Wat je even kwijt wilt #4

Als je ooit de kans hebt… https://www.hamburg.com/dom/! :heart: Ging ik vroeger altijd heen met mijn ouders een weekendje. Geen idee of het nu 14 jaar later ofzo net zo leuk nog is maar ik wil zelf graag nog een keer terug. Had altijd wel wat. Er stonden ook altijd enorme biertenten enz haha, daar was ik toen nog te jong voor maar ik dronk er wel een colaatje en het was wel heel gezellig zo midden op een grote kermis.

1 like

En waarom stel je niet gewoon de vraag waarom het zo is aangepakt in plaats van er nog extra aannames bij te maken?

10 likes

Limburgers zijn niet hip

7 likes

Ik begrijp niet zo goed waarom je zo aanvallend aan het posten bent? Er werd toch in dit topic gemeld dat er een probleem was. Daarom reageer ik hier. Mocht het ook nog ergens anders opgemerkt zijn, heb ik dat nog niet gezien.

9 likes

Grrrr

In het vragen aan mods en admin topic gaat het er ook over.

1 like

Ik nodig je uit om eens in het plaatselijke winkelcentrum bij mij in de buurt te komen kijken :grimacing:

Limburg of niet?

Ja :grimacing:

Dan mag je het wel zeggen :grimacing:

1 like

Deden jullie op EGF aan kerstswap enz? Cadeautjes kopen voor iemand, versturen en dan bijv. met kerstavond allemaal uitpakken. Was toen nog niet heel lang lid dus niet echt opgelet. Heb daar ineens zin in namelijk haha.

7 likes

Omdat ik zojuist pas de verklaring van ‘het team’ las op het gedoe rondom de Professor, waar ik niks van meegekregen heb en het dus echt belachelijk vindt hoe ze dat afgehandeld hebben (aka zich niet eens aan hun eigen woorden hebben gehouden.

Zie Vragen aan de mods en admin

Een vriend uit het noorden keek me ooit geschokt aan toen ik vroeg of hij al afgewerkt was.

4 likes

Misschien moet je je frustratie over een conflict niet afreageren in een opmerking over technische aspecten. Wel zo netjes van jouw kant.

15 likes

Ik organiseer het liever niet (laat ik liever doen door iemand die het of vaker heeft gedaan of niet de hele dag blowt haha). Maar klinkt best leuk. Een herfstswap ofzo, hebben we ook nog even de tijd. Zou meedoen. (Tenzij bedrag heel hoog is maar dat is meestal niet zo met dit soort dingen)

4 likes

Haha, die gebruikt een Brabantse vriendin ook en een andere vriend (omgeving Utrecht) vond dat in het begin heel grappig, dus hij steeds tegen haar: ‘Hee, Miepje, ben je weer afgewerkt?’ :joy:

2 likes

Misschien moet je je met je eigen zaken bemoeien. :woman_shrugging: En daarnaast, het Members Only gedeelte is er niet voor niets, ik vind het nogal wat als daar wat mis mee gaat.

Amen.

4 likes

Haha nou zeg, op een openbaar forum in een openbaar topic is dit ‘advies’ niet echt van toepassing lijkt me.

4 likes

Hahaha oke hellup. Weet iemand waar je in Nijmegen moet opstappen bij de flixbus. Ik vroeg het aan een vriendin en die zij alleen “Tunnel” ja welke hahah en toen zei ze die enge bij het station… nog steeds geen idee