Wat je even kwijt wilt #4

Wat bedoel je precies met “schrijven?”. Er zit/kan geen word op, je gebruikt Google docs geloof ik. Ik kan alle soorten bestanden die ik toegestuurd krijg openen behalve zip-bestanden.

Verder gebruik ik em vooral om te netflixen of online shoppen. Ik mis wel iTunes, want kan nu geen reservekopieën terugzetten op mijn telefoon. Oh en ik kan mijn e-reader niet koppelen aan de chromebook.

Maar ik houd wel van m’n chromie hoor. Ik heb eentje met een touchscreen en waarbij je het toetsenbord helemaal kunt omklappen zodat je een soort tablet krijgt (doe ik nooit, want hij is te groot).

Dat zijn mensen die net nieuw zijn en nog niet zoveel gepost hebben geloof ik :blush:

1 like

Ik voel me al weer een stuk beter/positiever dan gister. Prima gewerkt, ijsje wezen eten, nu even in het zonnetje en vanavond hardlopen. Ik moet eens stoppen met aan mijzelf twijfelen en gewoon genieten.

9 likes

Haha mijn vriend maakte een babbeltje met de buurvrouw en raakte ineens in een gesprek verstrikt waarin zij ging opsommen waar haar 11 kinderen allemaal naar toe op vakantie gingen. Als bonus gingen twee kleinkinderen ook nog voor het eerst zonder ouders op vakantie :joy: Ik zat vanuit de tuin mee te luisteren en moest zo lachen

14 likes

Over goeie integratie gesproken

Verderop zit een buitenlands gezin (volgens mij arbeidsmigranten) en zodra we Zeeland binnenreden hoorde je die kinderen keihard Zoutelande neuriën en roepen :joy:

9 likes

Ik heb ijs gegeten vanmiddag en m’n darmen doen er kut door.
Meteen gestraft :disappointed_relieved:

WoW!

De buurvrouw moest onze ziggo horizonbox nog wel even aanzetten, maar ik heb hier vanuit Frankrijk onze favo programma kunnen opnemen!! Hahaha lol!

3 likes

Huh wat een raar weer?

Nee vind ik niet. Zijn ook weinig vragen gesteld.

Ik heb eens een klacht ingediend bij bPost en die hebben ze heel netjes en snel afgehandeld! Was echt erg tevreden over hun klantendienst dus zou sowieso even bellen

Edit: oke weer te laat :stuck_out_tongue:

1 like

Nieuwe collega en oh wat is ie leuk. Dat word weer heel hard mijn best doen om de boot af te houden

2 likes

Laatst heb ik me toch overlaten halen om mee te doen aan de loterij. Ik was bij het museum en je kon gratis een kaartje krijgen als je een lot was. Was goedkoper dan het museum dus een prima deal. Die verkoper zijn dat ze me nog wel een keer zouden bellen over hoe gesprek was verlopen, maar als ik dan niet op nam dat ze dan niet meer terug zouden bellen. En dat ik na de eerste trekking een mail zou krijgen met een link zodat ik het lot op kon zeggen.
Nou dat alles was dus een leugen. Eerst belden ze mij echt 10x. Heb ik na de 10x keer heel boos toch maar opgenomen. Ik haat echt mensen die blijven bellen. 3x ok maar meer dan 5x??
Vervolgens komt er dus nooit een mail en moet ik dus telefonisch opzeggen. Wat ik natuurlijk net te laat doe waardoor ik nog een lot moet betalen en uiteindelijk duurder uit was…
Ik dacht ik geef het een keer een kans
Maar dat doe ik nu nooit meer. :triumph::tired_face:

Omg ik kijk nu een filmpje van een meisje dat shopt in een unclaimed baggage centre. Zo raar dat mensen hun bagage niet ophalen vooral omdat er ook designer dingen en ipads enzo tussen zitten. Dat wil je toch terug…

1 like

@Madrid hoe gaat t met jou? :kissing_heart:

Je bent goed zoals je bent, ook al voelt dat op dit moment niet zo. :heart:

3 likes

Wat rot dat je je zo voelt. Ik hoop dat je diep van binnen wel weet dat een relatie niet de oplossing voor alles is en dat je er mag zijn.

3 likes

ik zag er laatst 1 met twee dudebro’s en zij moesten vooral genoegen nemen met oma tenten. :rofl:

Ik snap niet zo goed wat hier staat haha. Bedoel je dat ze vij zon koffer veiling een random koffer hadden gekocht waarin alleen maar shit zat?

Er zaten vooral veel van die omaonderbroeken in. :stuck_out_tongue:

1 like

Ja huh ik keek deze vanochtend ook maar echt bizar dat mensen hun koffers met bijv laptops, telefoons en camera met sd kaarten laten liggen en dan vervolgens niet ophalen?? Vond het een beetje dubieus

2 likes