Wat je even kwijt wilt #4

Laatste avond in Limburg is aangebroken en we hebben het hier erg naar ons zin gehad. Wel blij dat ik morgen weer in mijn eigen bed slaap.

Bedankt iedereen nog voor alle tips. Vanwege de hitte hebben we andere dingen gedaan dan van tevoren gedacht maar dat is een goede reden om eens terug te komen. (@mhysa en @equinox oa Thank you!!)

Altijd bijzonder hoe 2 weken omvliegen en tegelijkertijd voelen als een maand.

4 likes

Mijn vriend is echt de beste. Zonder iets te vragen of te zeggen heeft hij alvast een nieuwe zak M&M caramel gekocht voor me (hij had twee weken terug ook een zak gekocht voor me zodat ik hem eindelijk kon proberen). Met de woorden: Als je mond weer genezen is dan heb je alvast een zak liggen. :heart::heart_eyes:

11 likes

Het wordt hier echt vet donker buiten, maar volgens de radar gaat het pas over 1.5 uur regenen.

Ik woon onder die kerk, vooral maandag van 11.00-12.00u vind ik erg heftig, laatst werd ik na een nachtdienst wakker van een ABBA-medley, dat zijn toch geen grappen :persevere:

15 likes

Record: 7 augustus besteld bij h&M, vandaag (9 augustus) al binnen gekregen :o

6 likes

Ik ben op zoek naar een nieuwe auto, maar ik heb totaal geen zin om dingen te gaan vergelijken. Enige wat mij boeit is de kleur en of hij een beetje netjes is. Dus ik wil eigenlijk dat mijn vriend gewoon zegt welke goed is, en dat we daar gaan kijken. Of liever dat hij gewoon ineens voor de deur staat met een auto.

1 like

Meneer snor? Gewoon mijn nummer geven en zeggen praat maar Italiaans met haar hehehe

3 likes

Subsidie

1 like

Haha komt m’n vriend net met het volgende:
“Ja in een vriendengroep is altijd 1 iemand een potentiĂ«le moordenaar. Dus nu heb ik Dave maar van een klif gegooid omdat ik bang was dat hij het was.”

5 likes

The Parent Trap is op tv omgggg :heart::heart::heart:
Jeugdsentiment :grin:

5 likes

“Er gaat nog iemand mee naar Antwerpen die niet van shoppen houd”
Dan heeft diegene pech :slightly_smiling_face:

8 likes

Hi!
Goed je te zien :grin:

1 like

Is dat niet lava dat in water stroomt?:thinking:

1 like

Ik woon tegenover een eetcafĂ© en ze hebben buiten zo’n bord staan met daar het menu op, maar het waait net voor de derde keer om. Ik zie één van de medewerkers elke keer naar buiten lopen om dat bord weer goed te zetten maar haal het gewoon naar binnen? Het waait hier fucking hard dus zo kun je dat bord nog 100 keer goed zetten.

1 like

Uhm ik keek op mijn account - voorkeuren en dan naar beneden scrollen en daar stond titel en dan ‘none’ en zo’n pijltje naar beneden daar kon ik kiezen uit regular

Ik heb net Kijken in de ziel: religieuze leiders teruggekeken van maandag en ik vind het vetinteressant. Ik geloof zelf niet en ben de nuchterheid zelve maar het is echt boeiend om te horen hoe religieuze mensen hun religie zien en de vragen van Coen beantwoorden.

2 likes

Dat moment dat je je realiseert dat er nog een halve bak ijs in de vriezer ligt.

*skeurt op handen en voeten door de bocht naar de diepvriezer *

7 likes

Ik ben al de hele avond Meteor Garden aan het kijken en ik heb net mijn ratten voor de eerste keer een likje nutella gegeven en nu zitten ze vet blij hun handjes af te lebberen, zo lief :rat::relaxed:

3 likes

https://www.forumfeminarum.nl/badges/3/regular

Hier kun je dat ook vinden.

1 like

Ja ik vind haar ook echt een bijzonder type. Zij straalt echt uit dat God en haar religie haar leven is. Alsof ze echt heel dicht bij hem staat.

Doe ietwat getinte vrouw vind ik een leuk mens, die vertelt heel luchtig over het geloof terwijl ze toch heel toegewijd is.

1 like