Wat je even kwijt wilt #4

Ja dat is ook leuk! En evt samen thuis een film kijken. Hapjes erbij.
Wss vindt ze het al helemaal geweldig om iets alleen met haar lieve tante te mogen doen

1 like

Ik volgens mij ook?

Heel weinig met overstapservice inderdaad! Ik ging van Rabo naar Triodos en dat ging heel soepel :slight_smile:

Oh @Rozabella ik ben afgelopen jaar van Rabo naar ASN overgestapt en ik heb ook geen problemen gehad (behalve dat ze moeilijk deden over creditcard, maar daar waren oplossingen voor). Die overstapservice werkt perfect!

Ah dan ga ik morgen overstappen :)! Vraagje, stel dat je kei veel contant geld hebt (helaas nooit) maar hoe stort je dan geld bij een ASN bank? Want je hebt hier geen vestigingen voor door het land?

1 like

Hahaha lief!

1 like

Ben al een half uur aan het wandelen en tegelijkertijd aan het forummen. Dit is een perfect voorbeeld van een win-win situatie

7 likes

Yes, goed bezig!

Nee geld storten kan niet idd. Kan wel via het GWK volgens mij, maar dat kost geld.

1 like

Vind zo’n robotstofzuiger niet fijn werken, hij maakt vaak niet zo goed schoon

1 like

Super life! Dankje!

1 like

Omg ik laat wel eens pakketjes bij een winkel vlakbij mijn huis bezorgen, krijg ik net een “say hi” op Happn van zo’n kerel die daar werkt. Ik vond hem altijd al iets te aardig. Nu kan ik daar dus geen pakketjes meer laten bezorgen!!

21 likes

Longchamp le pliage tas…welke kleur zal ik nemen?? Ik wil hem vooral gebruiken als handbagage tijdens het reizen

  • Beige
  • Zwart
  • Donkerblauw
  • Paars/Bordaux
  • Antraciet

0 stemmers

jaaa nemo is leuk hoor op die leeftijd!

1 like

Nemo kan zeker! Ik ben daar laatst naar toe gegaan met mijn nichtjes van 5 en 6 en ze vonden het super leuk! We hebben alleen de etage over de puberteit/seksualiteit niet bezocht maar de rest wel en ze hebben zich ruim 5 uurtjes daarbinnen vermaakt! Op het dakterras nog een broodje hotdog gegeten en via dat uitzicht Amsterdam zien vonden ze ook heel erg leuk.

1 like

Hi allemaal, blijkbaar was het een paar minuten mogelijk in het members only gedeelte komen. Onze excuses. Soms pas je iets technisch aan wat weer iets anders beinvloed. Heel onhandig van ons gezien de gevoelige info maar blijkbaar moeten we soms achter dingen komen met vallen en opstaan. We weten in ieder geval wat het was en het zal niet nog een keer gebeuren :pensive:

25 likes

Alleen thuis dus lekker nachos gemaakt die ik nu op (vr)eet onder het genot van een Jillz😻

2 likes

Ik had mijn vuilniszakken te lang in de zon laten staan op mijn dakterras en nu zat het vol met maden :no_mouth: iewww

:scream: Brr.

Ik moest ook door mijn studio om het naar buiten te brengen, haha. Ik hoop dat er geen maden in de gang/hal liggen :grimacing:

En waarom dit niet ook gewoon in het topic plaatsen waar het is opgemerkt? Omdat niet iedereen hier meeleest en dit topic vlug gaat waardoor jullie denken het op deze manier te kunnen verbloemen?