Wat je even kwijt wilt #4

Maar je hoeft toch niet alleen fruit als tussendoortje te eten? Crackers, yoghurt, nootjes etc.? Bovendien is gezond niet zo zwart wit. Gezond eten is in mijn ogen een kwestie van een balans. Alles met mate, daar past ook een frietje tussen die mss qua voedingswaarden niet zo gezond is.

Het gaat idd wel vaak om de voedingswaarden, zo is vaak een stuk fruit eten beter dan een sapje, omdat je bij een stuk fruit meer vezels hebt. Maar eerlijk, ik weet niet of het voor jou nu zo gunstig is om je daar op blind te staren.

19 likes

Ik ben wel blij met die kleine zonnebrillen trend
Ik heb een MEGA klein hoofd dus met elke normale zonnebril zie ik er uit als een bromvlieg haha

1 like

Begrijp ik helemaal. :heart: Ja hier gaat het wel lekker en nope nog steeds geen idee. :\

1 like

Food is zeker mijn leven haha😊. En recepten posten is wel een goed idee!

Ik had droogshampoo in mijn haar gedaan en dacht ik het goed had uitgeborsteld. Dus nieeet, ik kom net thuis van de supermarkt en ik zie echt een grote dikke grijze streep bij mijn scheiding :laughing:

2 likes

Ik ben zo blij met de regen en het onweer nu!

4 likes

Ik ben niet meer echt bij hem thuis geweest haha. Afgelopen dagen wel misselijk geweest maar denk dat dat kwam omdat er bloed in mijn maag was gekomen door kies trekken.

Haha kut. Moet morgen even naar een andere piercingsgop voor langere staafje, leek niet zoveel haast te hebben maar begint sinds gisteren ook beetje te ontsteken. :rofl: Totaal geen ruimte over ook, valt bijna veilig weg in mijn tepel. Kan echt niet wachten tot er een langere staafje in zit, andere tepel gaat helemaal goed trouwens (maar die was ook niet ingetrokken) en mijn kraakbeen piercings gaan ook helemaal lekker!

Lief dat je vraagt. :slight_smile:

1 like

Timothy Oulton - horse skeleton :grinning:

Ik zit hier gewoon te werken thuis met alle lampen aan! :flushed: Zo donker opeens.

Ik ben bij de lidl geweest en heb maar 2 vanille donuts meegenomen.

Dommerik dat ik ben

6 likes

Nog meer mensen last van de storing van hollandsnieuwe?

Edit: ik zie nu t berichtje van @Cadeaupapier

1 like

De tyfus heb toch een kater

6 likes

Vanille donuts van de Lidl. :heart_eyes::drooling_face:

1 like

Ja super dom van je… 2 is namelijk echt niet genoeg.

Edit: O dat bedoelde je ook… :see_no_evil:
Jammer daar ging mn grapje.

2 likes

Gisteren een haarband bij de Primark gekocht en 1. Het staat best leuk 2. Het houdt heerlijk mijn haar uit mijn nek.

Maar kan er nu nog eentje vinden? Uiteraard niet.

3 likes

Ik heb me net ingeschreven voor een opleiding personal trainer.
Maar ik ben echt verrrrre van #fitgirl.
Ik ga zo hard voor lul staan daar, schaam me gewoon nu al :speak_no_evil:.

17 likes

Omg deze regen, heeeerlijk!!!
Tis ook zo lekker koel nu yeheeeessss

is het al herfst??

9 likes

ik denk dat je heel cute bent met haarband

1 like