Creamy bacon en extravaganzza
codes
2 medium pizzas voor €13: 11519
2 medium + cinnastix €16: 14227
3e medium gratis: 25891
10% korting vanaf €25: 68180
2 italian pizzas €15: 00647
oh en dat lavacakeje
Creamy bacon en extravaganzza
2 medium pizzas voor €13: 11519
2 medium + cinnastix €16: 14227
3e medium gratis: 25891
10% korting vanaf €25: 68180
2 italian pizzas €15: 00647
oh en dat lavacakeje
Mijn kipling tas zojuist ontvangen en omg hij is zooo leuk! En ik dacht dat mijn aap lelijk was, maar ze heeft lippenstift op, hoe cute!!
Jaa m’n ex had ze altijd in de auto, ik vind ze in het doosje ook stinken maar in de auto wel lekker, maar hij had altijd dezelfde en ik weet alleen niet meer welke dat is…
Ja, ik heb er een! Ik vind hem lekker ruiken, mijn man vindt hem geloof ik iets te sterk ruiken, maar dat heeft ‘ie met bijna alles van Rituals.
gewoon beginnen! Ik ben ook net gestart, mijn eerste project was een enorme jurk voor een fantasy/historisch festival. Met een beetje hulp van google voor bepaalde technieken was het een eitje! En het patroon leek vooraf echt onmogelijk moeilijk…
Ik ga nu deze maken in het donkerblauw:
Heeft iemand wel eens gehad dat een pakketje terug is gestuurd door de bezorgdienst omdat het was beschadigd?
Ben wel benieuwd wat nu de procedure verder is namelijk.
Ah daarom hou ik zo van dit forum, dankjewel!!
Life is a Journey, geloof ik. Kan dat?
Oke help, ik als niet per se heel spontaan persoon heb een spontane ingeving Ik ben een dagje in Maastricht en ik wil hier een tweede gaatje laten schieten. Iemand enig idee waar ik dat hier het beste kan laten doen? @Oprah misschien?
Twee weken is wel heel lang! Misschien helpt het als je ze mailt?
Afgelopen maandag heb ik iets besteld en dat is vandaag binnen gekomen, maar mijn laatste retour duurde heel erg lang. Toen ik ze mailde had ik het geld binnen een dag terug.
Hij kan je best een dag (of 2) missen hoor. En als ie dat niet kan hadden ze hem in een pension moeten doen. Ik zou ook niet elke dag een half uur rijden…
Waar woon je? Ik kom je met liefde gratis helpen
Ik vind hem in de auto vies ruiken (vriend had hem). Maar ik houd ook niet van geurtjes in een auto, word daar snel misselijk van.
Gaat er met die elektronische beveiliging een signaal af wanneer er beweging in/rondom huis is gesignaleerd? Want dan begrijp ik wel dat ze vraagt hoelaat je er bent, zodat ze weten dat jij degene bent die de beveiliging signaleert
Moet ik hem aan en uitzetten?
Omg zoveel regen hier nu.
Ja hoor, postnl is weer eens te laat met het bezorgen van brievenbus pakketpost. Staat in track en trace nog steeds bezorgdatum vandaag, neem ik contact op met de klantenservice zeggen ze doodleuk, ok de postbode is waarschijnlijk al klaar met zijn ronde dus dan zal je het morgen ontvangen. Ok, waarom staat er dan in track en trace vandaag??? Dus ik zo ja waarom is die status dan niet aangepast want dit klopt dus niet. Zegt die oelewapper, ja om18.00 uur zal dit worden aangeast want dan zijn de bezorgers klaar met hun ronde.
Uhhh ok, dus tot 18.00 uur kan je er vanuit gaan dat alles vandaag nog komt maar pas na 18.00 krijg je de melding dat het niet zo is. Fuckers.
Waarom juich ik nou weer zo hard. Terwijl ik op antwoorden druk begint het meteen af te nemen. Fuck deze shit hahaha.
Ik ben klaar met werk dus nu heb ik echt vakantie. Dus ik zit met m’n laptop bij het raam terwijl het regent, met het forum en Netflix. Kopje thee erbij, cake, sjaal om m’n schouders
Tequilatijd geweest met el Mexicano?