Wat je even kwijt wilt #4

Mijn autootje wordt zo opgehaald en naar de sloop gebracht. Ik kan er zelf niet bij zijn want ik moet werken dus ik heb mijn vriend gevraagd een laatste afscheidsfoto te maken van hem voordat hij gesloopt wordt:disappointed_relieved:

Nooit gedacht dat ik nog gehecht zou raken aan een auto haha, ik heb hier veel meer emotionele waarde mee dan mijn leaseauto die ik nu heb. (misschien ook omdat ik er regelmatig mee langs de weg stond en de ANWB er weer aan te pas moest komen hahah, zoveel herinneringen samen)

1 like

Wanneer wordt de hm site aangevuld?

Wat. Een. Kut. Nacht.
Maar goed, dat 3 uur durende dutje maakte meer dan goed. Vooral dat het ging onweren en dike regenen op het moment dat ik net wakker werd :heart_eyes::heart_eyes:

Heb nu al voor de tweede keer deze week gehoord dat je echt vet duidelijk (niet mijn woorden) kan zien dat ik ben afgevallen. En 1 van de 2 wist het niet eens, zij zei dat mijn gezicht een stuk dunner is. Ben nu ook denk ik iets van 12 kg kwijt ofzo? Weinig eten door kies trekken helpt ook niet echt mee haha.

3 likes

@anon98052296 zwaai bedankt meid :smiley:

1 like

Leuk! Ik sluit me aan bij de eerder gegeven tips. Ennn gisteravond heb ik heerlijk gegeten bij Bistro Boheme, dat is echt een aanrader. Verder ben ik ook op Vaxholm geweest, nu het zo warm is is het echt heerlijk om een dag Archipelago te doen.

Helaas ben ik weer onderweg naar huis nu.

Ik ga zo met vakantie en moet alles wat ik de afgelopen 3 weken heb gedaan naar mn begeleider sturen en het is echt niet wat ik hoopte af te hebben. Ik kan me daar nu al druk om maken over hoe teleurgesteld ze daardoor in me zal zijn :frowning_face: En ik moet vandaag nog na werk boodschappen halen, tas inpakken, huis poetsen en moet volgens mijn schema nog anderhalf uur hardlopen terwijl mijn hoofd nu al ontploft. blergh

2 likes

Ik heb dit niet helemaal mee gekregen, of beter gezegd niet. Maar ben wel nieuwsgierig, ga je daar naartoe voor je werk of? En welke staat? Hoef je uiteraard niet te vertellen als je dat liever niet wilt.

Oh wat leuk! Enjoy

Ik ben over 2 weken jarig en mijn vriend heeft al een tijdje terug een cadeautje besteld. Het komt morgen binnen zegt die en dan mag ik het gelijk uitpakken. Nu ben ik helemaal zenuwachtig waaaaa. Echt een klein kind.

3 likes

Ah dat vind ik lief van je!

1 like

Haha er moet mij ook niet gezegd worden dat er een verrassing aan zit te komen hoor, gaat dan niet meer uit mijn hoofd. Wel heel lief! En gelukkig mag je het wel al 2 weken voor je verjaardag uitpakken haha.

1 like

@HvO @quantum wat hebben jullie uiteindelijk gedronken?

Ik probeer meer kleur te dragen en heb zojuist deze gele blouse gepast, ik draag nooit geel en heb mega error nu. Staat geel mij?

Foto

• Ja kopen
  • Neeee g

0 stemmers

Wat goed al! En misschien is dat ook wel genoeg voor vandaag, morgen weer verder.
En boeien dat andere mensen een volwassen huis hebben, dat hoefttoch helemaal niet. Ik heb ook een knalgele muur en lila stoelen en een paars harry potter dekbed, whatever makes you happy!

2 likes

ik ben brak op werk waar geen fuck te doen is en ik heb HONGER
dus ik ga zometeen naar huis om daar door te werken maar eerst langs de supermarkt voor eten voor in bed
op mijn lijstje staat tot nu toe

• creme de brie (toastjes heb ik nog)
  • babybel
  • chips met dip (keuze ligt nog niet vast)

aanvullingen zijn welkom (ik ben niet zo’n zoetekauw)

6 likes

Is hier een show je huis topic? Ik ben nu ik vakantie heb best wel bezig met opruimen want had echt teveel zooi, misschien wil ik daarna wel foto’s showen haha. En ja dat zou goed kunnen, je huis moet wel bij je passen natuurlijk! Mijn omgeving zou me ook raar aankijken inderdaad.

Ik heb ja gestemd omdat het je wel staat, maar toch zie ik er wel iets aan…Weet niet of het de kleur of het blousje zelf is. Misschien indd wat @grace zegt, een andere tint.

Ik heb net kleren van de wehkamp binnen. Hoe blij een mens kan zijn met kleren he haha. Ennnnnn nog 2 uur voor ik vakantie heb!! :star_struck:

2 likes

Ik ben lekker stamppot aan het maken. Ik had zon zin in een stevige maaltijd na die graftakke hitte.

5 likes

Uien stamppot :heart_eyes: ( ui, aardappel , spekjes en balsamico azijn)

3 likes