Ik heb meer het idee dat het aan haar ‘ligt’ dat ze graag zelf op tijd naar huis wil voor haar kind en dan zegt “oh James als je wil kun je nog wel hoor, ben toch thuis om hem zelf in bed te leggen”. En dat ik het dus jammer vind dat ze dat doet. Omdat ik dan het gevoel krijg dat er niet echt tijd voor me is.
Ja, gebeurt bij mij ook. Volgens mij kan je het niet uitzetten, helaas.
Ik moest googelen wat kantklossen betekent haha
Ja ik heb dit ook!! Al geprobeerd hoe het uit kan maar nog geen oplossing gevonden…
Mijn vriend en ik hebben net heel burgerlijk mini-golf gespeeld en het was leuk Of moet dit eigenlijk in het opbiechttopic?
Nee want mini golf is een alom gerespecteerde sport
(en ik maak mn vriend altijd in)
Ik heb verloren. Op 3 puntjes. Moet dus meer gaan oefenen. Ga vast de volgende baan uitzoeken!
Ik ben met mijn zusje in Rome. Ik vertelde haar bij de Santa Maria in ara coeli dat vrouwen hier vroeger op hun knieën de trappen opgingen om een kind of man af te smeken. Toen is ze in de bloedhitte de trappen (174 treden) opgegaan op haar knieën om een man af te smeken voor mij. Ik hoef namelijk zelf niet zo graag dat ik hiervoor op m’n knieën ga. Ze heeft zelf nu ook geen vriendin maar vond dat ze het niet kon maken om een vriendin te vragen. Ik weet niet of het nog werkt omdat ze onderwijl onwijs liep te vloeken maar het was wel doorzettingsvermogen. Aan het eind had ze helemaal blaren op haar knieën.
Aah dit is toewijding. Haha
Hopelijk werkt het <3
Psyche and Eros. Francois Gerard 1798
Cupid and Psyche, van François Gerard!
edit: haha tegelijk
haha ja
Ohh en dan meteen raak? Wat mega chill
Gefeliciteerd!!!
Ja ik solliciteer al twee maanden maar dit was het eerste gesprek. Dank je wel!!
Het heet : Ik heb zin in je, Omg Peter iemand filmt ons.
Is City Hall in Leiden wat qua diner? En Lot en de Walvis? Leidenaren hier?
Wisten jullie al dat er nu ook First Dates Hotel is!!!
Jaa, ik vind het echt super leuk om te kijken! Ik kan alleen die vorige niet meer terug kijken want dan moet je npo kijkt ofzo hebben
ja kut ik zie het nu maar elke keer direct na het verschijnen snel kijken dan
Misschien moeten we iets verzinnen om BNer te worden. Dan kan jij mee doen aan De slimste mens en ik aan Wie is de mol.