Wat je even kwijt wilt #4

Nou ik heb mijn beweging wel weer gehad voor vandaag. Ik was mijn moestuinplanten aan het opruimen (in vuilniszakken doen om weg te gooien) en ik wilde een vuilniszak vast op de gallerij zetten. Dat lukte ook, maar toen waaide de voordeur dicht. Goddank had ik een broek en shirt aan, maar wel blote voeten. Toen bij de buurjongen aangebeld en slippers geleend. Vervolgens naar mijn schoonmoeder gelopen (een paar straten verderop) in de hoop dat zij thuis was, want zij heeft een reservesleutel. Kwam ik daar, deed ze niet open. En mijn telefoon lag nog bij mij thuis (binnen). Toen bij haar buurvrouw aangebeld om te vragen of zij haar wilde bellen. Die deed ook niet open. Vervolgens bij een buurman aangebeld. Die heeft de buurvrouw opgebeld (die lag blijkbaar te slapen). Bij de buurvrouw heb ik mijn schoonmoeder gebeld. Die lag ook te slapen en ze had de bel niet gehoord. Vervolgens wist ze niet waar onze sleutel lag, dus op goed geluk wat sleutels meegenomen en terug naar huis gelopen. Goddank zat de goede sleutel erbij…

Pff. Ik ga nog eens opruimen :tired_face:

12 likes

Deze kleur staat je goed! Maar denk dat okergeel je ook mooi zal staan. Vind ik altijd wel mooi bij mensen met donker haar

@grace @anon66313343 @MangoTree jaaa goede, kon niet echt andere geeltinten bij de cos vinden maar ga kijken in andere winkels

Net mijn vrijdagmiddag Swirl gegeten.

Nu nog even een uurtje knallen en dan weekend!

Hem kennende wordt het toch een drama. Erger dan dit kan het niet worden. Zit je al wel beter in je vel nu?

jaaa lekker, jij ook!

1 like

Jaaaa man in de etalage altijd zulke leuke kleding en als ik het aantrek is het van… mweh

1 like

Niet dreigen met een advocaat omdat hij dat niet doet slaat nergens op. Jij was ook geen klootzak alleen maar omdat hij altijd de hufter uit hing. Niet twijfelen en gewoon genieten van je weekend. Je gaat binnenkort toch iets anders doen en je hoeft hem hopelijk nooit weer te zien ghosthug

4 likes

Weet iemand toevallig of het nieuwe seizoen BZV al in september begint? :grin:

Geef je ons updates hoe het wonen daar is?

1 like

Wat leuk dat je er weer bent @Egel! Heb je echt gemist op het forum

3 likes

Wat lief, ben er al een tijdje maar niet altijd even veel. Je kan volgens mij aan mijn forum historie mijn vrije dagen of uren in de trein prima herleiden. Had jij trouwens altijd dezelfde forumnaam of ben ik gewoon weer eens iets vergeten?

2 likes

Hee!!! Fijn dat het is gelukt

1 like

Wat fijn! Gefeliciteerd :hugs:

1 like

Hoe houden mensen hun ondergoed georganiseerd? :astonished: Altijd als ik een bh zoek, haal ik alles overhoop en is het meteen weer een bende, gewoon elke dag weer. Ik heb alles in een grote la maar dat werkt dus niet

2 likes

Ik denk dat geel je heel mooi staat, maar vind deze kleur een beetje flets. Denk dat okergeel of misschien zelfs niet iets feller beter is :blush:

1 like

Ik heb mandjes in mijn lade. 1 voor sokken, 1 voor ondergoed en 1 voor bh’s. In een andere lade is een mandje met mijn werkondergoed ( lees zwarte oma-onderbroeken)

2 likes

Mn make up is te licht voor mn zon gebruinde huid haha. Dan maar een Basic lookje.

Haha ik ook, vind het echt een leuk album! Welke liedjes vind je het leukst/mooist? Ik dat nummer Kisses of Fire uit mijn download van het album op spotify gehaald, elke keer dat die voorbij kwam kromp ik ineen, wat een verschrikking. Dat is zeker ook niet echt een nummer van Abba of wel? :thinking:

1 like

Yes nu al zin in!

4 likes