Wat je even kwijt wilt #4

Kun je niet wat onder jouw bed kwijt? Dat je daar van die opbergboxen of zo voor koopt?

En alle beetjes helpen, doe het gewoon op het gemak!

Heel lief van je :grin:

1 like

@Madrid ik heb ook een rommelig huis. Als ik bezig ben met het opruimen probeer ik nooit met lege handen te lopen. Dus als ik drinken haal neem ik iets voor de prullenbak mee.
Ik kan het alleen niet goed bijhouden.

1 like

Ik denk dat, als je arm bent, je betere opties hebt om aan eten enzo te komen dan deze mevrouw. Maar goed ze heeft gewoon betaalt uiteindelijk, dus ze heeft niks fout gedaan in principe.

2 likes

Alle beetjes helpen. Ik vind het ook vaak moeilijk. Ik zet soms gewoon een timer aan, of een bepaalde podcast of afspeellijst van ongeveer een halfuurtje (korter of langer kan natuurlijk ook) en dan zeg ik tegen mezelf: oké beginnen met opruimen tot dit klaar is, dan zie ik daarna wel verder. Dat helpt vaak al wel wat! Maar als het écht heel moeilijk is orde te houden heb je misschien te weinig opbergruimte of te veel spullen inderdaad?

2 likes

http://www.allposters.nl/-sp/First-Skeleton-Table-from-The-Anatomy-of-the-Horse-Poster_i10075260_.htm

1 like

Jaaa leuk!

Ah ja de kat van m’n zus moet ook altijd heel erg janken als ie in het reismandje moet. Maar eenmaal op bestemming aangekomen gaat het altijd prima.

Ik vind Nytorget altijd heel leuk om te gaan eten. Daar zitten verschillende eettentjes en het ligt ook vlak bij een mooi park (vitabergsparken) waar het leuk is om te gaan zitten met een koffie. Het is ook wat minder toeristisch en wat meer ‘local’. Er hangt altijd een fijne sfeer vind ik.

Om koffie te drinken vind ik marietorget leuk om te gaan zitten. Dat ligt vlakbij Slussen (maar heeft ook een eigen metrostation) en ook daar vind ik de sfeer altijd erg fijn. In die buurt zitten ook veel leuke winkeltjes en mooie straatjes om door te wandelen.
En bij Norr MĂ€larstrand zitten ook veel restaurantjes en barretjes aan het water. Dat vind ik ook een fijne locatie om te gaan wandelen.

Oh en wat je ook zeker even moet zien is Mosebacken Terrassen. Je kunt er lekker biertjes drinken en je hebt een heel mooi uitzicht over de stad. Is wel meestal vrij druk. Dat zit vlak bij metrostation Slussen.

Qua musea inderdaad fotografiska zoals al werd gezegd en ook vind ik Miles GÄrden erg leuk, voornamelijk sculpturen en op een toffe locatie met een mooie tuin waar je ook iets kunt eten en drinken.
Moderne museet is ook wel leuk om even naartoe te gaan. Gratis entree en het ligt op een mooi eilandje (skeppsholmen).

Rosendals gÄrden werd ook al genoemd en is zeker een aanrader. Is wel een stukje lopen maar is het zeker waard.

3 likes

het geheim is: alles moet een plek hebben. als je van alles weet waar het hoort, weet je wat je moet doen als het zich ergens anders bevindt. dat is wat ik heb geleerd.

8 likes

Mijn autootje wordt zo opgehaald en naar de sloop gebracht. Ik kan er zelf niet bij zijn want ik moet werken dus ik heb mijn vriend gevraagd een laatste afscheidsfoto te maken van hem voordat hij gesloopt wordt:disappointed_relieved:

Nooit gedacht dat ik nog gehecht zou raken aan een auto haha, ik heb hier veel meer emotionele waarde mee dan mijn leaseauto die ik nu heb. (misschien ook omdat ik er regelmatig mee langs de weg stond en de ANWB er weer aan te pas moest komen hahah, zoveel herinneringen samen)

1 like

Wanneer wordt de hm site aangevuld?

Wat. Een. Kut. Nacht.
Maar goed, dat 3 uur durende dutje maakte meer dan goed. Vooral dat het ging onweren en dike regenen op het moment dat ik net wakker werd :heart_eyes::heart_eyes:

Heb nu al voor de tweede keer deze week gehoord dat je echt vet duidelijk (niet mijn woorden) kan zien dat ik ben afgevallen. En 1 van de 2 wist het niet eens, zij zei dat mijn gezicht een stuk dunner is. Ben nu ook denk ik iets van 12 kg kwijt ofzo? Weinig eten door kies trekken helpt ook niet echt mee haha.

3 likes

@anon98052296 zwaai bedankt meid :smiley:

1 like

Leuk! Ik sluit me aan bij de eerder gegeven tips. Ennn gisteravond heb ik heerlijk gegeten bij Bistro Boheme, dat is echt een aanrader. Verder ben ik ook op Vaxholm geweest, nu het zo warm is is het echt heerlijk om een dag Archipelago te doen.

Helaas ben ik weer onderweg naar huis nu.

Ik ga zo met vakantie en moet alles wat ik de afgelopen 3 weken heb gedaan naar mn begeleider sturen en het is echt niet wat ik hoopte af te hebben. Ik kan me daar nu al druk om maken over hoe teleurgesteld ze daardoor in me zal zijn :frowning_face: En ik moet vandaag nog na werk boodschappen halen, tas inpakken, huis poetsen en moet volgens mijn schema nog anderhalf uur hardlopen terwijl mijn hoofd nu al ontploft. blergh

2 likes

Ik heb dit niet helemaal mee gekregen, of beter gezegd niet. Maar ben wel nieuwsgierig, ga je daar naartoe voor je werk of? En welke staat? Hoef je uiteraard niet te vertellen als je dat liever niet wilt.

Oh wat leuk! Enjoy

Ik ben over 2 weken jarig en mijn vriend heeft al een tijdje terug een cadeautje besteld. Het komt morgen binnen zegt die en dan mag ik het gelijk uitpakken. Nu ben ik helemaal zenuwachtig waaaaa. Echt een klein kind.

3 likes