat nou niet merken? Ze niest toch een keer. Of je ruikt haar muffe slaapgeur. Ik vind het echt te bizar. Maar ik zit nu ook wel een beetje schichtig om me heen te kijken of hier een raar meisje zich heeft verstopt onder de bank ofzo
Wtf . Beter is het fake!
Ik zag deze foto en kreeg spontaan trek in patat. Niet dat ik nu patat kan eten want lig al in bed (en ben op dieet)
Hoe heet die Errol? Of heb ik onder een steen geleefd en is hij heel bekend? Of is het een firma? Een ‘iets’?
Vreemdganger update: mijn nicht heeft hem geconfrontreerd en hij zegt dat hij en zn vriendin gepraat hebben en dat ie van Tinder af is. Ik ben volledig geblokkeerd door hem op facebook en kan zn vriendin ook niet vinden. Ze heeft mijn berichtje nog niet gevonden. Hopelijk komt er nog een vervolg.
Ziet er echt super lekker uit!
Alleen gepraat, hij wilde gisteren een date met me. Hij wilt nu mijn nummer om zn excuses aan te bieden (wil ik niet) en blijkbaar hebben ze een soort open relatie. Lijkt me wel handig om ff te vermelden dan???
En wat betekent dat? Is het geacteerd?
haha oh ik heb geen idee! Mijn vriend had dit naar me doorgestuurd en ik heb dat alleen maar gedeeld. Ken er verder niemand van.
Kom ff op insta
Oh man, mij nu ook. Ik heb een kamer waar ik weinig kom, met een inbouwkast waar je prima kunt vertoeven. Ik ga zo kijken
gelijkaardig eng verhaal
ik geloof wel dat dit echt is. ik hoorde laatst een verhaal (via via, dus zal wel schromelijk overdreven zijn) over een studentenhuis met meiden waarbij steeds eten uit de koelkast verdween. de ene huisgenoot beschuldigde de ander, maar iedereen ontkende. uiteindelijk is er contact geweest met de politie die vervolgens iedereen gebood naar buiten te komen, en daarna is er een dus een vent gevonden die onlangs was ontsnapt uit een inrichting (?) uit de buurt en daarna weken onder iemands bed heeft gelogeerd om s’nachts de koelkast leeg te jatten.
nu ik dit hier zo typ denk ik zelf ook, goed bullshit verhaal, maar toen ik t hoorde kreeg ik toch wel even kippenvel. gelukkig heb ik standaard teveel zooi onder mijn bed liggen, daar past niemand meer bij
Ik kan hier zo slecht tegen. Ik moet nog slapen vannacht.
Ook stom: mijn vriend weet niet dat ik forum. Stuur ik hem net een screenshot met op de achtergrond de bovenste rand van het forum Dit klinkt waarschijnlijk heel dom, maar ik wilde het liever persoonlijk vertellen