Omg, ik ook! Een beetje helpen om orde te scheppen in de chaos. Spullen uitzoeken. Ik wil eigenlijk wel uitzoeken of ik dat vrijwillig kan doen bij een organisatie ofzo.
Maar ik denk dat ‘gezond eten’ voor veel mensen ook gewoon betekent vers koken, genoeg groenten en fruit eten en verder gewoon aanvullen met wat je lekker vindt. Er bestaat ook niet echt 1 waarheid over wat gezond is.
Bedankt
Dat weet ik niet, de keer dat ik er heb besteld ging alles wel gewoon prima dus geen contact gehad met de klantenservice toen.
Ik was gisteren niet op kantoor omdat ik last had van mijn oog (moest met piraten lapje lopen). vandaag binnen 5 minuten alle oog grapjes al naar mijn hoofd gehad.
Oog om oog, tand om tand.
Dat ik dingen niet zag aankomen
Ogenblik geduld.
Noem ze maar op.
net een collega die wat zei over Kijkduin, dus ik vroeg doe je dat express. Begon hij ook over Schiermonnikoog.
Leuke collega’s heb ik verder, kon er gelukkig wel om lachen
Pfff ik ga net met jurk en al onder de douche staan om mijn voeten af te spoelen. Dus ik pak de gewone douche en mik die op mijn voeten. Zet ik per ongeluk de regendouche aan waardoor mijn haar en jurk helemaal nat worden.
Rot van je oog! Maar ik moet ook wel lachen om je collega’s hahaha
Nouja dat dacht ik eerst ook, maar ons collectief idee van wat een normaal postuur is, is ook gaan schuiven nu er gewoon veel meer dikke mensen zijn.
De mensen die ik zie, zijn ook vaak te dik. En ik merkte dat ik daar ook aan ga wennen. Dus dat ik wel zie dat iemand stevig is, maar dan reken ik het BMI uit en dan blijkt iemand obees, alleen ik zie dat zo veel dat het voor mij normaal is geworden. Wil niet zeggen dat het dat is.
Kan me voorstellen dat BMI confronterend is, en in sommige gevallen zegt het weinig (als iemand extreem gespierd is, of een been mist ofzo) maar veel vaker geeft het wél een redelijke indicatie. Ik vind het prima dat men hier massaal besluit niet in BMI te geloven hoor, maar vind het wat kort door de bocht.
Ja hoor gaat alweer veel beter!
Ja ze kunnen er met humor naar kijken, ik gelukkig ook hoor. Ik zei dinsdag ook dat ik hoopte ze snel weer te kunnen zien e.d
Wilde me ook afmelden bij mijn senior gisteren met een SMSje dat ik het niet zag zitten die dag. Maar toch maar niet gedaan, wist niet of hij het kon waarderen om 0700 :’).
Zit ik super blij te doen over de regen, is mn auto weer volgelopen met water. Super chill.
Ik ben echt chago. Het is ook echt een vervelende week op werk. Allemaal tegenvallers en dingen die uitlopen pff. Ben blij als het weer goed loopt.
Ok grapje, de postbode is net langs geweest.
Geeft niks! Heb het net 10 min geleden bij My Jewellery laten doen (want door een bordje dat ik daar zag werd ik geïnspireerd). Dus yay! Nu asn t vieren met een ijsje haha
Hij doet het inderdaad weer
ik heb geen zin om te koken maar wil toch iets redelijks gezond eten
@alpacamybags ik ging kijken of ik die mail ook had gehad, maar de hema heeft mij een mail gestuurd met babyweetjes ze denken dat ik een baby heb omdat ik laatst cadeautjes heb gekocht voor vrienden met een baby
@Bridgetogantry heel veel sterkte <3
@Torquay gefeliciteerd!
Meh ik baal een beetje, op mijn werk hebben ze aangegeven dat ik “te vaak” ziek ben en ze vroegen of daar een verklaring voor was. Nu heb ik moeten vertellen over m’n psychische problemen en wat er is gebeurd vorig jaar. Ik heb maar zo min mogelijk verteld want ik vind dat echt superlastig. Ik wil wel dat ze begrip hebben voor de situatie, maar ik wil het eigenlijk ook het liefst gescheiden houden van werk. Pff ik voel me er echt naar door. Al hebben ze eigenlijk heel goed gereageerd en zelfs aangegeven dat ik thuis mag werken wanneer ik daar behoefte aan heb.
Ik heb denk ik 7 weken gewacht, en toen ben ik maar gaan bellen (op eerdere mail kwam geen antwoord) en toen bleek dat het retour was gezonden!? Omdat ik eht zogenaamd niet opgehaald had, maar het was nooit bij het pakketpunt bezorgd ook dus dat was heel raar. Maar toen ik bij het ophaalpunt was stonden er wel allemaal andere monkipakjes dus ik dacht dat ik gewoon pech had.
We gaan eerst op bezoek bij familie in het zuiden van Thailand. Verder ligt alles open! We willen in ieder geval eindigen in nieuw zeeland en over Japan terugvliegen.
Ik had dat ik een email kreeg dat ik het kon ophalen bij het postnl afhaal punt, maar er stond bij dat het een pakketje van de H&M was en niet van Monki. Heel apart. Ik kreeg trouwens wel de bevestiging dat het was verstuurd!