Wat je even kwijt wilt #4

Hoi!! Hoe is het met je? Welkom :hugs::hugs:

Mis dat topic wel. Kijk nu Gossip Girl en moest gelijk aan dat konijn denken.

4 likes

Wel goed dat je ‘soeieso’ gewoon doorvoert in je whatsappgesprekken :stuck_out_tongue_winking_eye:

4 likes

Ik ben vanmiddag met een vriendin gaan lunchen, wat drinken, ijsje gaan eten en we hebben 's avonds ook nog pannenkoeken gegeten. Wat is onze hobby :sunglasses:

Was leuk haha.

Wat ga ik morgen doen? Lunchen met collega :hugs::hugs:

8 likes

Hahahaha ik ga elke keer nog zo stuk om dat konijn. Vooral omdat ik t ook echt snap :joy:

2 likes

Volgens mij waait mijn huis weg.

1 like

Mijn vader heeft een nieuwe vriendin en ik huil mijn ogen uit mijn kop.

1 like

:heart::heart:

1 like

Ik nam een boek mee voor mijn slaapdienst.
Weet niet waarom ik mezelf voor de gek hield :joy:
Lees het forum wel bij

2 likes

Ik zat net in zo’n ongemakkelijke groepsapp. Van een groep waar ik eigenlijk niet eens echt bij hoor (vorige vrijwilligerswerk, ik ben vorig jaar gestopt). Maar nu lig ik er gewoon nog over na te denken en kan ik niet slapen.

Ik voel me opeens ff kut. Ik weet niet waarom en ik weet niet waar het vandaan komt…

1 like

Ik heb sinds een uur tinder en ik zit enthousiast te swipen maar ik heb er pas 2 geliked :expressionless:

2 likes

Niet terug naar je ex

2 likes

En nu moet ik huilen. Wtf is er mis met mij?
Ik ga maar een serie zoeken. Lijkt me beter. Slapen gaat m nu toch niet worden…

2 likes

Je mag me altijd berichten als je wil!

Lief! Ik hoop dat t zo over is, anders stuur ik je wel een berichtje <3

2 likes

:heart::cheer:

1 like

Er is niks mis met je! Huilen mag en is soms alleen maar fijn :kissing_heart: hopelijk heb je snel een leuke serie gevonden! En je mag mij altijd een berichtje sturen!

2 likes

Thanks! Duurde lang voordat ik dit had uitgevogeld, haha.

Als je wil praten mag je mij een berichtje sturen, jij bent altijd zo lief/attent tegen iedereen

1 like