Wat je even kwijt wilt #4

Jep! Ben een aantal jaren geleden met een vriendin met de bus en trein door de Balkan gereisd. In Slovenië en Kroatië hebben we de route Ljubljana - Bled - Rijeka - Krk - Split - Dubrovnik gedaan (en daarna nog doorgereisd naar andere landen). Heb echt een super tijd gehad! Zaten wel vaak lang in de trein of bus maar daar heb ik persoonlijk nooit echt moeite mee, kan me prima vermaken met een boek of muziek. Vond het soms wel jammer dat je niet eenvoudig naar wat kleinere plaatsjes kunt rijden, maar een combinatie van steden, strand en natuur is zeker te vinden. Heb je specifieke vragen?

(Ik was heel erg aan het prutsen met reageren/taggen dus sorry als je nu mega veel notificaties hebt)

2 likes

Is het viscose? Strijken helpt dan meestal wel

Ja gewoon wat op het label staat

1 like

Mijn vriend en ik hebben het plan gevat om met 32 graden ons huis te reorganiseren en Ikea kasten in elkaar te zetten. Nu zitten we heerlijk met een borrelplankje met oude schapenkaas, taleggio, olijvenmix, tomatentapenade en rilettes met kaas olijven brood op de bank. Echt genieton, maar volgens mij stinken we nu helemaal een uur in de wind.

27 likes

omg wat schattig!

Ik heb zo’n hoofdpijn sinds gisteren, lig er al de hele nacht van wakker. Zou dat kunnen komen doordat ik ongesteld word? Stopweek is net begonnen.

Weer eens kromgetrokken van de pijn wakker worden, terwijl ik nog maar 4 uur geslapen had en ook over 'n uur weer op moet. Leuk.

Heb vakantie maar zit nog in werk ritme, ben al een halfuur wakker… Helpt ook niet mee dat ik gestoken ben en het heel erg jeukt :angry:

Ik vloog ook 's nachts en het was niet koud in het vliegtuig. Had ook een hesje bij me uit voorzorg.

Ik heb niet goed opgelet met aankleden in het half donker, nu heb ik een witte blouse aan die ontzettend doorschijnt en ik heb een mooie lichtroze beha aan :woman_shrugging:

5 likes

Haha ja dat wel, maar ik moet wel naar kantoor :frowning_face:

Pfoe heb al sinds gisteren zoveel pijn in mijn nek, verkeerd geschoten of gelegen icm ventilator is niet leuk. En ik heb nu ook keelpijn. Ik voel me echt een kneus heb tegenwoordig echt altijd iets🙄

Gelukkig alleen collega’s! Maar ik heb dit wel vaker alleen nu wist ik niet dat het zo erg was, ik doe wel gewoon alsof m’n neus bloedt :sweat_smile:

1 like

Kan dit tijdelijk? :scream:

Ik heb dit altijd. Menstruele migraine heet dat volgens mij.

Ik vervloek alle muggen, 23 keer gestoken vannacht :angry::angry:

Nou als iemand een open relatie heeft vind ik het heel vreemd als hij jou gelijk overal blokkeerd als hij geconfronteerd word.

4 likes

Je hebt ook super leuke welke een stuk goedkoper zijn! Als je wat moet weten let me know.

Je zou iets van een lange rok of wihde broek aan kunnen doen. Is luchtig in de hitte en in het vliegtuig bedekt. En dan een topje met daar over heen een vest of een trui wat je op het vliegveld aan en uit kunt doen. Of iets van een grote sjaal meenemen wat je in het vliegtuig als een soort dekentje kunt gebruiken.

@Fukaeri ja al is migraine wel wat anders dan hoofdpijn. Het kan ook door het weer komen misschien? Ik heb ook al twee dagen hoofdpijn door de warmte :pensive: