Nou ja dan nog, als je de boel probeert op te lichten ben je gewoon fout. Ook als je arm bent en ook als het gaat om een klein bedrag.
Ik moet denk ik beginnen met inpakken? Of in iedergeval m’n koffer uit het plastic te halen. Ik heb ook totaal geen overzicht wat ik wel of niet heb qua kleding, net zoals dat ik met m’n slimme bek vorige week twee bikini’s besteld heb en er daarna achterkwam dat een bikini broekje ook wel handig is
Jaa, dat museum is fantastisch!!
Qua restaurants hebben wij onder andere hier gegeten:
Hip Aziatisch restaurant
Ik ben al de hele dag mega zenuwachtig voor iets wat pas over een paar uur duurt en ik word helemaal gek van mezelf. Meid, calm your tits.
Ik heb net al mijn openstaande betalingen bij H&M, Wehkamp en Zalando betaald en dat voelt goed. Durf nu alleen niet meer naar mijn bankrekening te kijken. Voortaan toch maar direct betalen en niet achteraf
Zo blij om te lezen dat ik niet de enige ben die dit altijd doet en achteraf een beetje huilt
MEt opruimen begin ik meestal! alle spullen die los liggen, opbergen
Als het opgeruimd is, schoonmaken
Ik houd altijd pauzes na elke stap die ik neem
En ik doe heel hard muziek op
Nee dat niet, enkel wanneer iemand een poging doet de code in te geven! Ze kan dus ook zien dat ik het ben, aangezien ik uiteraard de code heb.
Ik ben er al over ondertussen Kleine frustratie gisteren. Dus bedankt voor alle geruststelling!
Mijn tips maar misschien is dit te overdreven haha:
*iedere avond zorgen dat de afwas gedaan is
*voordat je naar bed gaat de “losse” dingen opruimen zoals glazen waar je uit gedronken hebt , tas ophangen/opbergen enz.
*misschien vaste wasdagen plannen?
Ik heb gewoon heel weinig spullen, de spullen die ik heb liggen in kasten. Als je veel spullen hebt kun je inderdaad wel wat opbergen in dozen/kisten, maar die moet je dan ook wel ergens kwijt kunnen lijkt me.
Hoe cliché dan ook, maar proberen telkens meteen iets op te ruimen. Is natuurlijk niet altijd even leuk, maar dat voorkomt wel een grotere hoeveelheid rommel waardoor je er nog meer tegenop ziet. Maar dat weet je zelf ook wel natuurlijk
Tja en anders inderdaad zoals @enthusiasm. Misschien ook een vaste tijd bedenken dat je iets opgeruimd wil hebben?
Zijn het kleine dingen die je eventueel in opbergdozen kunt bewaren? Of in een kastje of zo?
Belangrijke papieren in een klapper, losse dingen in een kast of opbergdoos.
Ik hou echt van opruimen
Een vast schema is ook wel heel fijn! Op het begin misschien wat veel ineens, maar na een tijdje weet je niet beter. Als je het bijhoudt, dan duurt het ook minder lang.
Wauw, proficiat!
Er loopt hier een vreemd mens door de trein met eten en drinken, maar ze zegt alles heel zacht: koffie…theeeeeeee…chocolaaaaa
Ik dacht dat er guinea pig paralympics stond en nou ben ik een beetje teleurgesteld. Weet alleen niet waarin ik nou meer teleurgesteld ben mijn brein of het filmpje. Het filmpje wat ik verwachtte te zien was in mijn hoofd in ieder geval al geweldig.
Dit jurkje vind ik super leuk! Even kijken of ik 'm kan vinden. Thanks
IK HEB VAKANTIE!
Omg mn werktelefoon ging net uit en na anderhalf jaar lang tussen de 50 en 80 uur werken per week voelde dat gewoon als een soort ritueel en pffff wow.
Ik heb gewoon echt 3 weken vakantie en als ze nu in mn kostbare weekenden toch iemand nodig hebben moeten ze mn collega bellen ipv mij en als het ziekenhuis overstroomt sta ik niet op de calamiteitenlijst en omg wat raar dit.
Ik heb echt heel lekker pasta gegeten bij da Peppe due. De prijs was ook goed te doen voor Scandinavische begrippen. Mijn vriend en ik hebben de gratis Ikea bus gepakt om goedkoop te lunchen ultieme Zweedse experience.