Ik zet in op Dura.
Nouja tegenwoordig is het niet meer illegaal zoals eerst wel was. Niet dat het dan niet meer schadelijk zou kunnen zijn evt. of wat dan ook. Maar dat vind ik echt m’n eigen keuze en vind niet dat zij daar veel mee te maken hebben als het niet meer strafbaar is. Dat zij als winkel blijkbaar zooooveel mensen krijgen die het kopen en ze daarom een maximum erop zetten is tot daar aan toe en eigen keuze vanuit hen. Even goede vrienden, maar wel als je mij gewoon normaal benaderd en niet meteen veroordeeld als een of andere achterlijke die niet zou weten wat ze doet. Dat vind ik dus totaal niet netjes.
Ja waarschijnlijk! Hoop dat 'ie ervan genoten heeft en ik z’n dag heb gemaakt vandaag. Heeft hij voor in de avond vast een mooi verhaal thuis. Ik voel mezelf ook goed dat ik er wat van gezegd heb, dus win-win haha.
Ik ga maar eens mn koffertje inpakken voor mn vakantie (I know t zijn maar 2 nachten, maar boeien)
En wat balen @Karl_Lagerfeld
Zou je nog eens met de gemeente in gesprek kunnen? En aangeven hoe jij het voor je ziet?
Hoe lang duurt je therapie nog?
Ja ik heb net gesolliciteerd op een opleidingsplek niveau 3 maar dat is ook in de bejaardenzorg, en eentje in de gehandicaptenzorg die is wel niveau 4. Dat zijn verder de enige 2 die in mijn regio beschikbaar zijn. Het ziekenhuis kan alleen volgend jaar weer. En ik kan niet zo lang wachten aangezien ik dan geen inkomen meer heb vanuit de gemeente.
Levenslang leren krediet heb ik helaas geen recht op omdat ik jonger ben dan 30 en eigenlijk liever een mbo opleiding zou willen volgen aangezien HBO verpleegkundige vaak gezien word als een vrij moeilijke opleiding en durf het eigenlijk niet aan om die te gaan volgen omdat ik tijdens mijn oude hbo opleiding gestopt ben in het 4e jaar (wel deels door ziekte)
Ja! Ga zeker nog met de gemeente in gesprek maar heb ook nog eens de pech omdat mijn begeleider morgen op vakantie gaat voor 20 dagen. Mijn therapie loopt nog tot oktober ongeveer maar zou voor een opleidingsplek eerder bereid zijn te stoppen omdat het heel goed met me gaat psychisch.
Omg mijn vader is de liefste!!! (dit zijn eigenlijk meer uitroeptekens).
De bel ging, staat daar een postbode met een pakketje. Maak ik het open zie ik mijn lievelings zonnebril
Ik had die laten liggen bij mn ouders 200km verderop maar ga op vakantie dus baalde enorm
Heeft 'ie 'm gewoon opgestuurd. Kost 6.95 ook echt zo zonde haha
Zo lief!
Oh dus dat zijn die dingen waar Amsterdam de dag na Koningsdag mee bezaaid lag, er gaat een wereld voor me open, wauw. Vroeg me al die tijd al af wat al die “kogels” op de grond toch waren.
Goed gehandeld trouwens!
Wat een kuttiming, maar wel fijn dat het terug is!
Ik zit letterlijk al drie dagen op de bank en het forum, heb later afgesproken met mn zus en heb nu al geen zin om te gaan. I laf my bank.
En het forum! Wat wij heel goed snappen.
klllllllllllopt
Ik stond net te dansen in de woonkamer met m’n (veel te zware) hond in mn armen. En toen ging ik door Mn enkel en liet ik hem vallen voel me zo schuldig!
Edit: en nu komt ie ook al niet meer bij me liggen op de bank
Ugh, ik kocht op Aliexpress een shirt, is het echt veel te klein En heb er nog 1 besteld, dus hoop dat die wel past :’)
Had je wel goed aangevoeld dan een tijdje geleden! (sorry dat ik dit onthouden heb )
Mijn vader zit normaal flink op z’n centen. Nu heeft hij vorige week mijn moeder naar de stad gestuurd om flink wat kleding op zijn kosten te kopen. En vandaag kreeg ik bericht dat hij graag met mij een paar dagen op citytrip zou gaan. Ik ga bijna denken dat er iets ergs met hem aan de hand is ofzo