Wat je even kwijt wilt #4

Goed zo!

1 like

Mijn ervaring is dat het wel te doen is aan het eind van de dag! Ik ga meestal rond half 6 als ik ga en kan altijd wel parkeren dan!

1 like

Zo zo blij met iets onbenulligs. Een vd eerste streetstyle blogs die ik ooit tegenkwam heb ik weer teruggevonden. Vond het toen zooo cool dat het gefocust was op wat veel mensen ‘lelijke kleding’ zouden noemen. Lekker ouderwets scrollen binnenkort joepie

Om hem maar gelijk te gebruiken: :dancingbanana:

5 likes

Heb echt zin om een winterjas te kopen.

5 likes

Ik heb een elektronisch ventilatortje die ik in mijn telefoon kan steken. Nu kan ik gekoeld forummen :dancingbanana: (bedankt voor de Hyves-banaan!)

7 likes

Ik ook! Ik heb er al een paar gespot in de stad

Ik heb er ook zo 1 (via wish), en al een paar keer lelijk mn vinger bezeerd omdat ik mn scherm probeerde aan te raken hahahah beetje een fail bij mij. Ik moet m ook echt vasthouden omdat ie anders niet draait. Eindstand: ik gebruik m niet

Mijn directe collega die vandaag dagshift had heeft echt geen fuck uitgevoerd. Heeft ze zeker van de baas geleerd. En wie mag het oplossen door vanavond haar werk erbij te doen?? :face_with_symbols_over_mouth:
/zurekantoortrut modus uit
edit: okee, ik heb me voor niks aangesteld en heb in 20 minuten alles weggewerkt

1 like

Ik heb vandaag mijn eerste auto gekocht en ik ben er zo blij mee! Ging even bij een garage kijken om te ‘oriĂ«nteren’, maar toen reed hij zo lekker en kreeg ik hem voor een mooie prijs aangeboden. Met hulp van de onderhandelingsskills van mijn vader haha

33 likes

Zo intens gelukkig met mijn mobiele aircootje. Het is 10 graden kouder in de woonkamer dan buiten! :snowman:

5 likes

Mijn vriend en ik vertrekken morgen voor 6 maanden op reis. We hebben vandaag al 50x tegen elkaar gezegd ‘Waarom gaan we dit nu doen? We hebben toch alles wat we nodig hebben’. Ik denk dat we allebei een beetje zenuwachtig zijn :joy_cat:

41 likes

Hij heeft dit mij lettterlijk zo verteld ja. Dat hij er naartoe was gegaan blabla haar woonsituatie en dergelijke had uitgelegd, of moet ik anders zijn nummer doorgeven ofzo.? :stuck_out_tongue: daarom vroeg ik hier op het forum maar toch misschien niet heel handig geweest van mij? Hij gaat vanavond iig weer naar die vrouw toe en dan wordt en besloten/onderhandeld hoe en wat.

Dat is ook heel spannend! En heel gaaf :biggrin:

Mijne werkt tot nu toe nog prima!

1 like

Zo geirriteerd werd opgebelt door een prive nummer normaal neem ik niet op maar hij belde nog een keer. Dus ik dacht misschien is er iets aan de hand ofzo en heeft iemand perongeluk zn nummer op prive staan.
Dus ik neem op word ik uitgescholden voor vieze vuile dikke

Voordat ik iets kon zeggen hing hij op. Naah zo triest dat je zo kan zijn. Dat je daar de energie voor hebt met dit weer . En dat je leven blijkbaar zo treurig is dat dit je enige vermaak is.
Ik zit er niet mee dat iemand dat van me vind ofzo maar dat je helemaal de moeite er voor neemt en dan ook nog op zon laffe manier naah echt sneu.
Hoop dat diegene verbrand

2 likes

Vast gewoon gezonde zenuwen! Waar ga je naartoe? :grin:

Waar?! :heart_eyes:

Gaaf!
Veel plezier. En logisch dat je dit zo voelt nu toch.

Waar gaan jullie heen?

Had vanochtend eindelijk mijn haren weer gewassen na 4 dagen, maar heb net gezwommen in buitenwater dus het is nu weer vies :neutral_face:

3 likes

War een zieke geest!

Weer iemand trouwens waarom sommige gebruikersnamen grijs zijn?

1 like

Nah dat kan toch niet? :frowning:
We gaan hem opsporen en in zn huis poepen

2 likes