Wat je even kwijt wilt #4

Ook waar! Ik zou het omgekeerd zelf eigenlijk niet erg vinden om dezelfde cadeaus te krijgen, die cadeaus passen ook bij mij en wat ik leuk vind. Hih. Dusja. Maar ik blijf het toch een beetje onorigineel vinden :stuck_out_tongue:.

Ik heb de Too Good to go app ook gedownload en zie dat 1 van mijn favo koffietentjes ertussen staat :heart_eyes:

6 likes

Ik lees voornamelijk mee, maar voor mn gevoel zijn de admins zo snel met die ā€œbijnamenā€. Ik lach me helemaal de kreukels, zo on point ook elke keer.

4 likes

Haha we zullen zien, ze deed het niet mega godsdienstig. Ik heb een filmpje waar ze vloekend die trappen opgaat: godnondeju! Damnatio, ik mag hopen dat dit tenminste een vriendje van af kan, allejezus dit is eeeeecht niet fijn.

En met permissie een foto van haar knieƫn

39 likes

Kan iemand mij helpen? Ik zoek een liedje (filmpje) van de wereld draait door waarbij ze een tribute doen. Ze zijn (dacht ik): Tim knol Danny vera Hadewich etc. Giovanca. Ze zingen iets van: all what i can do with / by myself. Ze zitten dan met zn 8en en gitaren rond die tafel. Het is een vet tof lied maar nu kan het niet meer vinden. Ja ik heb mij doodgezocht op youtube etc maar lukt mij niet. Iemand die weet wat ik bedoel. Het is een gouwe ouwe met uithalen bij (self… myself ?) Sorry voor de vaagheid.

Ik ga ff 17 posts eruit knallen want terug van weggeweest zie ik dat ik geen toegang meer heb tot mn lievelingstopics

3 likes

Als jij maar achter je eigen studie en ambities staat, wat een ander ervan vindt is dan niet zo belangrijk toch? ( wel jammer als ze het naar beneden halen maar probeer het je niet te laten raken)

1 like

Ik moet eigenlijk ook al heel tevreden zijn dat ik me beter voel! De rest komt ook wel denk ik nu na een paar cocktails :stuck_out_tongue:

4 likes

holyfuck!!! :open_mouth:

Ik heb het vandaag niet gezien maar Ploumen vond ik ook erg goed. En leuk. Maar misschien is ze niet snel en sluw genoeg.

Het algemene niveau is inderdaad weer eens bedroevend slecht

1 like

Mijn cliƫnt gaat dood :frowning:
Had niet verwacht dat ze er zo erg aan toe zou zijn.
Morgen maar weer even op bezoek in het ZH

Omg hahaha! Neusje!

1 like

Hoe was het uiteindelijk?

Vind het eten bij City Hall niet zo bijzonder haha. Genoeg mensen die het een leuke tent vinden hoor maar denk dat Leiden andere leukere en lekkere restaurants heeft.

1 like

Ik ben echt een beetje teleurgesteld. Ik ging met een groepje eten en als ā€œvoorgerechtā€ hadden we brood om te dippen maar dat was dus 1 stukje brood per persoon en we hadden expres al extra besteld :unamused:. En na het hoofdgerecht wilde niemand meer een toetje omdat ze vol zaten :o_o:. Maar ja ik was nieuw in deze groep dus wilde ook niet als enige vreetzak een toetje nemen :sweat_smile:. Heb thuis maar chips gegeten :thumbsup:

6 likes

Oeh balen, maar als het in 1 dag te doen is, is overstappen niet erg! Leuk!
Heb al eens geinterraild en daarbij in oa paar dagen in Sloveniƫ geweest en toen via nog een stop in Duitsland weer naar Nederland gegaan. Sloveniƫ zag er zooo mooi uit vanuit de trein dus wil zeker snel eens terug om meer te zien! Misschien volgend voorjaar.
—
Hoe kan je hier eigenlijk zien als iemand op je reageert? Het is dat ik er nu toevallig langs scrollde maar kreeg er geen melding van.

1 like

Wil ook too good to go maar fuck Limburg

3 likes

Ik was uit eten met vrienden, en ik weet niet hoe maar ik heb met mijn vork in mijn oog geprikt. Beter word ik niet blind.

6 likes

Naar de musical on your feet geweest. Ben over algemeen niet mega musical fan maar wat was dit leuk zeg. Alleen maar happy feelings. En nu kan ik al helemaal niet wachten om te gaan reizen in zuid amerika en veel salsalessen te nemen. Zie het helemaal voor me :dancer::dancer:

2 likes

Precies mijn gedachten. Maar wie weet komt het snel!

1 like