Wat je even kwijt wilt #4

Zit ik super blij te doen over de regen, is mn auto weer volgelopen met water. Super chill.

1 like

Ik ben echt chago. Het is ook echt een vervelende week op werk. Allemaal tegenvallers en dingen die uitlopen pff. Ben blij als het weer goed loopt.

Ok grapje, de postbode is net langs geweest.

1 like

Geeft niks! Heb het net 10 min geleden bij My Jewellery laten doen (want door een bordje dat ik daar zag werd ik geïnspireerd). Dus yay! Nu asn t vieren met een ijsje haha

1 like

Hij doet het inderdaad weer :grin:

ik heb geen zin om te koken maar wil toch iets redelijks gezond eten

@alpacamybags ik ging kijken of ik die mail ook had gehad, maar de hema heeft mij een mail gestuurd met babyweetjes :sweat: ze denken dat ik een baby heb omdat ik laatst cadeautjes heb gekocht voor vrienden met een baby

@Bridgetogantry heel veel sterkte <3

@Torquay gefeliciteerd!

Meh ik baal een beetje, op mijn werk hebben ze aangegeven dat ik “te vaak” ziek ben en ze vroegen of daar een verklaring voor was. Nu heb ik moeten vertellen over m’n psychische problemen en wat er is gebeurd vorig jaar. Ik heb maar zo min mogelijk verteld want ik vind dat echt superlastig. Ik wil wel dat ze begrip hebben voor de situatie, maar ik wil het eigenlijk ook het liefst gescheiden houden van werk. Pff ik voel me er echt naar door. Al hebben ze eigenlijk heel goed gereageerd en zelfs aangegeven dat ik thuis mag werken wanneer ik daar behoefte aan heb.

3 likes

Ik heb denk ik 7 weken gewacht, en toen ben ik maar gaan bellen (op eerdere mail kwam geen antwoord) en toen bleek dat het retour was gezonden!? Omdat ik eht zogenaamd niet opgehaald had, maar het was nooit bij het pakketpunt bezorgd ook dus dat was heel raar. Maar toen ik bij het ophaalpunt was stonden er wel allemaal andere monkipakjes dus ik dacht dat ik gewoon pech had.

We gaan eerst op bezoek bij familie in het zuiden van Thailand. Verder ligt alles open! We willen in ieder geval eindigen in nieuw zeeland en over Japan terugvliegen.

1 like

Ik had dat ik een email kreeg dat ik het kon ophalen bij het postnl afhaal punt, maar er stond bij dat het een pakketje van de H&M was en niet van Monki. Heel apart. Ik kreeg trouwens wel de bevestiging dat het was verstuurd!

@JaneDoe Monki is van H&M group :female_detective:

1 like

@Torquay proficiat!

Ik heb een plant met rode pepers en vandaag een peper gebruikt in m’n vreten: bek is on fire niet normaal

einde bericht

13 likes

ik zit hier al 5 min naar te staren maar kan niet zeggen wat het is ;o

1 like

omg zo viezig. maar wel heel mooi, hoe die mieren samenwerken

doet me denken aan de film Antz (staat op netflix btw). over het bestaan van mieren en hoe eenzaam en leeg dat is omdat je altijd als een kolonie en groep moet leven en werken. geen ruimte voor zelfontplooiing.
een van mijn lievelingsfilms. sindsdien moet ik altijd een beetje lachen als ik een mier in zijn eentje zie lopen, ik beeld me dan in dat hij ook zijn eigen pad heeft gekozen
:heart:

15 likes

Hahahaha ja nee daar heb ik echt nooit last van. #solideachterdeur

3 likes

Hallo, hier ben ik maar weer eens. Ben echt late to the party maar ik mis egf echt.

35 likes

Ja klopt dat was ik. Fijn dat je meedenkt. Hmm niet dat ik weet? :o Enige wat ik wel weet is dat ik het altijd onwijs warm heb als ik daar wakker word maar hij heeft ook gewoon een te dikke deken.

1 like

Heeft iemand wel eens de hoes van een ektorp bank gewassen?

Je hoeft het niet te vertellen. Want je hoeft geen rede te geven. Alleen doen als je dat zelf wilt.

1 like