Ah dat vind ik lief van je!
Haha er moet mij ook niet gezegd worden dat er een verrassing aan zit te komen hoor, gaat dan niet meer uit mijn hoofd. Wel heel lief! En gelukkig mag je het wel al 2 weken voor je verjaardag uitpakken haha.
Ik probeer meer kleur te dragen en heb zojuist deze gele blouse gepast, ik draag nooit geel en heb mega error nu. Staat geel mij?
- Ja kopen
- Neeee g
0 stemmers
Wat goed al! En misschien is dat ook wel genoeg voor vandaag, morgen weer verder.
En boeien dat andere mensen een volwassen huis hebben, dat hoefttoch helemaal niet. Ik heb ook een knalgele muur en lila stoelen en een paars harry potter dekbed, whatever makes you happy!
ik ben brak op werk waar geen fuck te doen is en ik heb HONGER
dus ik ga zometeen naar huis om daar door te werken maar eerst langs de supermarkt voor eten voor in bed
op mijn lijstje staat tot nu toe
- creme de brie (toastjes heb ik nog)
- babybel
- chips met dip (keuze ligt nog niet vast)
aanvullingen zijn welkom (ik ben niet zo’n zoetekauw)
Is hier een show je huis topic? Ik ben nu ik vakantie heb best wel bezig met opruimen want had echt teveel zooi, misschien wil ik daarna wel foto’s showen haha. En ja dat zou goed kunnen, je huis moet wel bij je passen natuurlijk! Mijn omgeving zou me ook raar aankijken inderdaad.
Ik heb ja gestemd omdat het je wel staat, maar toch zie ik er wel iets aan…Weet niet of het de kleur of het blousje zelf is. Misschien indd wat @grace zegt, een andere tint.
Ik heb net kleren van de wehkamp binnen. Hoe blij een mens kan zijn met kleren he haha. Ennnnnn nog 2 uur voor ik vakantie heb!!
Ik ben lekker stamppot aan het maken. Ik had zon zin in een stevige maaltijd na die graftakke hitte.
Uien stamppot ( ui, aardappel , spekjes en balsamico azijn)
Nou ik heb mijn beweging wel weer gehad voor vandaag. Ik was mijn moestuinplanten aan het opruimen (in vuilniszakken doen om weg te gooien) en ik wilde een vuilniszak vast op de gallerij zetten. Dat lukte ook, maar toen waaide de voordeur dicht. Goddank had ik een broek en shirt aan, maar wel blote voeten. Toen bij de buurjongen aangebeld en slippers geleend. Vervolgens naar mijn schoonmoeder gelopen (een paar straten verderop) in de hoop dat zij thuis was, want zij heeft een reservesleutel. Kwam ik daar, deed ze niet open. En mijn telefoon lag nog bij mij thuis (binnen). Toen bij haar buurvrouw aangebeld om te vragen of zij haar wilde bellen. Die deed ook niet open. Vervolgens bij een buurman aangebeld. Die heeft de buurvrouw opgebeld (die lag blijkbaar te slapen). Bij de buurvrouw heb ik mijn schoonmoeder gebeld. Die lag ook te slapen en ze had de bel niet gehoord. Vervolgens wist ze niet waar onze sleutel lag, dus op goed geluk wat sleutels meegenomen en terug naar huis gelopen. Goddank zat de goede sleutel erbij…
Pff. Ik ga nog eens opruimen
Deze kleur staat je goed! Maar denk dat okergeel je ook mooi zal staan. Vind ik altijd wel mooi bij mensen met donker haar
@grace @anon66313343 @MangoTree jaaa goede, kon niet echt andere geeltinten bij de cos vinden maar ga kijken in andere winkels
Net mijn vrijdagmiddag Swirl gegeten.
Nu nog even een uurtje knallen en dan weekend!
Hem kennende wordt het toch een drama. Erger dan dit kan het niet worden. Zit je al wel beter in je vel nu?
jaaa lekker, jij ook!
Jaaaa man in de etalage altijd zulke leuke kleding en als ik het aantrek is het van… mweh
Niet dreigen met een advocaat omdat hij dat niet doet slaat nergens op. Jij was ook geen klootzak alleen maar omdat hij altijd de hufter uit hing. Niet twijfelen en gewoon genieten van je weekend. Je gaat binnenkort toch iets anders doen en je hoeft hem hopelijk nooit weer te zien ghosthug
Weet iemand toevallig of het nieuwe seizoen BZV al in september begint?
Geef je ons updates hoe het wonen daar is?