@WODKA
Hoe laat ben je in zaancity?
Wellicht kan ik je helpen als ekte Zaanse?
Moet je ook wel een paar rode stappers kopen en altijd een beetje uitgezakt op een stoel zitten.
Ik voel me zo bad-ass dat ik gewoon voor de komende drie maandagen heb vrij gevraagd op mijn werk. Wie doet mij wat? Wil er iemand hier een fittie? Ik ben in een opstandige bui
Ah dat is zo pijnlijk he
Een warm bad of warme douche helpt soms wel een klein beetje.
En chocolade
You go girl
Super cool! Ik hoop dat het allemaal lukt met DUO zodat je daar niet meer om hoeft te stressen!
Ik vermoed dat ik gister een verboden toegang afslag heb genomen op de snelweg
M’n navigatie gaf aan dat ik erin moest, maar ik zag te laat dat er een bord boven hing (geen matrixbord, maar een witte met een rondje met een streep erdoor) verder kwam ik gewoon op een ander deel van de snelweg uit en was er niks aan de hand.
Ik heb nog nooit een boete gehad, hoelang duurt het meestal voordat zoiets binnen komt?
Onderweg naar begrafenis met knoop ik m’n maag en brok in m’n keel
Na een paar dagen zou je hem online in kunnen zien. Maar een boete krijg je alleen als er een camera hing en ik weet niet of die op zulke plekken hangen?
Sterkte
Ik zit in een wachtruimte en iemand die later binnenkwam dan ik ging net snel voor mij naar de balie zin om m zometeen pootje te haken als ie terugloopt
Ik heb zaterdag een voedselvergiftiging opgelopen waar ik nu wel redelijk overheen ben, maar voel me nog zo lusteloos. Heb echt nergens energie voor terwijl ik het hele huis nog schoon moet maken én ik moet mijn koffer voor vrijdag hebben ingepakt. Whaaaaa.
Wat goed, gefeliciteerd!
Gefeliciteerd!!! Wat ga je doen?
Tof! En fijn dat je zo snel al wat hebt gevonden
Sterkte!
Nou het was een oud collega met wie ik al een x een filmpje zou doen
Dus hij appte me in de ochtend en ik was toch al van plan om te gaan haha
Maar uit zijn opmerkingen in de loop van de avond begreep ik dat het waarschijnlijk wel als date bedoeld was
Dus toen vroeg ik het gewoon en toen bleek van ja
Ik ben er wel content mee hehe is een leuke jongen maar ik was juist niet aan het daten dus weet ff niet wat nu handig is zegmaar
Ik denk het haast wel, aangezien het gewoon een stuk snelweg was
Sterkte!
Doet de mijne ook:
“Dat meisje heeft leuke jurk aan, ik wil die”
“Vraag waar die van is”
“uh nee, geen zin”
BF sprint er achteraan
En dan sta ik daar zo’n beetje van uh…