Stuk om m’n vader. Hij belt de huisartsenpost, krijgt heel lang zo een geautomatiseerde stem, krijgt uiteindelijk iemand aan de lijn, en zegt: is dit een mens?
Hahaha er is inderdaad tequila gedronken, helaas zonder El Mexicano. Had een bruiloftsfeestje, maar heb denk een week nodig om bij te komen.
iemand toevallig nog een Zalando kortingscode over?
Ik ben zo fucking onhandig. Ik heb net een heel stuk vel van m’n vinger getrokken door achter het sleutelgat van een binnendeur te blijven hangen, hoe dan?!
Laatste avond in Limburg is aangebroken en we hebben het hier erg naar ons zin gehad. Wel blij dat ik morgen weer in mijn eigen bed slaap.
Bedankt iedereen nog voor alle tips. Vanwege de hitte hebben we andere dingen gedaan dan van tevoren gedacht maar dat is een goede reden om eens terug te komen. (@mhysa en @equinox oa Thank you!!)
Altijd bijzonder hoe 2 weken omvliegen en tegelijkertijd voelen als een maand.
Mijn vriend is echt de beste. Zonder iets te vragen of te zeggen heeft hij alvast een nieuwe zak M&M caramel gekocht voor me (hij had twee weken terug ook een zak gekocht voor me zodat ik hem eindelijk kon proberen). Met de woorden: Als je mond weer genezen is dan heb je alvast een zak liggen.
Het wordt hier echt vet donker buiten, maar volgens de radar gaat het pas over 1.5 uur regenen.
Ik woon onder die kerk, vooral maandag van 11.00-12.00u vind ik erg heftig, laatst werd ik na een nachtdienst wakker van een ABBA-medley, dat zijn toch geen grappen
Record: 7 augustus besteld bij h&M, vandaag (9 augustus) al binnen gekregen :o
Ik ben op zoek naar een nieuwe auto, maar ik heb totaal geen zin om dingen te gaan vergelijken. Enige wat mij boeit is de kleur en of hij een beetje netjes is. Dus ik wil eigenlijk dat mijn vriend gewoon zegt welke goed is, en dat we daar gaan kijken. Of liever dat hij gewoon ineens voor de deur staat met een auto.
Meneer snor? Gewoon mijn nummer geven en zeggen praat maar Italiaans met haar hehehe
Subsidie
Haha komt m’n vriend net met het volgende:
“Ja in een vriendengroep is altijd 1 iemand een potentiële moordenaar. Dus nu heb ik Dave maar van een klif gegooid omdat ik bang was dat hij het was.”
The Parent Trap is op tv omgggg
Jeugdsentiment
“Er gaat nog iemand mee naar Antwerpen die niet van shoppen houd”
Dan heeft diegene pech
Hi!
Goed je te zien
Is dat niet lava dat in water stroomt?
Ik woon tegenover een eetcafé en ze hebben buiten zo’n bord staan met daar het menu op, maar het waait net voor de derde keer om. Ik zie één van de medewerkers elke keer naar buiten lopen om dat bord weer goed te zetten maar haal het gewoon naar binnen? Het waait hier fucking hard dus zo kun je dat bord nog 100 keer goed zetten.
Uhm ik keek op mijn account - voorkeuren en dan naar beneden scrollen en daar stond titel en dan ‘none’ en zo’n pijltje naar beneden daar kon ik kiezen uit regular
Ik heb net Kijken in de ziel: religieuze leiders teruggekeken van maandag en ik vind het vetinteressant. Ik geloof zelf niet en ben de nuchterheid zelve maar het is echt boeiend om te horen hoe religieuze mensen hun religie zien en de vragen van Coen beantwoorden.