Is City Hall in Leiden wat qua diner? En Lot en de Walvis? Leidenaren hier?
Wisten jullie al dat er nu ook First Dates Hotel is!!!
Jaa, ik vind het echt super leuk om te kijken! Ik kan alleen die vorige niet meer terug kijken want dan moet je npo kijkt ofzo hebben
ja kut ik zie het nu maar elke keer direct na het verschijnen snel kijken dan
Misschien moeten we iets verzinnen om BNer te worden. Dan kan jij mee doen aan De slimste mens en ik aan Wie is de mol.
Gewoon een boek schrijven
Oefening baart kunst! (en een beetje talent) (of een hockeyverleden)
Tja het is dat een sextape laten lekken niet meer zo bijzonder is. Anders konden we een leuke video maken met een millitair.
Weet je waar ik meer info over die nachttrein vanuit Amsterdam kan vinden? Dagen/tijden/hoe te boeken? Wil ook graag weer een keer naar Sloveniƫ maar met een rondje Googlen kon ik niet echt info vinden :o
Vind City Hall niet zo. Lot en de Walvis is wel gezellig en lekker! De Waag en Dende zijn ook nog lekkere/leuke opties.
Hahaha je naam is er gelijk mooi op aangepast!
Ik ben soms zo gefascineerd als mijn vriend zijn haar (hij heeft een afro) kamt, ga er dan echt naar staren hahaha.
Super! Snel ook
De man-flu is gearriveerdā¦
Kan ik bij iemand onderduiken
Ohh ik was net zo fucking chagrijnig door iemand op werk.
Misschien heel onredelijk maar ik heb echt een uur ofzo de hele tijd dit soort blikken gemaakt:
Onredelijke boze gezichten gifs
Het werkte trouwens wel maar voor de verkeerde persoon. Ik ben echt benieuwd of ik hier goed in ben, ik ga helemaal stuk om deze gifs dus hopelijk heb ik ook een beetje zoān blik.
Wat is er minder aan? Ben bang dat alles verder al vol is haha
Kak ik had de eerste vraag bij Lucky13 meteen fout
Je hebt er niet persee ijs voor nodig.
Wow supermooie foto!