Wat je even kwijt wilt #4

Switch als cadeau. Robot stofzuiger kopen voor het huishouden.

2 likes

Ik heb meer gestemd vanuit persoonlijk oogpunt. Ik zou het echt vreselijk vinden om een robotstofzuiger cadeau te krijgen hahah. Dan niet omdat ik die niet wil, maar ik vind het geen cadeau.

3 likes

Ja snap ik wel haha ik namelijk ook. Maar hij heeft het zelf geopperd.

1 like

Ohh okee dat scheelt wel, dan zou ik kiezen wat je zelf het leukst zou vinden als het in huis is hahha :joy:

1 like

Ja ik, heb gewoon verwezen naar de Europese regelgeving en de vergoeding die er tegenover een geannuleerde vlucht staat (als er geen sprake is van force majeure), vluchtnummer, boarding card, rekeningnummer enzo bijgevoegd als bewijs en toen werd het een week of 6 later toegekend en stond het bijna direct op mijn rekening. Dit was twee jaar na dato haha, had direct wel bij de balie gevraagd en met de klantenservice gebeld maar daar lieten ze het veel ingewikkelder klinken dan het eigenlijk was.

Waarom was je vlucht gecanceld? Zou even kijken hoe lang er staat voor reactie (meestal 6-8 weken bij luchtvaartmaatschappijen) en anders opnieuw je claim indienen. Het is wat gedoe maar toch de moeite waard als je een paar honderd euro terug kunt krijgen.

1 like

Pfff dat zou rot zijn. Misschien stelt het je gerust dat ik de verlenging aanvroeg in een ander schooljaar dan het jaar waarin ik hulp kreeg. Ik studeerde alleen nog wel, dus het is niet helemaal dezelfde situatie.
Ik ga hopen voor je!

1 like

Ik kwam er pas op mn 16e ofzo achter dat aanrijden (in de brabantse context) alleen in Brabant wordt gebruikt :see_no_evil:

1 like

Ook aanrijden of aangereden. Heeft bij ons 2 betekenissen net zoals bank.

4 likes

Nog een ongestelde hier. Net in een kwartier een hele chocoladereep + een B&J peanut butter cup 'wich gegeten. Nu kruip ik moe maar voldaan m’n bed in en ik kom er lekker niet meer uit. Groetjesss

4 likes

Ben vandaag naar de dokter geweest, mijn beide amandelen zijn ontstoken en ik heb een bijholteontsteking, koorts ligt gemiddeld rond de 39.2, ik heb me nog nooit zo kut gevoeld :sob: ben altijd bang dat ik me aanstel en ga dan pas te laat naar de dokter :cry:

Edit: ik zou vandaag op vakantie gaan en heb alles moeten cancellen #klaaguurtje

1 like

Corpus in Leiden? Vonden mijn neefjes heel leuk

2 likes

Nemo is heel leuk! Misschien openlucht museum of Afrika museum maar dat is waarschijnlijk wel ver haha

2 likes

Ik heb gisteren een beetje rondgedobberd op een grote opblaasbare hondenpoot. En nu heb ik zo’n spierpijn in mijn bovenarmen van het peddelen haha. Niet normaal. Ik word echt oud.

1 like

Ik heb weer eens te veel gegeten. Helemaal misselijk nu na een hele pizza… Waarom altijd ):

Huh ik kan ineens bij de members only topics, terwijl ik nog geen 50 berichten heb. Wel leuk verder, maar lijkt me niet de bedoeling haha.

Ohhh god sta daar zo stom op

Leuk dat je wat gaat doen! Bios? Shopppen en dan ergens uitgebreid lunchen?
Nemo is heel leuk, maar 7 jaar is jong. Het kan wel hoor! Zeker als ze zulke dingen interessant vindt. Gaat ze naar groep 4?

Oh neee, superkut! Veel beterschap <3

1 like

Heeft iemand hier verstand van arbeidsrecht? Zo ja, zou ik dan een pb mogen sturen? Heb een vraag over het te laat uitbetalen van loon en de stappen die ik dan kan nemen.

Jep! :v:

1 like