Zal ik nog naar de supermarkt gaan om cola te halen of niet hmm
Ik vind zelf dat ik heel goed een kip na kan doen qua geluid, dus soms doe ik dat gewoon even en lach ik mezelf vervolgens hardop uit. Zonet dus ook weer eens. Totdat ik na 10 sec besefte dat ik met al mijn ramen open zit en de buren op een paar meter afstand zitten. Ik kreeg geen reactie though, maar nu zit ik heel stil en durf ik geen geluid meer te maken hahah
hahahaha dit is heel grappig
Heb echt zin in het najaar want dan komen er weer leuke programma’s op tv: boer zoekt vrouw en Expeditie Robinson! La Casa Del Papel op Netflix
Ik krijg nu 3 ‘grote mensen banen’ in m’n schoot geworpen die me alle 3 echt heel leuk lijken, maar ik weer niet wat ik moet kiezen. En ik moet nog ontslag gaan nemen bij mijn huidige baan en zij gaan er ook helemaal vanuit dat ik daar door ga groeien. Vind dit allemaal zo spannend, kan er niet door slapen
Zijn er rustige stranden te bereiken met het ov (+ ov-fiets misschien)? Ik heb zo’n zin in een dagje strand maar dan wel een strand zonder tokkies en krijsende kinderen. Eigenlijk het liefst een strand zonder mensen.
Ik heb echt nieuwe ballerina’s nodig in het zwart maar er is zoveel keus. Welke zweren jullie bij?
Ik koop van de week een mega goedkope bh op de gok. ( niet gepast) in maat l/xl
Passen mijn tieten er godverdomme gewoon niet in hè! Ik heb maat m/38 kwa kleding, maar mijn tieten zijn gewoon na de zwangerschap ( 2 jaar geleden) niet meer kleiner geworden…
En als ze zou nog mooi strak en rond waren, maar nee lang leve de zwaartekracht!
Ik is zwaar chagarijnig nu! Bah stomme stomme bh!
Repetto!
ja ik krijg echt bijna moordneigingen van honden die maar doorgaan met blaffen, idd hou ze in bedwang
Kattendel! Vanaf haarlem station kun je fietsen, is een mooi tochtje en super rustig
Ik ga morgen op vakantie, kei leuk! Maar dat inpakken hè… vooral nu we een kind hebben
Zit nu te forummen terwijl ik dus moet inpakken
(en @Revelry)
Dank je wel voor het meedenken! We zijn al zo lang vriendinnen dat ik het gevoel heb dat ik alles al eens gedaan/gegeven heb. En vaak al meerdere keren, dus dat voelt nogal inspiratieloos . Ik denk dat ik toch maar weer voor iets gelijkaardigs ga… (tickets)
Het was ook echt leuk om te doen. We hebben erg gelachen. Glow in the dark lijkt mij ook leuk. Voor de volgende keer!
politie zal je weinig opschieten, en dat maakt het nog kutter want het blijft fucking irritant. Ik voel dan ook gewoon bijna zo’n kortsluiting in mijn hoofd door dat geblaf, wil dan echt mensen gaan meppen of keihard gaan schreeuwen tegen die hoeren beesten
Bekijk het anders: je doet moeite om iets leuks op te zoeken om naar toe te gaan. Je kan samen naar iets uit kijken, en de avond zelf zorgt weer voor herinneringen samen
Zou mij niet uitmaken als een vriendin iets soortgelijks al eerder heeft gegeven. Dit soort avondjes uit zijn voor mij altijd veel waard!
haha heerlijk skreeuwe!! maar wel kut dat je dus gewoon met je deuren dicht moet gaan zitten, misschien wel iets beter voor je gemoedstoestand haha
Ik heb john mayer nooit iets aan gevonden, snapte dat gegeil nooit, maar nadat ik de clip van new light heb gezien (in tienvoud) heb ik zoiets van: ja ik snap het nu wel!!! maar echt, alsof hij lekker voordelig in die clip te zien is, integendeel. Misschien is dat het juist.
Ik zeg dit volgens mij elke keer als iemand erover post haha, maar ik hou zo van Too Good To Go hè! Vooral die foccacia ziet er goed uit, smakelijk!
@Krabsalade maar even over die stok met zalf he. Bestelde hij dat zo en kreeg jij toen ook gewoon een frikandel met mayo.
Het snackbar mannetje zou me echt heel verbaasd aankijken.