Ik stond net te dansen in de woonkamer met mβn (veel te zware) hond in mn armen. En toen ging ik door Mn enkel en liet ik hem vallen voel me zo schuldig!
Edit: en nu komt ie ook al niet meer bij me liggen op de bank
Ik stond net te dansen in de woonkamer met mβn (veel te zware) hond in mn armen. En toen ging ik door Mn enkel en liet ik hem vallen voel me zo schuldig!
Edit: en nu komt ie ook al niet meer bij me liggen op de bank
Ugh, ik kocht op Aliexpress een shirt, is het echt veel te klein En heb er nog 1 besteld, dus hoop dat die wel past :β)
Had je wel goed aangevoeld dan een tijdje geleden! (sorry dat ik dit onthouden heb )
Mijn vader zit normaal flink op zβn centen. Nu heeft hij vorige week mijn moeder naar de stad gestuurd om flink wat kleding op zijn kosten te kopen. En vandaag kreeg ik bericht dat hij graag met mij een paar dagen op citytrip zou gaan. Ik ga bijna denken dat er iets ergs met hem aan de hand is ofzo
Fijn dat het psychisch beter gaat! <3
Hoop dat het gesprek je nog wat brengt.
(Sorry, ik wil je graag verder helpen maar ik heb geen idee hoe)
Opluchting zeker?
Fijn he, iets wat je eerst vervloekte toen je het was, maar nu je het weer bent eindelijk verwelkomt <3
Egm.ond aan zee
Het voelt echt alsof ik verkouden ben, maar het zal wel mβn hooikoorts zijn
Ik zit super aso op mn werk achter de kassa chips te eten en cola te drinken. Nu zie ik ineens dat de chips flink over datum is. Ik heb t gisteren gekocht. Het smaakt er niet minder om in ieder geval.
Ik ben benieuwd of shirt 2 dat ik bestelde ook te klein is. Nou ja, als dat zo is, koop ik maar een goedkope bij Zeeman ofzo waar ik een print op laat maken.
Je moet op Ali altijd naar de reviews en maattabbelen kijken. En als je twijfelt de verkoper een berichtje sturen ofzo.
Je hebt toch van die lach therapie dingen. Dan moet je net alsof gaan lachen en dan ga je vanzelf echt lachen.
Dat effect heb ik nu steeds bij de titel van @anon26776401
Hahaha forum is gewoon gratis therapie.
Met maattabellen kan ik nooit wat, haha. De reviews waren wel gewoon goed. Nou ja, we zien het wel en anders worden 2 gewoon prijsjes voor een loterij en schuif ik nummer 3 door naar een collega En dan koop ik zelf wel eentje van zeeman ofzo die ik laat bedrukken.
Bij mijn afspraak net stond net lekker een waaier aan en was het gewoon koel. Nu zit ik in de bus naar mβn vriend en kom ik daar straks weer zeiknat van het zweet aan
Dankjewel! Jammer dat het niet meer van Les Mills is, vond dat altijd heel fijn! En nee, livelessen doen ze bij mij niet en vind het ook weer zonde omdat te kopen⦠sport jij nu nog wel bij een sportschool? ik denk dat ik mn abo gewoon ga opzeggen want ik zag dat ik met mn zorgverzekering ook korting kreeg bij fit 4 free
Mβn schoonzusje is op haar allereerste date ooit geweest en het was van haar kant af niet zoβn succes. Nu appt ze me voor advies, want ik weet t op dit vlak zo goed. Ik ben al vanaf mijn 13e met mijn vriend dus ik heb nooit gedate en 0 ervaring op dat gebied, maar het is zo schattig allemaal.
Per ongeluk je dier pijn doen is het ergste ik zou willen dat je dan kon uitleggen dat het niet opzettelijk was
Ik wil dit nu meteen boeken heβ¦
Groot je gelijk heb je