Wat je even kwijt wilt #4

Had een tijd geleden een jurk online besteld.
Komt het pakket aan, haal ik de jurk uit de verpakking, blijkt het om een andere jurk te gaan.
Nu dat kan altijd gebeuren, ze leek inderdaad op de jurk die ik eigenlijk besteld had.
Maar wat bleek, iemand had het etiket incl het kartonnetje waar de maat/prijs/streepjescode op staat van de jurk die ik eigenlijk besteld, uit die jurk geknipt en deze in de andere jurk genaaid (die uiteindelijk in mijn bestelling zat.)
Zelf wat onderzoek gedaan op de site naar deze gelijkaardige jurk, bleek die 10euro goedkoper te zijn dan de jurk die ik eigenlijk besteld had.

Mensen gaan toch wel heel ver voor wat korting

7 likes

Snowiveau

8 likes

Is dat niet @anon76889665 of heb ik dat zelf bedacht?

Haha nee dat was ik niet.

Haha oeps, sorry! Ik weet nog dat Sjern over een reis naar Korea heeft gepost en jullie namen lijken zo op elkaar :sweat_smile:

1 like

@GEEZ fijn je hier te zien!!!

1 like

Je hoeft je niet altijd zo groot te houden he? Je bent super sterk… maar het is logisch als het soms even wat minder gaat. Als ik in jouw schoenen stond had ik het niet net als jij kunnen doen volgens mij!
Lekker ā€˜genieten’ van een fijne serie… en huilen als het oplucht!

Take care! :two_hearts:

2 likes

Ik ben simultaan aan hef appen met mijn Zweedse militair en met een Italiaanse dude die me tijdens mijn vakantie heeft rondgeleid. Ik kan wel redelijk Italiaans en geen Zweeds maar jongens dit is laaaaastig. Echt next level schakelen. Al leer ik wel wat bij op deze manier.

Volgens mij zit er trouwens geen logica in Zweeds en is de uitspraak onmogelijk voor normale mensen

3 likes

@Lentex Sterkte, ik hoop dat de serie een beetje helpt en je straks goed kan slapen :two_hearts:

1 like

Madeira! Eiland van de eeuwige lente :slight_smile: Ben er twee jaar terug in november geweest en vond het een heerlijk klimaat en schitterende natuur.

2 likes

Hahaha altijd nuttig om er willekeurig in te gooien.

Ik las over de uitspraak regels en dat het allemaal afhangt van de letter erna en ervoor wtf wie verzint dit dit is mega onpraktisch. Kan jij het?

Hij noemt me nu trollunge, ik weet niet hoe je her uitspreekt maar ik heb net gegoogled dat het trollenkind betekent en ik ben er niet zeker van dat dit positief is, ook al is het van een Zweed afkomstig. Anderzijds, als je hele taal super onlogisch is geef je misschien ook gewoon onlogische complimenten.

6 likes

Je bent echt zo’n lieverd :heart:

:heart:ļø:heart:ļø

Ik zoek leuke jurkjes, die ik in principe elke dag aankan (casual) (want eeuwige spijkerbroek - klaar mee). Tot op de knie, maar niet van die enorme tenten. Ook niet te zakelijk. Ik kan het echt niet vinden? Iemand tips? Zoek ook nog jurkjes waarmee ik iets feestelijker voor de dag kan komen dan nu (blouseje/donkere spijkerbroek = standaard)

Bij Zalando? Ik zie daar altijd leuke jurkjes staan. :slight_smile:

https://www.zalando.nl/dameskleding-jurken/dorothy-perkins-online-shop/ vind ik altijd leuk. - zoekt nog verder -

En deze: https://www.zalando.nl/jersey-jurk/anna-field/

1 like

Ik vind lezen al heel wat geloof ik. Wat een vreemde taal en mensen. Wie bedenkt dat soort dingen.

1 like

Ik heb zojuist iemand ontvolgt op instagram vanwege haar stories. Begon met een screenshot van mogelijke staking bij Ryanair met als tekst daar bij: ā€œhebben wij weerā€ (mijt, je komt net terug van een paar dagen Londen). Vervolgens een screenshot van 'n mail dat de vlucht naar alle waarschijnlijkheid gewoon doorgaat, daarbij als tekst ā€œdit is zo niet hoe je je vakantie wil beginnen, net even een traantje gelatenā€.
Ik voel gewoon intense woede. Mens. Je kunt tenminste lekker op vakantie. Met je hele gezin. Twee fucking keer in een paar weken tijd. Stel. Je. Niet. Aan.
Sorry, dit moest er eeeecht even ergens uit.

14 likes

Zoiets lijkt me ook echt wel lastig om mee om te gaan in zo’n land eigenlijk. Moeilijk contact maken en dat je je dan ook nog heel de tijd moet gaan zitten aanpassen om maar niemand voor het hoofd te stoten. Of ervaar je daf niet zo?

1 like

Sinds een paar dagen zijn er veel groene aasvliegen in mijn huis en geen idee waar ze vandaan komen. Mijn vriend is nogal goed in vliegen uitroeien dus dat doet ie dan ook steeds maar wel zo fijn als ze gewoon wegblijven
Alleen zo ver ik weet hebben we geen rottend vlees in huis en goddank ben ik nog geen maden tegen gekomen. Ben nu wel bang dat dat er aan zit te komen. Hoe moet ik daar nou naar op zoek? Iemand tips? Krijg er echt de kriebels van

Patatas bravas?!?!!!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!

32 likes