Wauw wat tof, gefeliciteerd!
Het erge is dat ik deze film dit jaar pas voor het eerst gezien heb (denk ik). Zag deze wel altijd als reclame in de videobanden die ik had vroeger.
Crap, verslapen voor doktersafspraak. Nu bel ik expres nog later omdat ik niet heel lui weer overkomen haha, heb me niet heel hard verslapen nml. (En geen zin om nu eventueel nog heen te haasten)
Voor iemand die zoveel rommel eet, verbaas ik me er elke keer over hoe erg mijn ingewanden schreeuwen om hulp na een avondje kapsalon. Na een tijdje vergeet ik dat weer, en eet ik weer kapsalon (inclusief extra bakje knoflooksaus en sambalsaus) om me vervolgens weer te verbazen over de bevalling de volgende dag.
Ik voel mij zoveel slechter als ik 's nachts een kapsalon heb gegeten, niet normaal. Ik doe het nu niet meer en mân maag is mij ZO dankbaar.
Wat is een mooie locatie om eind mei/begin juni met een familie van 8 man op vakantie te gaan? We zijn op zoek naar een eigen huisje met zwembad in een mooie omgeving met wel het een en ander te doen (leuke plaatjes in de buurt, liefst op loopafstand).
Ik zat te denken aan Italië maar het weer is daar een beetje onvoorspelbaar eind mei/begin juni. We willen eigenlijk niet langer vliegen dan 2-2,5 uur.
Pff, ik krijg dus bijna nooit de bloedsuiker van de kat gemeten, heb altijd ruzie met die stomme meter. Krijg alleen maar errors Arme kat heeft oortjes vol gaatjes. En eigenlijk moet het 2 keer per week.
En als mijn moeder appt, komt het altijd mega gebiedend over.
Wow oke, wat een bijzondere mensen zijn er toch
Wat vind je dan van A Bugs Life? Dat is mijn favoriet. Mijn mijn favoriete uitspraak Oh nonsense. This is nothing compared to the twig of '93. Als een mier in paniek raakt omdat er een gat in de lijn zit.
Vind het sowieso grappig dat er een Pixar film uitkomt over iets, zoals Finding Nemo of A Bugs Life, voor peuters en dat Dreamworks dan met hetzelfde komt, zoals Shark Tale of Antz, voor kleuters. Kan dan altijd een mini vergelijkend warenonderzoek doen. Qua films ben ik dus nog gewoon een peuter.
Ik heb nu een dik oog van die oogzalf en het jeukt.
Arghh
Ik vertrek om 12 uur en ben dan hoop ik rond 9 uur op de plaats van bestemming.
Dank je wel!
Dekie!!!
Die film hebben we zo vaak gezien vroeger. En laatst vond mijn broer hem op een rommelmarkt, kan mijn neefje er naar kijken.
Omg volgens is mijn vriend echt steeds serieus aan het overwegen om naar Zweden te verhuizen binnen een aantal jaar. (Is altijd een droom geweest van hem en nu hij door heeft dat ik er niet tegen ben is hij het weer aan het oppakken)
Dit maakt mij wel echt mega zenuwachtig hoor. Ik vond nadenken over verhuizen buiten mijn huidige woonplaats binnen Nederland al spannend hahahaha.
blegh had gehoopt geluk te hebben op ticketmaster maar natuurlijk ging daar weer vanalles mis en via ticketswap is alles binnen een minuut weg (en te duur, weet eigenlijk niet of ik ze dat wel gun). misschien maar accepteren dat het geen lowlands wordt dit jaar, bespaart wel veel geld
yes ik hoest weer lekker klodders slijm op, dit is mijn favoriete dagbesteding op mân vrije vrijdag
Wow wat naar, dan ben ik blij dat je het wel even laat checken! Heb je er al lang last van?
Ik ging net tijdens het douchen luisteren naar een nieuw nummer van een artiest die ik luister. Ik besef me nu pas, nu ik alweer aangekleed en klaar ben, dat ik me gewoon ben vergeten te wassen terwijl ik onder de douche stond omdat ik zo bezig was met dat nummer gelukkig hoef ik vandaag toch niet echt de deur uit en heb ik gister nog gedoucht.
Fotografiska, en lunchen bij Hermans TrÀdgÄrdscafé. Je kan mooi de zonsondergang bekijken vanaf Skinnarviksberget en daar gewoon beejte picknicken/chillen. Rösendals TrÀdgÄrd kun je ook lekker lunchen en in de tuin chillen. Toen wij er waren was het heel warm en zijn we ook een dagje naar Vaxholm in de archipel van Stockholm geweest, dat was ook fijn.
Uhm nou in principe al een jaar of 2 haha. Maar ze hebben eerst de diagnose PDS gesteld maar wil ook even uitsluiten dat het niet iets anders is.