Wat je even kwijt wilt #4

Hahaha hoe droog. Omdat je vanmiddag zei dat je aan widm wil meedoen denk ik?

Omg morgen kies trekken, zie er zo tegenop.

Ik ben de hele avond op het strand geweest, het was zo lekker om na een dag werken naar het strand te gaan. Ultieme zomergevoel loffff it

Ik ben echt te lui om elke dag mn haar te wassen. Maar de tweede dag baal ik echt, want dan ziet het er echt te vet uit en mn hoofdhuid voelt dan ook vunzig aan. En ik weet nu al dat ik morgen spijt ga hebben😂

Maar ik heb er wel zin in om over 2 weken ofzo weer een zak chips weg te kunnen werken. Mis chips eten. :cry: Maar dat is 1 van de dingen die ik nu niet kan eten zonder kapot te gaan van de pijn. Keiharde M&M’s is weer geen probleem. Kiespijn is een gek iets.

Ok ik krijg dus elke weer een fitbit progress report en dat vind ik stiekem met dit weer superkut want ik ben al een lui zwijn maar met 30+ graden helemaal en ik slaap elke week minder, zit nu rond 5 uur per nacht (if that) ik voel een zomerdepressie op gang komen

Ik moet nog 3 dagen werken voordat ik 16 dagen vrij ben en ik kan gewoon niet wachten, echt waar ik word gek haha

2 likes

Heh. Ik las dit net in het intrusie topic. :astonished:

2 likes

Zijn er hier meiden met een Monki account die even willen inloggen?
Ik kan mijzelf namelijk niet inloggen en vroeg me af of er een storing was, of dat het echt aan mij ligt

Ik kan wel inloggen!

1 like

Dankje!

Wel kut voor mij, ik kan dus niet inloggen. En bij paswoord vergeten zegtie dat mijn e-mail adres niet bestaat? Zo raar, want heb vorige week wat besteld en hij staat gewoon juist op de factuur. Ik heb het pakketje ook teruggestuurd en krijg nog 80 euro van ze, nu ben ik lichtelijk in paniek haha :’)

Omg auw :cry::scream:

Ik moest lachen om het woord poes. En toen las ik zelfs mn collega stuurt me naaktplaatjes.
Haat mijn brein.

1 like

Zo koffer is gepakt :hugs:
Nu ff bijlezen (het gaat hard hier), slapen en dan op (mini)vakantie :heart_eyes:

Als er iemand nog tips heeft voor Eg.mon.d aan zee of Al.kmaar :innocent::hugs:

3 likes

Daarom heb ik ‘m 2 weken geleden maar afgedaan en ik doe dat ding pas weer om bij normale temperaturen.

Naar de zee!

2 likes

Edit: moet voor @Cactusje stomme reactie knop!!

Heb ‘m al sinds dec non-stop om dus dat kan ik ook niet over mijn hart verkrijgen :joy:

1 like

Oeh goed idee! Thanks. Dat ik daar nog niet op gekomen ben :sunglasses:

(Hahaha,ik wist dat ik dit antwoord van je kon verwachten) :kissing_heart:

1 like

Meeting met mij?
Nee grapje. Lekker genieten en uitwaaien

1 like

Haha ik denk ik maak even snel een lijstje met wat ik mee moet voor een weekje Berlijn. Het begint nog een aardig lijstje te worden zo. :’) Beter past het allemaal in mijn trolley.

1 like