Wat je even kwijt wilt #4

Waar woon je? Ik kom je met liefde gratis helpen :grimacing:

Ik vind hem in de auto vies ruiken (vriend had hem). Maar ik houd ook niet van geurtjes in een auto, word daar snel misselijk van.

2 likes

Gaat er met die elektronische beveiliging een signaal af wanneer er beweging in/rondom huis is gesignaleerd? Want dan begrijp ik wel dat ze vraagt hoelaat je er bent, zodat ze weten dat jij degene bent die de beveiliging signaleert

Moet ik hem aan en uitzetten?

Omg zoveel regen hier nu.

:heart_eyes::ok_hand:t2::tada::hugs:

Ja hoor, postnl is weer eens te laat met het bezorgen van brievenbus pakketpost. Staat in track en trace nog steeds bezorgdatum vandaag, neem ik contact op met de klantenservice zeggen ze doodleuk, ok de postbode is waarschijnlijk al klaar met zijn ronde dus dan zal je het morgen ontvangen. Ok, waarom staat er dan in track en trace vandaag??? Dus ik zo ja waarom is die status dan niet aangepast want dit klopt dus niet. Zegt die oelewapper, ja om18.00 uur zal dit worden aangeast want dan zijn de bezorgers klaar met hun ronde.

Uhhh ok, dus tot 18.00 uur kan je er vanuit gaan dat alles vandaag nog komt maar pas na 18.00 krijg je de melding dat het niet zo is. Fuckers.

2 likes

Waarom juich ik nou weer zo hard. Terwijl ik op antwoorden druk begint het meteen af te nemen. Fuck deze shit hahaha.

Ik ben klaar met werk dus nu heb ik echt vakantie. Dus ik zit met m’n laptop bij het raam terwijl het regent, met het forum en Netflix. Kopje thee erbij, cake, sjaal om m’n schouders :relaxed:

7 likes

Tequilatijd geweest met el Mexicano?

1 like

Omg, ik ook! Een beetje helpen om orde te scheppen in de chaos. Spullen uitzoeken. Ik wil eigenlijk wel uitzoeken of ik dat vrijwillig kan doen bij een organisatie ofzo.

2 likes

Gefeliciteerd @Torquay :balloon:

Maar ik denk dat ā€˜gezond eten’ voor veel mensen ook gewoon betekent vers koken, genoeg groenten en fruit eten en verder gewoon aanvullen met wat je lekker vindt. Er bestaat ook niet echt 1 waarheid over wat gezond is.

4 likes

Bedankt :blush:

8 likes

Dat weet ik niet, de keer dat ik er heb besteld ging alles wel gewoon prima dus geen contact gehad met de klantenservice toen.

1 like

Ik was gisteren niet op kantoor omdat ik last had van mijn oog (moest met piraten lapje lopen). vandaag binnen 5 minuten alle oog grapjes al naar mijn hoofd gehad.
Oog om oog, tand om tand.
Dat ik dingen niet zag aankomen
Ogenblik geduld.

Noem ze maar op.
net een collega die wat zei over Kijkduin, dus ik vroeg doe je dat express. Begon hij ook over Schiermonnikoog.

Leuke collega’s heb ik verder, kon er gelukkig wel om lachen :slight_smile:

22 likes

Pfff ik ga net met jurk en al onder de douche staan om mijn voeten af te spoelen. Dus ik pak de gewone douche en mik die op mijn voeten. Zet ik per ongeluk de regendouche aan waardoor mijn haar en jurk helemaal nat worden.

8 likes

Rot van je oog! Maar ik moet ook wel lachen om je collega’s hahaha

1 like

Nouja dat dacht ik eerst ook, maar ons collectief idee van wat een normaal postuur is, is ook gaan schuiven nu er gewoon veel meer dikke mensen zijn.

De mensen die ik zie, zijn ook vaak te dik. En ik merkte dat ik daar ook aan ga wennen. Dus dat ik wel zie dat iemand stevig is, maar dan reken ik het BMI uit en dan blijkt iemand obees, alleen ik zie dat zo veel dat het voor mij normaal is geworden. Wil niet zeggen dat het dat is.

Kan me voorstellen dat BMI confronterend is, en in sommige gevallen zegt het weinig (als iemand extreem gespierd is, of een been mist ofzo) maar veel vaker geeft het wƩl een redelijke indicatie. Ik vind het prima dat men hier massaal besluit niet in BMI te geloven hoor, maar vind het wat kort door de bocht.

13 likes

Ja hoor gaat alweer veel beter!

Ja ze kunnen er met humor naar kijken, ik gelukkig ook hoor. Ik zei dinsdag ook dat ik hoopte ze snel weer te kunnen zien e.d
Wilde me ook afmelden bij mijn senior gisteren met een SMSje dat ik het niet zag zitten die dag. Maar toch maar niet gedaan, wist niet of hij het kon waarderen om 0700 :’).