Dankjewel!
Ahhh gefeliciteerd!! Eerste keer?
Ik mag mezelf vanaf (waarschijnlijk) halverwege december ook tante noemen ď¸
Ik zag dit voorbij komen op internet dus wilde naar zn instagram gaan om ook nee te stemmen, maar hij heeft het verwijderd
Ik ben radeloooos, wat moet ik voor de verjaardag van mijn beste vriendin kopen?
Omg wat heb ik gedaan. Stelde voor om mân vriend zân verhuisdozen uit te zoeken en er kwamen EEN MILJOEN zilvervisjes uit kruipen ze lopen nu helemaal over de grond enzo bah send help
Volgens mij postte ik vorige week dat ik zo van aubergines houd, nou ik had er nog eentje over en heb 'm gesneden en met wat gehalveerde cherrytomaatjes in de oven gedaan (met knoflook, olijfolie, zout en peper). Daarbij een beetje pasta gekookt, alles door elkaar gegooid (met wat extra olijfolie, balsamico, pijnboompitjes en basilicum) en het was weer zo lekker. I love
Haha ja natuurlijk.
Gefeliciteerd! Ik heb 2 kleine neefjes, tante zijn is zo leuk!
Yes!!
Nee ik vind dat echt super leuk. Laatst met vrienden gedaan voor mn verjaardag. Glow in the dark ook nog. Super fancy.
Ik heb daar ook vet zin in
Ik had vandaag mijn eerste werkdag op mân nieuwe bijbaantje, maar het verliep minder goed dan gehoopt, en ik merk dat ik het moeilijk heb om het van me af te zetten. De werklast ligt erg laag, en ik kan het niet zo goed vinden met mijn directe collega. Nog 4 weken te gaanâŚ
Het is je 1e werkdag. Misschien is het voor iedereen nog eventjes wennen⌠is het een baantje voor 4 weken?
Neem haar mee voor een leuk dagje weg!
Ik. Ga . Stuk
Nee. Ik mis haar
Ja je hebt gelijk, ik probeer mezelf nu ook zo te laten denken, en ik vervang idd iemandâs jaarlijkse vakantie (een maand dus). Ik had het vooral moeilijk omdat hij mijn studie en mijn ambities zat af te katten, maar morgen een nieuwe dag bij een nieuwe collega, en hopelijk gaat dat beter!
Een avondje uit? Tickets voor een goedkope band ergens? Bij mij altijd gegarandeerd succes.