Aahw lief haha. Ik had er vroeger ( tijdens het begin van Gossip Girl haha) wel veel. Hmm ik ga op zoek naar toffe haarbanden.
Zo een droeg Blair zoo mooi .
Aahw lief haha. Ik had er vroeger ( tijdens het begin van Gossip Girl haha) wel veel. Hmm ik ga op zoek naar toffe haarbanden.
Zo een droeg Blair zoo mooi .
Ik word altijd chagrijnig om het feit dat je in 1 minuut als je wilt, er een ongelofelijke teringbende van kan maken. Kwestie van alles in het rond gooien, kastjes opentrekken. Piece of cake. Diezelfde bende kan je dus never nooit weer in 1minuut opruimen. Ik wil graag dat hier een oplossing voor komt. Groetjes, adhder.
mooie kleur ook bij je haar!
Ik zie er zo leuk uit maar het regent dus ik wil niet buiten zijn, zit maar weer in de tram naar huis
Hier is je oplossing:
Ik zou willen dat ik van opruimen mijn beroep kon maken. In een paar minuten kan ik het huis opgeruimd hebben en ik vind het nog leuk ook. Die programma’s waar huizen vol troep opgeruimd worden: dat zou echt mijn ding zijn.
Maar dan wel zonder de eigenaar erbij die elke oude krant van 10 jaar terug wil bewaren. Want dat schiet niet op.
Ik ga vanavond voor het eerst in langere tijd weer d.omino’s bestellen en heb 2 vragen: welke nemen jullie altijd en raden jullie dus aan? En; is er nog een site waar je al die kortingscodes kan vinden voor 2e gratis etc?
Ik let op de kat van de vriendin van mijn vader en ze hebben een elektronische beveiliging waardoor ze precies weet wanneer ik langs ga. Ik had gezegd dat ik om de dag ging checken, eten ging geven en even ging blijven kroelen met het beest (13 jaar oud), maar elke dag krijg ik een berichtje wanneer ik langs ga … Ik word er gek van! Ik begrijp best wel dat je bezorgd bent, maar ik woon een half uur rijden van haar huis en de kat kan best wel een dagje zonder bezoek. Of vinden jullie dat ik overdrijf?
Dit klinkt heel herkenbaar, op werk vind ik schoonmaken en opruimen prima maar thuis kan ik me er echt lastig toe zetten. Op werk voelt het ook meer bevredigend.
Dit lijkt me heerlijk om te doen hahaha. Iedereen wordt altijd gek van mijn opruim- en organiseerwoede.
Creamy bacon en extravaganzza
2 medium pizzas voor €13: 11519
2 medium + cinnastix €16: 14227
3e medium gratis: 25891
10% korting vanaf €25: 68180
2 italian pizzas €15: 00647
oh en dat lavacakeje
Mijn kipling tas zojuist ontvangen en omg hij is zooo leuk! En ik dacht dat mijn aap lelijk was, maar ze heeft lippenstift op, hoe cute!!
Jaa m’n ex had ze altijd in de auto, ik vind ze in het doosje ook stinken maar in de auto wel lekker, maar hij had altijd dezelfde en ik weet alleen niet meer welke dat is…
Ja, ik heb er een! Ik vind hem lekker ruiken, mijn man vindt hem geloof ik iets te sterk ruiken, maar dat heeft ‘ie met bijna alles van Rituals.
gewoon beginnen! Ik ben ook net gestart, mijn eerste project was een enorme jurk voor een fantasy/historisch festival. Met een beetje hulp van google voor bepaalde technieken was het een eitje! En het patroon leek vooraf echt onmogelijk moeilijk…
Ik ga nu deze maken in het donkerblauw:
Heeft iemand wel eens gehad dat een pakketje terug is gestuurd door de bezorgdienst omdat het was beschadigd?
Ben wel benieuwd wat nu de procedure verder is namelijk.
Ah daarom hou ik zo van dit forum, dankjewel!!
Life is a Journey, geloof ik. Kan dat?
Oke help, ik als niet per se heel spontaan persoon heb een spontane ingeving Ik ben een dagje in Maastricht en ik wil hier een tweede gaatje laten schieten. Iemand enig idee waar ik dat hier het beste kan laten doen? @Oprah misschien?
Twee weken is wel heel lang! Misschien helpt het als je ze mailt?
Afgelopen maandag heb ik iets besteld en dat is vandaag binnen gekomen, maar mijn laatste retour duurde heel erg lang. Toen ik ze mailde had ik het geld binnen een dag terug.
Hij kan je best een dag (of 2) missen hoor. En als ie dat niet kan hadden ze hem in een pension moeten doen. Ik zou ook niet elke dag een half uur rijden…