️
Er is niks mis met je! Huilen mag en is soms alleen maar fijn hopelijk heb je snel een leuke serie gevonden! En je mag mij altijd een berichtje sturen!
Thanks! Duurde lang voordat ik dit had uitgevogeld, haha.
Als je wil praten mag je mij een berichtje sturen, jij bent altijd zo lief/attent tegen iedereen
Had een tijd geleden een jurk online besteld.
Komt het pakket aan, haal ik de jurk uit de verpakking, blijkt het om een andere jurk te gaan.
Nu dat kan altijd gebeuren, ze leek inderdaad op de jurk die ik eigenlijk besteld had.
Maar wat bleek, iemand had het etiket incl het kartonnetje waar de maat/prijs/streepjescode op staat van de jurk die ik eigenlijk besteld, uit die jurk geknipt en deze in de andere jurk genaaid (die uiteindelijk in mijn bestelling zat.)
Zelf wat onderzoek gedaan op de site naar deze gelijkaardige jurk, bleek die 10euro goedkoper te zijn dan de jurk die ik eigenlijk besteld had.
Mensen gaan toch wel heel ver voor wat korting
Snowiveau
Haha nee dat was ik niet.
Haha oeps, sorry! Ik weet nog dat Sjern over een reis naar Korea heeft gepost en jullie namen lijken zo op elkaar
Je hoeft je niet altijd zo groot te houden he? Je bent super sterk… maar het is logisch als het soms even wat minder gaat. Als ik in jouw schoenen stond had ik het niet net als jij kunnen doen volgens mij!
Lekker ‘genieten’ van een fijne serie… en huilen als het oplucht!
Take care!
Ik ben simultaan aan hef appen met mijn Zweedse militair en met een Italiaanse dude die me tijdens mijn vakantie heeft rondgeleid. Ik kan wel redelijk Italiaans en geen Zweeds maar jongens dit is laaaaastig. Echt next level schakelen. Al leer ik wel wat bij op deze manier.
Volgens mij zit er trouwens geen logica in Zweeds en is de uitspraak onmogelijk voor normale mensen
Madeira! Eiland van de eeuwige lente Ben er twee jaar terug in november geweest en vond het een heerlijk klimaat en schitterende natuur.
Hahaha altijd nuttig om er willekeurig in te gooien.
Ik las over de uitspraak regels en dat het allemaal afhangt van de letter erna en ervoor wtf wie verzint dit dit is mega onpraktisch. Kan jij het?
Hij noemt me nu trollunge, ik weet niet hoe je her uitspreekt maar ik heb net gegoogled dat het trollenkind betekent en ik ben er niet zeker van dat dit positief is, ook al is het van een Zweed afkomstig. Anderzijds, als je hele taal super onlogisch is geef je misschien ook gewoon onlogische complimenten.
Je bent echt zo’n lieverd
️:heart:️
Ik zoek leuke jurkjes, die ik in principe elke dag aankan (casual) (want eeuwige spijkerbroek - klaar mee). Tot op de knie, maar niet van die enorme tenten. Ook niet te zakelijk. Ik kan het echt niet vinden? Iemand tips? Zoek ook nog jurkjes waarmee ik iets feestelijker voor de dag kan komen dan nu (blouseje/donkere spijkerbroek = standaard)
Bij Zalando? Ik zie daar altijd leuke jurkjes staan.
https://www.zalando.nl/dameskleding-jurken/dorothy-perkins-online-shop/ vind ik altijd leuk. - zoekt nog verder -
Ik vind lezen al heel wat geloof ik. Wat een vreemde taal en mensen. Wie bedenkt dat soort dingen.