Lijkt wel rauwe aardappel hahah of appel
Vandaag werd ik echt zo witheet van iemand voor mij bij de kassa. De jongen achter de kassa was nieuw⊠Dus die vrouw voor mij al zuchtend en steunen en ook zeggen dat hij op moest schieten. Nou oke, alles gescand ze moest 5 euro betalen. Komt ze met een shitload aan klein geld en die jongen wordt nog nerveuzer. Dus hij was aan het tellen en ze praat er continu doorheen en schuift ook steeds met het geld (geld weghalen en minder terug leggen). Dus ik was onder tussen mee aan het tellen. Doordat ze bleef praten kwam die jongen er gewoon niet uit en er lag maar 2.50 in totaal (allemaal 20 en 10 centjes). Dus zij zegt â nou volgens mij is het gewoon genoeg, dus het is goed zo. Ik hoef geen bon.â Dus toen heb ik even vriendelijk geholpen dat er maar 2,50 lag.
Nou die blik⊠was 10x dood geweest denk ik. Maar goed puntje bij paaltje vond ze ineens een briefje van 5 in haar portemonnee. Heel bijzonder.
Wat een smiecht, die probeerde de boel dus mooi op te lichten!
Ja nu kan ik niet slapen en mijn wekker gaat vroeg en ben nog steeds verdrietig en oh ja mijn nek killed me ook nog steeds gaat echt super
Ja en dat voor dat bedrag⊠echt why. Met haar kind er naast
Dindin
Dat maakt het alleen maar erger haha
Haha, respect. Ik weet niet of ik dat zou durven.
Wat vervelend dat je er zo last van hebt! Toevallig nog tips om het wat draaglijker te maken?
Ik sta momenteel maar weer naast mân magnetron te wachten tot mân hittepit warm is en heb wat pijnstillers genomen. Ik wil ook gewoon een nacht een keer doorslapen want dit zorgt zo voor een gebroken nacht
Nou normaal ben ik ook nooit zoân held met zulke dingen en ben ik altijd bamg dat mensen agressief worden. Maar ze was met haar kindje (ik denk een jaar of 7) dus had er vertrouwen in dat ik geen blauw oog zou krijgen ofzo hahah.
Ik vind het echt vies iemand zegt : âdaar moest ik smakelijk om lachenâ.
Flikker op, Fred
Je lach is alles behalve smakelijk
Wat een kut nacht.
Ben er al 2 keer uit geweest omdat 1 cliënt het geinig vind om midden in de nacht te gaan lopen kloten.
Benieuwd of ik ĂŒberhaupt nog ga slapen deze dienst. Denk het niet eigenlijk
Ah nee heb je er nou nog last van?!
Pff kan me voorstellen dat je er nu echt genoeg van hebt. Het enige wat bij mij helpt is op mân rug liggen en niet bewegen voor een paar uur en dan is het meestal weg. Lopen gaat echt niet dan.
Maar dat zal vast bij jou niet helpen dan want je hebt het vooral âs nachts.
Ik wil je echt niet bang maken trouwens maar heb wel eens gelezen dat als de pijn iedere keer héél heftig is dat je misschien voor de zekerheid beter een keer naar de dokter kan gaan. Ik vind het vooral heftig dat je het al vier nachten hebt nu, dan voel je je gewoon gebroken
Hopelijk is het morgennacht weg en kan je gewoon weer lekker slapen!
Waarom stap je er niet uit dan? Of word je niet eruit verwijderd? Ik ben ook gestopt met 1 vrijwilligersbaan en de beheerder vd groep heeft me ook verwijderd( wel vantevoren laten weten hoor)
Jezus, wat ben ik brak.
Heb denk in totaal een uur geslapen vannacht.
Zo vragen aan mijn collegaâs of ik eerder naar huis kan.
Ik zit in de auto, roadtripje naar Praag! Weekend daar. Iemand nog tips?
Jullie zijn zo lief allemaal he! <3
Ik heb lekker geslapen en het gaat al wel beter weer. Vanmiddag ga ik wat leuks doen en ik heb besloten morgen gewooon even een hele dag niks te doen. Niks afspreken met mensen enzo, gewoon even rust.
Komt wel weer goed!
Ze hebben destijds gevraagd of ik er nog in wilde blijven. Ik ben ook nog wel steeds mede-beheerder van de Facebookpagina, dus ik ben nog wel een klein beetje actief.
Ja helaas wel Toch bedankt voor de tip, ik lig meestal in een balletje een beetje heen en weer te wiegen haha, erg charmant.
Heb voor eind augustus ook een inwendige echo gepland staan om uit te sluiten of er iets aan te hand is ergens in het voortplantingsorgaan want voor mân gevoel is het tijdens de ovulatie wel flink erger maar in principe heb ik 50% van de dagen last van mân buik :+1
Haha nou ik ben in elkaar geslagen door zoân tokkiewijf met haar kind erbij (die er mega overstuur van werd) dus ik zou er niet vanuit gaan
Wel mooi dat je het hebt gezegd, super aso