Wat je even kwijt wilt #4

Hahah zo kut. Bij dit filmpje was er gewoon een hele grote winkel waar alles was uit gestald. Dus kleding bij kleding en accessoires en electronica bij elkaar enzo. Heel netjes en dan alles appart geprijst.
Maar echt gek dat je je koffer niet terug wilt als daar je telefoon of ipad in zit daar staat toch jouw info enzo op.

1 like

Electronica zou ik sowieso altijd als handbagage willen meenemen.

1 like

Ik mis man bijt hond

9 likes

hier zijn ze ook zo. Ik was niet thuis om een pakketje te ontvangen dus heb toen op hun site aangegeven dat ze op m’n werk mochten leveren. Komt die bezorger leveren en een heel verhaal afsteken dat ik maar moest zeggen dat het in de brievenbus mocht? Terwijl dat niet eens een optie is op hun site

2 likes

Überhaupt dat geschreeuw van ouders onderaan de trap. Ik ben je hond niet :roll_eyes: als je iets wil vragen of zeggen kom je maar naar boven.

1. Goed voor de conditie
  2. Ze vallen je voor de helft minder lastig want dat naar boven lopen is te veel moeite
14 likes

Ik had vandaag veel last van mijn oog. Dus ik naar een dokter toe. Heb ik een ooglapje gekregen. Zo klote.

14 likes

Hahah ik zei ook meteen dat ik piraat ben :muscle::muscle:

1 like

Ik ook zo erg :sob::sob::sob:

Nooit gedacht dat ik dit zou zeggen maar ik hoop dat ik heeeel snel ongesteld word :frowning_face: Clue zegt dat ik de 18e ongesteld ga worden en dan ben ik net op vakantie en ik zou het bijzonder spijtig vinden om mijn vakantie zwetend en bloedend door te brengen.

edit: ik ben dus ook niet aan de pil want daar word ik een depressieve troela van dus doorslikken is helaasch geen optie

2 likes

Omg ik voel de pijn gewoon :sob:

1 like

Even klagen:

Ik voel me zo beroerd, nog steeds die stomme hoofdpijn en misselijk en nu ook buikpijn omdat ik ongesteld word en het is zo heeeeet en ik wil chocola of lekkere ijsjes maar ik kan het niet opbrengen om naar de supermarkt te lopen en aaah

Zwaar leven

Mijn katten hebben ook nooit diarree in de zomer. En die 2 hiervoor ook niet :face_with_raised_eyebrow: Ik weet alleen dat de moeder van mijn huidige 2 wel altijd diarree kreeg van melk.

Ik heb een paar keer besteld. Levering heel goed en goede communicatie, nadeel was echt het beperkte assortiment.

2 likes

Je kan een melding maken bij 144 van verwaarlozing.

Een vriendin vind het helemaal fijn. Ze kopen geloof ik veel in bij coop volgens mij zijn het gewoon dezelfde prijzen. En je krijgt tssjes en als je doe terug geeft krijg je korting ofzo.

1 like

De babbelbox vraagt zich af: Mist u man bijt hond ook zo erg?

16 likes

Beterschap met je oog! Heb je er al iets minder last van nu?

Nee haha. Btw er staan er prijzen bij. Dan kan je zien of het hetzelfde is als je normaal betaald of niet

1 like

:heart:
Heb je cola? Dat helpt misschien.
Of iets met hagelslag eten ipv chocolade.
:chocolate_bar:

Hmm ik begin beetje last te krijgen van het gat waar mijn kies zat en het begint ook beetje vies te smaken. Beter trekt dit weg :’)

1 like