Wat je even kwijt wilt #4

@twijfelkont gaat iemand me vertellen wat je nog meer met een slagroompatroon kunt doen, wat mis ik in m’n leven?

4 likes

Lachgas

Lachgasballonnetjes maken!

2 likes

Blehh ik moet dit echt even kwijt. Ik werk nu in de zorg zonder het juiste diploma, ik wil heel graag een opleidingsplek verpleegkundige niv 4. Ik heb hier 3 maanden geleden op gesolliciteerd in het ziekenhuis en kwam tot in de 3e ronde maar toen stierf eerst mijn opa en daarna mijn oma (allebei binnen een maand.) De dag nadat mijn oma stierf had ik het laatste gesprek. Ik heb toen met mijn domme kop niet benoemd wat er was gebeurd. Ik ben afgewezen voor de opleiding omdat ik niet enthousiast overkwam… :frowning:

Later heb ik wel benoemd dat mijn opa en oma kort achterelkaar gestorven waren. Maar uiteraard waren alle plekken al bezet toen. En nu zit ik zo vast tussen de gemeente en mijn huidige baan. Ik kan ook een opleiding gaan volgen bij mijn huidige werkgever maar dat is in de ouderenzorg en die opleidingen beginnen pas weer in januari. Ik wil gewoon zsm beginnen en niet weer een half jaar moeten wachten EN ik wil eigenlijk niet meer met bejaarden werken (somatiek).

Verder volg ik nu 3 dagen therapie waardoor ik niet fulltime kan werken dus de gemeente vult mijn salaris aan tot bijstandsniveau; wat het nog lastiger maakt want van de gemeente mag ik geen opleiding gaan volgen als dat betekend dat ik niet fulltime kan werken omdat zodra mijn therapie afloopt ik weer een volledige sollicitatie plicht heb. De gemeente zou samen gaan werken met een opleidingsinstituut hier in de buurt waar ik een bbl opleiding zou kunnen volgen en dit bedrijf zou ook de stages en werkgevers regelen. Nu heb ik gisteren te horen gekregen dat dit ook niet door gaat terwijl ik over een maand zou starten.

Haat mijn leven op dit moment eventjes zo erg

Ik zet in op Dura.

2 likes

40694219

Ik kwam dit boek tegen en moest meteen aan @Prikkelbaar denken, haha :stuck_out_tongue:

2 likes

Nouja tegenwoordig is het niet meer illegaal zoals eerst wel was. Niet dat het dan niet meer schadelijk zou kunnen zijn evt. of wat dan ook. Maar dat vind ik echt m’n eigen keuze en vind niet dat zij daar veel mee te maken hebben als het niet meer strafbaar is. Dat zij als winkel blijkbaar zooooveel mensen krijgen die het kopen en ze daarom een maximum erop zetten is tot daar aan toe en eigen keuze vanuit hen. Even goede vrienden, maar wel als je mij gewoon normaal benaderd en niet meteen veroordeeld als een of andere achterlijke die niet zou weten wat ze doet. Dat vind ik dus totaal niet netjes.

3 likes

Ja waarschijnlijk! Hoop dat 'ie ervan genoten heeft en ik z’n dag heb gemaakt vandaag. Heeft hij voor in de avond vast een mooi verhaal thuis. Ik voel mezelf ook goed dat ik er wat van gezegd heb, dus win-win haha.

Goed dat je er wat van gezegd hebt hoor @Twijfelkont!

1 like

Ik ga maar eens mn koffertje inpakken voor mn vakantie :hugs::hugs::hugs: (I know t zijn maar 2 nachten, maar boeien)

6 likes

En wat balen @Karl_Lagerfeld :frowning:
Zou je nog eens met de gemeente in gesprek kunnen? En aangeven hoe jij het voor je ziet?
Hoe lang duurt je therapie nog?

Ja ik heb net gesolliciteerd op een opleidingsplek niveau 3 maar dat is ook in de bejaardenzorg, en eentje in de gehandicaptenzorg die is wel niveau 4. Dat zijn verder de enige 2 die in mijn regio beschikbaar zijn. Het ziekenhuis kan alleen volgend jaar weer. En ik kan niet zo lang wachten aangezien ik dan geen inkomen meer heb vanuit de gemeente.

Levenslang leren krediet heb ik helaas geen recht op omdat ik jonger ben dan 30 en eigenlijk liever een mbo opleiding zou willen volgen aangezien HBO verpleegkundige vaak gezien word als een vrij moeilijke opleiding en durf het eigenlijk niet aan om die te gaan volgen omdat ik tijdens mijn oude hbo opleiding gestopt ben in het 4e jaar (wel deels door ziekte)

1 like

Ja! Ga zeker nog met de gemeente in gesprek maar heb ook nog eens de pech omdat mijn begeleider morgen op vakantie gaat voor 20 dagen. Mijn therapie loopt nog tot oktober ongeveer maar zou voor een opleidingsplek eerder bereid zijn te stoppen omdat het heel goed met me gaat psychisch.

2 likes

Omg mijn vader is de liefste!!! (dit zijn eigenlijk meer uitroeptekens).
De bel ging, staat daar een postbode met een pakketje. Maak ik het open zie ik mijn lievelings zonnebril
Ik had die laten liggen bij mn ouders 200km verderop maar ga op vakantie dus baalde enorm
Heeft 'ie 'm gewoon opgestuurd. Kost 6.95 ook echt zo zonde haha

43 likes

Zo lief!

1 like

Oh dus dat zijn die dingen waar Amsterdam de dag na Koningsdag mee bezaaid lag, er gaat een wereld voor me open, wauw. Vroeg me al die tijd al af wat al die “kogels” op de grond toch waren.
Goed gehandeld trouwens!

4 likes

Wat een kuttiming, maar wel fijn dat het terug is!

1 like

Ik zit letterlijk al drie dagen op de bank en het forum, heb later afgesproken met mn zus en heb nu al geen zin om te gaan. I laf my bank.

8 likes

En het forum! Wat wij heel goed snappen.

7 likes

klllllllllllopt