Wat je even kwijt wilt #4

What the hell man!! Je krijgt toch echt een hartverzakking als je dit ziet. Ik vraag me echt af wat je dan doet als je dit ontdekt. Ik zou echt de confrontatie niet durven aangaan, weglopen en de politie bellen! Creepy bitch! :grinning:

Sorry! Misschien kan ik het beter even in een spoiler zetten, excuus! Ik hoop dat je goed slaapt, en waarschijnlijk is dit verhaal gewoon bullshit

1 like

Nee joh! Ik vind dit machtig interessant. Maar niet onder mijn bed please!!! Ik slaap ook nog eens met het raam open, dat is gewoon een uitnodiging.

arhghg dit is toch echt te naar. Maar hoé kan dit? Iedereen heeft toch een bepaalde geur. En hij moet toch een paar keer poepen? Of bewegen, en dat hoor je dan toch. Ik kan het bijna niet geloven. Als ik nieuwsberichten hierover google, kan ik ook niets vinden. Maar zoiets zou dan toch dik in het nieuws zijn zou je denken.

hahahah ja dan vraag je erom hoor met dat raam open!

@Memphis ja ik denk dat ie gewoon snachts lekker zn gang ging, waarschijnlijk de diepste slaper uitgekozen? of iemand die niet altijd thuis sliep. als je met meer mensen woont schrik je ook niet per se als je snachts de wc hoort doortrekken. maar goed, ik denk dat het in de praktijk misschien zou kunnen, maar dat dit waarschijnlijk (hopelijk) verzonnen is

1 like

Ik kreeg echt kippenvel toen ik dit zag.

1 like

Staat je jaarloon toevallig aangegeven op je strook? Het kan zo zijn dat je werkgever een hoger jaarloon heeft doorgegeven dan dat het daadwerkelijk is, ter voorkoming van bijbetaling in je aangifte IB. Als je teveel belasting betaalt, krijg je dit sowieso weer terug bij je IB van het volgende jaar, maar ik begrijp dat het vervelend is! Je zou aan je werkgever kunnen vragen (mocht het niet op de loonstrook staan) wat voor jaarloon hij heeft doorgegeven. Het is inderdaad maandloon * 12.96 = jaarloon. Mocht je een oproepcontract hebben, krijg je soms ook vakantiedagen uitbetaald. Dit moet je er ook bij tellen.

Het is lastig te berekenen bij een oproepcontract/nulurencontract, vandaar dat werkgevers/accountants soms een hoger jaarloon nemen om te voorkomen dat je later moet betalen. Heb je vorig jaar meer gewerkt/verdiend? Het fiscaal jaarloon over vorig jaar wordt namelijk over het algemeen gebruikt om het belastingpercentage te berekenen (mocht je al langer in dienst zijn).

Jaa goed zo! Welk boek was het?

Ik vloog naar Spanje in een yogalegging, hemdje en trui voor in t vliegtuig en dat was prima!

1 like

Nee, ik vind een legging goed te doen in combi met een hemdje. Droeg er docs onder. Was erg blij met lange mouwen en lange broek in t vliegtuig!

1 like

Dunne joggingbroek. Korte broek aan en dunne joggingbroek mee. Dekentje vragen. Extra vestje mee en die over je benen heen leggen.

Offff een afritsbroek :joy:

youtube filmpje

Dit had ook in het biechttopic gekund, maar ik ben al minstens 6 maanden niet op de twee kamers op zolder geweest, alleen de overloop om was op te hangen. Dus er zou een hele familie kunnen bivakeren haha en dan als ik weg ben stiekem een eigen wasje draaien en gebruik maken van de oude ventilator die ik nooit heb gepakt.

10 likes

Je kan altijd nog een kort broekje meenemen en je omkleden in de wc als je bent geland. Kou lijden in het vliegtuig vind ik zo kut dus zou zeker daarvoor wat langs aandoen.

2 likes

Ik vind het fijn om een kort broekje aan te doen en een sjaal mee te nemen als kleedje als het koud is

Ik vloog twee weken geleden naar Spanje en had een jurkje met lange mouwen aan, leek me perfect. Ik had echter echt kippenvel op mijn benen in het vliegtuig, kon niet slapen vanwege de kou. Dus zou een lange broek aan doen met een shirtje en een vestje meenemen en eventueel een dun jurkje ofzo in je handtas duwen zodat je je op het vliegveld in rome kunt omkleden als je meteen op pad gaat.

1 like

Ik vind Karim ook heel erg knap maar ik vond hem arrogant in dat interview met Olcay :frowning::frowning::frowning:️ echt jammer

Ik ben lekker nuttig bezig op mijn werk. Flikken Maastricht kijken en geld verdienen.
Nog maar 4 slaapdiensten hierna!

2 likes

Ik vind zelf wraps altijd wel lekker om mee te nemen (kip/zalm/tonijn) en dan sla en groentes ertussen. Kun je ook al de avond van te voren maken. En je zou de wraps ook nog van ei kunnen maken ipv normale wraps.

2 likes

Bedankt voor de podcast tip, ik hou van dit soort verhalen haha

1 like

Ik ben aan het kijken voor een sleepyhead (zo’n baby slaapding) en wth waarom kosten die 150 euro :o_o: