Wat je even kwijt wilt #4

@Mgg ahhw lieffie. Ik geloof dat @Viooltjeslaatst een heel goed advies had. Om alles per dag te bekijken . Ipv dat je denkt ahh hoe word mijn toekomst gaat het ooit wel goed komen , zou je misshien kunnen denken hoe word deze dag en ga ik er voor zorgen dat ik een leuke dag heb.
Het geeft helemaal niks dat je je zo rot voelt zeker na wat er is gebeurt. Maar je bent zon leuke lieve meid ik verbied je om jezelf te haten haha.

Ik wou trouwens nog even zeggen dat ik laatst een filmpje zag waarin iemand een channel tas had gekocht in een vintage winkel in Leuven!! Ik weet alleen niet hoe die heet haha maar misschien kan dat een afleiding zijn . Missie designer tas vinden in Leuven haha

4 likes

Het is ook veel wat je meemaakt nu, je mag je ook best rot voelen.
Heb je een beetje afleiding?

Allebei erg leuk! Neil is wat “edgier” en Max is wat klassieker!

1 like

Ja echt fijn is dat he! En het is ook niet dat je de deur bij elkaar plat moet lopen, maar gewoon dat als er iets is ofzo je daar heen kan.

1 like

Iemand ervaring met overstappen naar een andere bank (ASN)? Hoeveel gedoe en irritatie is dat?

1 like

Ja ik vind Neil erg leuk, dus zou dan die nemen! Love nieuwe brillen!

Jongens, ik heb eindelijk een bidet. Happiest girl in the world!

8 likes

Gister een drukke dag op het strand + vannacht slecht geslapen door de hitte = extreem luie hond vandaag.

Goed excuus om zelf ook extreem lui te zijn :ok_hand:t3:

18 likes

Dankje! Ga het even checken, zou veel gedoe schelen inderdaad!

Ik heb je echt helemaal niks aan. Maar ik vind het montuur van Neil leuk maar het donkere van Ma leuk.

Komen die namen van Catfish btw haha

1 like

@Knofje de linkse maakt je wat strenger of iets. Ik heb voor de rechter gekozen! Maar ze staan je beide wel goed :slight_smile:

1 like

Lekker een dagje vrij vandaag, geen plannen. Lig al heel de tijd naar Discovery ID te kijken. :heart:️ die zender

1 like

Ik zag net een filmpje van een kalfje dat klaar stond om geslacht te worden en moest ‘huilen’ en gatver ik heb zelf ook tranen.

@Indolence Gefeli!!! Ben nu wel heel benieuwd welke haha, hier in de buurt? (Een oude TL van m’n vorige werk is toen ook naar een vrij grote webwinkel overgestapt namelijk)

Zo snel al? Hmm, thanks, ik wacht nog even af nu, maar niet te lang dan voor de zekerheid.

Ok ik lig nu op matras op het dakterras in de wind met wolken HEERLIJK

1 like

Ben ik helemaal klaar om naar mm werk te gaan, al buiten enzo, heb ik mn werkkleding niet aan?? Zo random

5 likes

Hebben mijn ouders ook een keer gehad. We moesten toen echt superveel papieren invullen en uiteindelijk kwam het wel goed. Succes!!

Er lag ineens een hele grote spin stervend te stuiptrekken in de vensterbank en ik durf hem niet weg te halen :frowning_face: ik heb er nu maar een papiertje op gelegd ook een goede oplossing toch

Error 404
Maarr toen ik mn werkshirt pakte vond ik ineens mijn zonnebril die ik dacht kwijt te zijn dus dit was meant to be