Ik opende het forum en dacht: “Hmm, volgens mij ben ik wat vergeten?” Maar dat was dus de quiz, haha.
Een oud-collega/vriendin van mij heeft dit gedaan. Het verdiende goed en zij vond het ook heel leuk. Je moet wel heel snel kunnen nadenken.
Ik lig om 11 uur ‘s ochtends op de bank met chips onder een dekentje te netflixen. Ik moet vanavond werken dus dan maar nu😃.
Mijn vriend ook
Veel sterkte!!!
Ja echt! Ik vind het ook heerlijk maar het eerste waar ik aan denk is; oohh zo fijn voor de natuur
Mijn schoonzusje zat te verkondigen dat ze zooooo’n drukke dag heeft vandaag!! Ze moet straks eerst naar de kapper en daarna gaat ze haar nagels laten doen, maar tussendoor moet ze nog tijd vinden om te lunchen. En als klap op de vuurpijl moet ze van 5 tot 9 werken want het is koopavond En toen zei ze tegen mij: oh jij hebt echt een heel chill leven, je zit nu nog lekker op de bank met een kopje koffie.
Ik heb nu toevallig 2 weken vakantie maar anders werk ik fulltime en stop ik nog heel veel uren in mijn opleiding. Wil verder niet zeggen dat ik het zwaar heb maar als zij zo zit te miauwen omdat ze het zo ‘druk’ heeft ga ik wel even mijn ogen rollen
Hahaha heeel zwaar ja om zo je dag te moeten vullen. Ik rol met je mee.
tuurlijk! ik heb er 2
https://nl.aliexpress.com/item/Geweven-Stro-Ronde-Handtas-Retro-Rotan-Vrouwen-Schoudertas-Boho-Zomer-Strand-Messenger-Bags-Fashion-Designer-Vrouwelijke/32859984845.html
https://nl.aliexpress.com/item/2018-Ronde-Stro-Tassen-Vrouwen-Zomer-Rotan-Tas-Handgemaakte-Geweven-Strand-Cross-Body-Bag-Cirkel-Bohemen/32864815749.html
Waren er allebei binnen een week
@Madrid Hoe gaat het nu met jou dan? Moet de laatste week af en toe ineens aan je denken. Mag ook privé hoor (of helemaal niet als je geen zin hebt want je kent me eigenlijk ook niet echt natuurlijk).
ik heb morgen een training voor callcenter om daar te werken voor een maandje (mogelijk langer maar weet niet of ik dat zie zitten haha) maar ik heb zo geen zin (maar snel geld nodig, ik had gisteren gesolliciteerd ).
Ik heb trek met een hoofdletter T
Ik heb al twee dagen op een rij winged eyeliner. Jammere alleen is dat hij bijna leeg is en dus praktisch niet te zien, maar hey, het is gelukt
Dankjewel, doe ik dat wel!
Weet iemand waar deze poster van is?
Meisje bij de Jumbo heeft echt een bril nodig. Ze heeft tot 2 (of 3x?) toe gekeken of ze wel echt 5 blikjes had aangeslagen… ze wist het uiteindelijk zeker. Nope er staan 4 op het bonnetje. :’)
Ze had op de kassa gekeken en op de bon.
sterkte!
Food = life! En recepten posten mag altijd
Ik stond vanmorgen met m’n goede gedrag voor een dichte winkel. De winkel gaat pas om 9 uur open ivm de bouwvak, maar de baas zou er om 8 uur al zijn voor de administratie. Ik heb het dinsdag nog 2 keer gevraagd voor de zekerheid, maar nee hoor, hij zou er vandaag echt om 8 uur zijn. Toch was hij er niet . Een berichtje was fijn geweest