Ik kies vaak voor een beetje champagne-achtige kleuren of lichtroze. Nu heb ik wel een bleke huidskleur. Mocht je getint zijn kun je denk ik beter kijken naar beige.
Poeh ik zit zo snel vol door drinken nu. Echt te vol ook.
Meh ik heb pijn de spieren in mijn nek en schouders zitten zo vast dat de fysio er gewoon van schrok en zij kent mij en mijn probleemspieren toch al lang haha. Net heeft ze mbv dry needling geprobeerd de afvalstoffen op de spieren weg te halen (door met een naald in de probleemspieren te prikken). Maar zit zo vast dat het niet lukt in één keer dus bij moet ik én volgende week terug én ik heb nu nog een stickertje met mininaaldje in mijn schouder. Echt top. Ik heb zoveel ongemak ugh.
Ja true haha, maar ik denk dat als ik eindelijk mijn boodschapjes daar kan doen, dat ik de hele winkel al heb verdiend aan wachtverzachters
Toen wij op de wachtrij kwamen waren er… houd je vast… 8000 wachtenden voor ons.
Ging soms ineens heel snel, dan hebben ze volgens mij capaciteit in een hele wijk erbij, en soms weer even langzaam. Het duurde geloof ik anderhalve maand en we hadden dus 6 wachtverzachters ieder. Is wel altijd hetzelfde, maar toch. Een gegeven paard niet in de bek kijken toch?
Ik heb een negatieve uitslag gekregen voor mijn soa-test Niet dat ik verwachtte iets te hebben, het was ter controle voor ik een spiraaltje krijg. Maar alsnog goed om te horen.
Bedoel je dat je van 8000 naar 0 ging in anderhalve maand? Ik ben al zo’n 2 maanden aangemeld denk ik, het begon op 6109 (geloof ik) en nu dus 5931. Ik heb zo’n gevoel dat het dus nog jaaaaren gaat duren. Ik woon in Rotterdam en had verwacht dat het daar wel snel zou gaan Die wachtverzachters vind ik ook leuk hoor, daar niet van. Maar ik ruil ze graag in tegen eindelijk kunnen Pic-Niccen
Het zal goedkomen. Bij mij was het ook geregeld in het verleden om bepaalde dingen geregeld te krijgen ivm gezondheid. Handtekening van een chirurg en anders had mijn huisarts het waarschijnlijk ook wel gedaan.
Miss etam, Ulla Popken, van Vuren kleding,
Ik zit op zo’n Facebook en daar verkoopt steeds dezelfde jonge gast al voor de 5e keer in korte tijd een fiets. Elke keer een andere fiets. Krijg een beetje het idee dat ie die fietsen jat en vervolgens doorverkoopt.
Hmm dat duurt wel lang dan. Ja bij mij ging het inderdaad zo snel.
Je zou inderdaad denken dat het in een grote(re) stad wat sneller gaat!!
Ben het met je eens hoor en vind je geen zeurpiet. Ik wil heel graag een huisdier maar omdat we een beperkt inkomen hebben neem ik er geen een omdat ik dan bang ben niet genoeg te kunnen geven aan het diertje. Als er wat gebeurd wil ik wel gewoon de dierenarts makkelijk kunnen betalen enzo. Dus vind het alleen maar logisch dat jij er zo over denkt!
Moet je ook wel een paar rode stappers kopen en altijd een beetje uitgezakt op een stoel zitten.
Ik voel me zo bad-ass dat ik gewoon voor de komende drie maandagen heb vrij gevraagd op mijn werk. Wie doet mij wat? Wil er iemand hier een fittie? Ik ben in een opstandige bui
Ah dat is zo pijnlijk he
Een warm bad of warme douche helpt soms wel een klein beetje.
En chocolade
You go girl
Super cool! Ik hoop dat het allemaal lukt met DUO zodat je daar niet meer om hoeft te stressen!
Ik vermoed dat ik gister een verboden toegang afslag heb genomen op de snelweg
M’n navigatie gaf aan dat ik erin moest, maar ik zag te laat dat er een bord boven hing (geen matrixbord, maar een witte met een rondje met een streep erdoor) verder kwam ik gewoon op een ander deel van de snelweg uit en was er niks aan de hand.
Ik heb nog nooit een boete gehad, hoelang duurt het meestal voordat zoiets binnen komt?