Wat je even kwijt wilt #4

Was mijne vergeten op te laden van de week.
Zaterdag dus 251 stappen gedaan. Ipv de 10.000 die ik tijdens een dienst doe.

LAME

Haha zou wel leuk zijn (voor mij), maar niet voor mn zus denk ik haha. (Woon je daar? :sunglasses:)

Ja dat sowieso, thankss

Mocht je klein wonen maar niet zo klein als een studentenkamer dan zou je altijd nog een kat op leeftijd kunnen nemen die hebben vaak niet zo veel ruimte nodig en vinden het gewoon chill als ze dagelijks even wat aandacht krijgen en voor een raam kan je voorzorgsmaatregelen nemen volgens mij :stuck_out_tongue:

4 likes

Niet daar, maar wel in de buurt :slight_smile:

1 like

Helaas geen intrusie gebleven bij mij, geen aanrader. :cry:

@Fenayi deed ook echt zeer, maar moest het cool spelen om niks te laten merken aan de rest. Snap nog steeds niet hoe. Hopelijk morgen wel normaal m’n lenzen in.

Ze heeft een konijn dan kan zij met haar konijn meeten.

1 like

Gucci vindt aandacht wel leuk! Beetje kriebels krijgen, snoepje tussendoor. Prachtleven heeft ze

2 likes

Ik snap united wardrobe echt niet meer. Ik verkoop weken niks en nu 3 dingen in 1 dag? Hebben mensen opeeens weer geld of zo. :thinking:

Zou spontaan honger krijgen.

Oehh dat kan ik nog wel voorstellen aan haar​:hugs::thinking:

1 like

Maar de mensen ze slapen
De wereld gaat dicht
En dan denk ik aan Brabant
Want daar brandt nog licht

Hehe sorry moest ff

4 likes

Dit vind ik zo zonde. MENSEN STAPH MET HET GEPLAND WIT VERVEN VAN ALLES. :hushed:

10 likes

Heel toevallig zijn ze het gebouw waar mn huisarts zit ook wit aan het verven. Het was prima zoals het was ):

1 like

: ( RIP mooi huissie

1 like

Mijn ouders wonen in een dorp waar maar 300 mensen wonen en de gemeente had een potje gemaakt om alle huizen wit te laten verven - je kon uiteindelijk het uitgegeven geld terugvragen bij de gemeente. Mijn ouders hadden schijt en deden lekker niet mee. Uiteindelijk was er drama en kreeg niemand geld terug. :joy: Nu zijn mijn ouders de enige met nog geld op de bank en geen wit huis.

28 likes

Verstandige mensen. :sunglasses:

Geen eenheidsworst en meer centjes op de bank.

1 like

Het is maar goed dat ik geen woonbloggers volg op insta anders heb ik dagelijks hartverzakkingen. Alle houten balken en stenen muren wit verven en alle bomen kappen etc. Mijn hippie natuurliefhebber hart kan dat niet aan.

1 like

Koop ook nog even wat bordjes met een panter erop om je wilde kant los te laten. Unleash your inner beast.

zelfs mijn pyjamabroek die ik nu draag is met panterprint. :eyes: ik ben een stijlicoon.