Wat je even kwijt wilt #4

Wow hoezo dat?

1 like

Haar kind rende bijna tegen mij aan, ik week uit en zei “kijk uit”. Toen flipte ze

Eindelijk vakantie! Ik vlieg straks voor een paar dagen naar Engeland voor een bruiloft en ik zie wel op tegen de hele reis
Bus
Trein
Vliegtuig
Bus
In de auto met een kennis van de bruid

En dan in omgekeerde volgorde weer terug.

7 likes

Wauw sommige mensen zijn echt gestoord.

3 likes

Dat went wel heel erg, met die letters! Gaat bij mij vrijwel altijd goed, ook omdat er eigenlijk geen uitzonderingen van zijn en mijn Zweeds is echt niet fantastisch.

Maar ja het blijven gekke mensen wel.

1 like

Uiteraard kom ik weer een ingelijste poster tegen van €1600. Weet iemand waar ik een look-a-like kan vinden? Kan geen print van de poster vinden om groot af te drukken en op Tante Ali kan ik het ook niet vinden :frowning:

2 likes

Je werkgever mag volgens de AVG niet vragen waarom je ziek bent. Kan natuurlijk fijn zijn om wel er iets over te vertellen zodat ze meer begrip hebben, maar je hoeft niets te vertellen.

https://www.verzuimteam.nl/nieuws-tips/juridisch/vragen-bij-ziekmelding/

Haha alle werkwoordsvormen zijn hetzelfde dus is juist easy! Uitspraak is wel een dingetje :stuck_out_tongue:

1 like

Ik ben deze week 3 van de 4 dagen naar m’n werk gefietst en nu ben ik trots op mezelf :bike:. Ik pak nogal snel de auto namelijk

7 likes

Heb net eindelijk infinity war gekeken en ben (nog steeds) verliefd op cap en bucky

2 likes

Seks hebben

5 likes

Dat zal hij juist leuk vinden

1 like

I know, thanks. Maar ik heb het dus al verteld. Nu ik er een nachtje over heb geslapen, vind ik het ook wel fijn dat er iets over bekend is bij mijn leidinggevende. Ze reageerde ook heel begripvol.

1 like

Hmm… een bord in de tuin zetten met een middelvinger er op of een provocerende boodschap?

Heeft vaak echt zo’n heel vreemde bijsmaak.

1 like

I like your way of thinking

Heb ik eindelijk een keer de ballen om mijn automonteur te bellen. Is hij op vakantie :joy:. Dapper broodroostertje dat ik ben.

8 likes

Ik heb gister gehoord mijn stage in Zweden echt gaat gebeuren en nu moet ik binnen een maand naar Stockholm verhuizen! Dit is zo fucking eng en spannend en ik mag samenwerken met DE fotograaf waar ik al jaren tegenop kijk :fearful: :cry: :grin: :tada:

58 likes

image

Ah dit was zo’n schattige film!
Ik kon alleen de titel nooit uitspreken toen ik klein was. “‘Maaaaam mag ik het rappere droodboostertje kijken?”

17 likes

Waaauw wat gaaf! :heart_eyes: gefeliciteerd!