Wat je even kwijt wilt #4

Haha maar ik sprong in het water én ik had een knot in. Het elastiekje was alleen niet zo strak meer en dat springen was ook geen goed idee achteraf

Ik ben moe, is het al bedtijd?

Hahaha doen we. Eerst even iets eten wat over de datum is en dan lekker in zijn huis alles er uit gooien #detox

1 like

Hehh? Wat kut joh. Heb je een idee wie dit was?

Jaaaaa! Zin in

1 like

Aah op die manier! Ja dan kom je inderdaad al een heel eind! Op werk moet ik een mutsje dragen en daar wordt het altijd zo snel vet van… Droogshampoo is mijn redder in nood

1 like

Nja niet echt zijn stem klonk als die van 2 mensen die ik ken. Maar ik kan me niet voorstellen dat het een was en van die andere zou het totaal onverwachts zijn aangezien ik hem al lang niet meer heb gesproken. Heeel vaag.

Nee dit is rechtstreeks gegaan, face to face. Ze hebben elkaar dus ontmoet haha. Ik vertrouw wel op hem wat hij mij heeft verteld. Daar ken ik hem goed genoeg voor. Wat die vrouw hem heeft verteld, Tsjah? En nogmaals, communicatieprobleem omdat mevrouw geen Nederlands en/of Engels praat. Misschien kunnen 1 van haar dochters helpen. Iig, ben zelf nu al moe van dit “probleem” wat niet eens mijn probleem is. Vind het lief dat iedereen meedacht maar denk voortaan toch maar ff wachten met dit soort dingen op het forum.

Update: alles nog kunnen doen voor ze thuis is gekomen ghehehe

6 likes

Haha heel normaal om dat te denken! Je gaat je sowieso nog wel een paar keer afvragen wat je nou eigenlijk aan het doen bent, hoort erbij :relaxed:. Waar gaan jullie heen?

Ik hoorde laatst van iemand dat daar blauw alg is. Maar ik weet het niet zeker

Wil echt asap verhuizen maar het is zo moeilijk om iets nieuws te vinden :sob:

I feel ya :tired_face: oke het is niet onhoudbaar maar ik wil zo graag iets zonder huisgenoten of in ieder geval een eigen keuken, maar dat lijkt onmogelijk hier.

Waarom wil je asap weg?

O sorry ik ben nogal spuitelf. Ik ga eerst de rest even lezen haha. Sorry!!!

Same! Heb een tijdje met huisgenoten gewoond maar toen wegens omstandigheden terug naar mn ouders maar ik wil echt zo snel mogelijk iets voor mezelf maar het is zo moeilijk! Waar zoek je iets?

Nederlanders en treinen :o_o:.Volwassen mannen die mij bij de deur wegduwen en ellebogen geven omdat ze bang zijn dat ze geen zitplaats hebben. En dan hebben we het nog niet over de uitstappende mensen die ook omver geduwd worden en niet eens ruimte krijgen om te trein te verlaten. Doe normaal man.

7 likes

Nee hij trekt in een huurwoning waarin een Syrische vluchteling met haar 4 dochters woonde. Die kreeg zij toegewezen en toen werd alles klaargemaakt voor gaar. Dus nieuwe vloer, ook nog kozijnen etc. hoorde ik net. Nouja de situatie mag ik hier dus bijna niet vertellen want dat is niet relevant, maar er gaan wel degelijk andere regels op in zo’n situatie. Ze zijn er iig nu al uitgekomen hoor ik van hem. En hij geeft haar een bedrag voor de vloer. En ze krijgt een onwijs groot nieuw appartement waar je u tegen mag zeggen dus iedereen blij. En wat ze verder allemaal had gekregen wilde ze wel aan “de Nederlanders” schenken uit dankbaarheid.

1 like

Hahaha ik had mijn handen vol maar heb vol overgave met mijn tas tegen ze aan gezwaaid :joy:.

@anon53054661 ik Pm je ff oke?

1 like

Ik zou contact opnemen. Sinds ze onderdeel zijn van EMP en later ook vrijwel alle Nederlandse medewerkers aan de kant zijn gezet is de service niet meer wat het was. Alles traag en je moet overal achteraan.