Nou ik heb mijn beweging wel weer gehad voor vandaag. Ik was mijn moestuinplanten aan het opruimen (in vuilniszakken doen om weg te gooien) en ik wilde een vuilniszak vast op de gallerij zetten. Dat lukte ook, maar toen waaide de voordeur dicht. Goddank had ik een broek en shirt aan, maar wel blote voeten. Toen bij de buurjongen aangebeld en slippers geleend. Vervolgens naar mijn schoonmoeder gelopen (een paar straten verderop) in de hoop dat zij thuis was, want zij heeft een reservesleutel. Kwam ik daar, deed ze niet open. En mijn telefoon lag nog bij mij thuis (binnen). Toen bij haar buurvrouw aangebeld om te vragen of zij haar wilde bellen. Die deed ook niet open. Vervolgens bij een buurman aangebeld. Die heeft de buurvrouw opgebeld (die lag blijkbaar te slapen). Bij de buurvrouw heb ik mijn schoonmoeder gebeld. Die lag ook te slapen en ze had de bel niet gehoord. Vervolgens wist ze niet waar onze sleutel lag, dus op goed geluk wat sleutels meegenomen en terug naar huis gelopen. Goddank zat de goede sleutel erbij…
Pff. Ik ga nog eens opruimen 

Altijd als ik een bh zoek, haal ik alles overhoop en is het meteen weer een bende, gewoon elke dag weer. Ik heb alles in een grote la maar dat werkt dus niet