Heeft iemand wel eens de hoes van een ektorp bank gewassen?
Je hoeft het niet te vertellen. Want je hoeft geen rede te geven. Alleen doen als je dat zelf wilt.
Ik was in mān instelling aan het zoeken waar ik mān verjaardag in kon stellen, kwam ik langs ātitelsā blijk ik al gewoon regular te kunnen kiezen haha
ja
Paste hij daarna nog om je bank?
Jazeker, deed het met enige regelmaat. Op 30 graden maximaal.
Top! Thanks
Ik miste mijn opa en oma ineens, dus heb aardappels, bloemkool en worst gemaakt en lekker door elkaar geprakt met een sausje en normaal is dit echt mān minst favoriete eten maar heb het nu echt met smaak opgegeten omdat het me zo aan hen doet denken <3
Stuk om mān vader. Hij belt de huisartsenpost, krijgt heel lang zo een geautomatiseerde stem, krijgt uiteindelijk iemand aan de lijn, en zegt: is dit een mens? 
Hahaha er is inderdaad tequila gedronken, helaas zonder El Mexicano. Had een bruiloftsfeestje, maar heb denk een week nodig om bij te komen.
iemand toevallig nog een Zalando kortingscode over?
Ik ben zo fucking onhandig. Ik heb net een heel stuk vel van mān vinger getrokken door achter het sleutelgat van een binnendeur te blijven hangen, hoe dan?!
Laatste avond in Limburg is aangebroken en we hebben het hier erg naar ons zin gehad. Wel blij dat ik morgen weer in mijn eigen bed slaap.
Bedankt iedereen nog voor alle tips. Vanwege de hitte hebben we andere dingen gedaan dan van tevoren gedacht maar dat is een goede reden om eens terug te komen. (@mhysa en @equinox oa Thank you!!)
Altijd bijzonder hoe 2 weken omvliegen en tegelijkertijd voelen als een maand.
Mijn vriend is echt de beste. Zonder iets te vragen of te zeggen heeft hij alvast een nieuwe zak M&M caramel gekocht voor me (hij had twee weken terug ook een zak gekocht voor me zodat ik hem eindelijk kon proberen). Met de woorden: Als je mond weer genezen is dan heb je alvast een zak liggen. 

Het wordt hier echt vet donker buiten, maar volgens de radar gaat het pas over 1.5 uur regenen.
Ik woon onder die kerk, vooral maandag van 11.00-12.00u vind ik erg heftig, laatst werd ik na een nachtdienst wakker van een ABBA-medley, dat zijn toch geen grappen 
Record: 7 augustus besteld bij h&M, vandaag (9 augustus) al binnen gekregen :o
Ik ben op zoek naar een nieuwe auto, maar ik heb totaal geen zin om dingen te gaan vergelijken. Enige wat mij boeit is de kleur en of hij een beetje netjes is. Dus ik wil eigenlijk dat mijn vriend gewoon zegt welke goed is, en dat we daar gaan kijken. Of liever dat hij gewoon ineens voor de deur staat met een auto.
Meneer snor? Gewoon mijn nummer geven en zeggen praat maar Italiaans met haar hehehe
Subsidie