Haha komt m’n vriend net met het volgende:
“Ja in een vriendengroep is altijd 1 iemand een potentiële moordenaar. Dus nu heb ik Dave maar van een klif gegooid omdat ik bang was dat hij het was.”
The Parent Trap is op tv omgggg 

Jeugdsentiment 
“Er gaat nog iemand mee naar Antwerpen die niet van shoppen houd”
Dan heeft diegene pech 
Hi!
Goed je te zien 
Is dat niet lava dat in water stroomt?
Ik woon tegenover een eetcafé en ze hebben buiten zo’n bord staan met daar het menu op, maar het waait net voor de derde keer om. Ik zie één van de medewerkers elke keer naar buiten lopen om dat bord weer goed te zetten maar haal het gewoon naar binnen? Het waait hier fucking hard dus zo kun je dat bord nog 100 keer goed zetten.
Uhm ik keek op mijn account - voorkeuren en dan naar beneden scrollen en daar stond titel en dan ‘none’ en zo’n pijltje naar beneden daar kon ik kiezen uit regular
Ik heb net Kijken in de ziel: religieuze leiders teruggekeken van maandag en ik vind het vetinteressant. Ik geloof zelf niet en ben de nuchterheid zelve maar het is echt boeiend om te horen hoe religieuze mensen hun religie zien en de vragen van Coen beantwoorden.
Dat moment dat je je realiseert dat er nog een halve bak ijs in de vriezer ligt.
*skeurt op handen en voeten door de bocht naar de diepvriezer *
Ik ben al de hele avond Meteor Garden aan het kijken en ik heb net mijn ratten voor de eerste keer een likje nutella gegeven en nu zitten ze vet blij hun handjes af te lebberen, zo lief 

Ja ik vind haar ook echt een bijzonder type. Zij straalt echt uit dat God en haar religie haar leven is. Alsof ze echt heel dicht bij hem staat.
Doe ietwat getinte vrouw vind ik een leuk mens, die vertelt heel luchtig over het geloof terwijl ze toch heel toegewijd is.
Hoi!! Hoe is het met je? Welkom 

Mis dat topic wel. Kijk nu Gossip Girl en moest gelijk aan dat konijn denken.
Wel goed dat je ‘soeieso’ gewoon doorvoert in je whatsappgesprekken 
Ik ben vanmiddag met een vriendin gaan lunchen, wat drinken, ijsje gaan eten en we hebben 's avonds ook nog pannenkoeken gegeten. Wat is onze hobby 
Was leuk haha.
Wat ga ik morgen doen? Lunchen met collega 

Hahahaha ik ga elke keer nog zo stuk om dat konijn. Vooral omdat ik t ook echt snap 
Volgens mij waait mijn huis weg.
Mijn vader heeft een nieuwe vriendin en ik huil mijn ogen uit mijn kop.