Vraag aan iedereen met een huawei telefoon, gaat het geluidsniveau van jullie muziek (oa spotify, maar ook andere apps) ook tijdelijk omlaag als je een melding binnen krijgt? Ik heb mn telefoon verder op stil, maar iedere keer gaat die muziek zachter en dat is zo irritant. Kan ik dat uitzetten?
Wat is het toch altijd grappig om te zien hoe snel iemand opeens wel kan betalen als je een in gebrekestelling stuurt.
Zaterdag ga ik met twee andere vriendinnen naar de canal pride. Zelf heeft die ene vriendin een kind van 5, ik van bijna 3 en de andere vriendin een kindje van bijna 9 maanden. We hebben in de middag afgesproken en gaan niet super laat naar huis maar ook niet heel vroeg. Denk een uurtje of 20.00 maar als het echt heel leuk is misschien wel later of misschien eerder, nouja, beetje go with the flow.
Nu zei die ene vriendin van dat kindje van 9 maanden dat ze graag zelf haar kind op bed wil leggen en dat haar vriend misschien ook nog weg moet maar dat ze vooral zelf âhaar draakjeâ op bed wil leggen. Een maand geleden gingen we met zân drieĂ«n wat drinken in de stad en toen zei ze ook rond een uur of 19.30 uur dat ze naar huis ging omdat haar vriend een afspraak had.
Persoonlijk vind ik dat heel jammer, als ik wegga met vriendinnen blijft mijn man gewoon thuis, hij maakt dan niet ook een afspraak, het is dan âmijnâ avond, een ander keer mag hij weer. Ook voel het niet ontspannen zeg maar, je zit dan echt een beetje op de tijd omdat die ene vriendin ook weer op tijd weg moet.
Ik vroeg op de app âoh moet James die avond echt weg ja? De vorige keer toen we gingen borrelen ging je ook op tijd weg, zelf ben ik dat anders gewendâ waarop ze zei âoh ik kan me dat niet meer herinneren dat hij toen ook een afspraak had, maar oh ja nu je het zegt is dat inderdaad zo, ik bel je uit het werk even, ok?â Nou prima, we gaan zo ff bellen en kletsen.
Ik snap zelf goed hoor dat je je kindje wil zien enzo want ben zelf ook moeder, maar had gewoon zin om weer eens een beetje gek te doen in de stad, wat te drinken, te lachen, dansen en gewoon wel zien hoe laat we naar huis gaan. En het voelt zo ook een beetje alsof er niet écht tijd voor me wordt gemaakt.
Kan ik dat straks netjes zeggen of is dat raar?
Jeetje, dat is echt niet ok. Hoe reageerde je toen hij vroeg of hij ook nog eens binnen mocht komen?
Nee vind ik niet raar hoor. Het is heel normaal dat je in een relatie rekening houd met elkaar. Als ik iets ga doen met vriendinnen blijft mijn vriend gewoon thuis om voor ons kind te zorgen. Zeker als dit niet wekelijks is vind ik dat ze dat best moet kunnen fixen
Ik heb meer het idee dat het aan haar âligtâ dat ze graag zelf op tijd naar huis wil voor haar kind en dan zegt âoh James als je wil kun je nog wel hoor, ben toch thuis om hem zelf in bed te leggenâ. En dat ik het dus jammer vind dat ze dat doet. Omdat ik dan het gevoel krijg dat er niet echt tijd voor me is.
Ja, gebeurt bij mij ook. Volgens mij kan je het niet uitzetten, helaas.
Ik moest googelen wat kantklossen betekent haha
Ja ik heb dit ook!! Al geprobeerd hoe het uit kan maar nog geen oplossing gevondenâŠ
Mijn vriend en ik hebben net heel burgerlijk mini-golf gespeeld en het was leuk Of moet dit eigenlijk in het opbiechttopic?
Nee want mini golf is een alom gerespecteerde sport
(en ik maak mn vriend altijd in)
Ik heb verloren. Op 3 puntjes. Moet dus meer gaan oefenen. Ga vast de volgende baan uitzoeken!
Ik ben met mijn zusje in Rome. Ik vertelde haar bij de Santa Maria in ara coeli dat vrouwen hier vroeger op hun knieĂ«n de trappen opgingen om een kind of man af te smeken. Toen is ze in de bloedhitte de trappen (174 treden) opgegaan op haar knieĂ«n om een man af te smeken voor mij. Ik hoef namelijk zelf niet zo graag dat ik hiervoor op mân knieĂ«n ga. Ze heeft zelf nu ook geen vriendin maar vond dat ze het niet kon maken om een vriendin te vragen. Ik weet niet of het nog werkt omdat ze onderwijl onwijs liep te vloeken maar het was wel doorzettingsvermogen. Aan het eind had ze helemaal blaren op haar knieĂ«n.
Aah dit is toewijding. Haha
Hopelijk werkt het <3
Psyche and Eros. Francois Gerard 1798
Cupid and Psyche, van François Gerard!
edit: haha tegelijk
haha ja
Ohh en dan meteen raak? Wat mega chill
Gefeliciteerd!!!
Ja ik solliciteer al twee maanden maar dit was het eerste gesprek. Dank je wel!!
Het heet : Ik heb zin in je, Omg Peter iemand filmt ons.