@JaneDoe Monki is van H&M group
Ik heb een plant met rode pepers en vandaag een peper gebruikt in m’n vreten: bek is on fire niet normaal
einde bericht
ik zit hier al 5 min naar te staren maar kan niet zeggen wat het is ;o
omg zo viezig. maar wel heel mooi, hoe die mieren samenwerken
doet me denken aan de film Antz (staat op netflix btw). over het bestaan van mieren en hoe eenzaam en leeg dat is omdat je altijd als een kolonie en groep moet leven en werken. geen ruimte voor zelfontplooiing.
een van mijn lievelingsfilms. sindsdien moet ik altijd een beetje lachen als ik een mier in zijn eentje zie lopen, ik beeld me dan in dat hij ook zijn eigen pad heeft gekozen
Hahahaha ja nee daar heb ik echt nooit last van. #solideachterdeur
Hallo, hier ben ik maar weer eens. Ben echt late to the party maar ik mis egf echt.
Ja klopt dat was ik. Fijn dat je meedenkt. Hmm niet dat ik weet? :o Enige wat ik wel weet is dat ik het altijd onwijs warm heb als ik daar wakker word maar hij heeft ook gewoon een te dikke deken.
Heeft iemand wel eens de hoes van een ektorp bank gewassen?
Je hoeft het niet te vertellen. Want je hoeft geen rede te geven. Alleen doen als je dat zelf wilt.
Ik was in m’n instelling aan het zoeken waar ik m’n verjaardag in kon stellen, kwam ik langs ‘titels’ blijk ik al gewoon regular te kunnen kiezen haha
ja
Paste hij daarna nog om je bank?
Jazeker, deed het met enige regelmaat. Op 30 graden maximaal.
Top! Thanks
Ik miste mijn opa en oma ineens, dus heb aardappels, bloemkool en worst gemaakt en lekker door elkaar geprakt met een sausje en normaal is dit echt m’n minst favoriete eten maar heb het nu echt met smaak opgegeten omdat het me zo aan hen doet denken <3
Stuk om m’n vader. Hij belt de huisartsenpost, krijgt heel lang zo een geautomatiseerde stem, krijgt uiteindelijk iemand aan de lijn, en zegt: is dit een mens?
Hahaha er is inderdaad tequila gedronken, helaas zonder El Mexicano. Had een bruiloftsfeestje, maar heb denk een week nodig om bij te komen.
iemand toevallig nog een Zalando kortingscode over?
Ik ben zo fucking onhandig. Ik heb net een heel stuk vel van m’n vinger getrokken door achter het sleutelgat van een binnendeur te blijven hangen, hoe dan?!