Bij de tracking staat hij wel gewoon als onderweg aangeduid, of niet?
Ohh flashback naar Hyves!
@Koffiekopje @kerselaar @whosthatgirl ik denk dat dit forum aan zwarte magie doet of zo want ik kreeg net een mailtje dat de Large mijn retour heeft ontvangen?? Haha dit is te toevallig
Haha ja. Laat ik nou vandaag mijn eerste motorrijles hebben. Lange broek ligt klaar - helmmutsje ook. Helm en jas leen ik van de rijschool. Dat wordt zweten!!!
Lekker! De eigenaar zit hier nu op kantoor en zit steeds te klagen over de hitte. Dus even duimen dat hij ook een airco voor ons koopt haha.
Daar zijn die tassen toch juist voor? Bij ons is het normaal dat als de machine klaar zit, maar nog wel vol, dat je dan de was in de bijbehorende tas/mand doet en je jouw eigen was in de machine doet.
Vind je niet asociaal hoor
Ik heb echt lieve ouders. Konijn is gisteren naar hun verhuisd omdat het onder de overkapping een stuk koeler is dan bij mij. Kom ik net van het werk af hebben ze in mijn huis de binnenkooi gehaald en haar binnen neergezet met een grote ren omdat het daar nog veel koeler isā¤
Haha nee dat kan ik me voorstellen! Maar wij krijgen helaas ook geen appje/mailtje als de was klaar is. Zou wel mega chill zijn!
Dat is waar natuurlijk. Ga toch eens zoeken, ik zou 'm graag mee op vakantie willen dus weet niet of Ali op tijd kan leveren.
Leuk, veel plezier!
Ik weet niet hoe groot die van jou is maar die van mij past in een washandje. Misschien zou je dat kunnen doen tot je hoesje geleverd is? Op ebay hebben ze ook mooie hoesjes!
Ik heb vandaag al 2 klanten gehad die belden om SJAALS EN MUTSEN bij te bestellen omdat alles al uitverkocht was.
Er kwam net een jongen naar me toe in de stad om te vragen waar mijn rok van was voor zijn vriendin want zij durfde het niet te vragen. Echt een goed vriendje
Slim! 6.8" dus dat zou haast moeten passen. Heb de ereader zelf ook nog niet binnen dus ik zal eens proberen als hij komt. Bedankt voor de tip
Holy fuck wat is het druk op het strand. Ik denk dat ik dit nog nooit gezien heb
Love it!
Ben trots op mezelf dat ik net naar de dokter ben geweest voor iets waar ik al heel lang mee zit. Ze was heel begripvol, terwijl ik me vooraf altijd zorgen maak om dit soort dingen.
En heb vandaag ook al 2 sollicitaties verstuurd.
Wat fijn! Gefeliciteerd
Waar wonen die mensen? ik ga ook.