Wat je even kwijt wilt #4

dat verklaart waarom ik geen man heb. Nee ik moet gewoon is gaan happn? en tinderen met politiemannen die mij in de boeien slaan, die fluffy varianten met panterprint.

2 likes

Jamie Li heeft trouwens een grijze bank die matcht met haar kat. Trendy hoor.

9 likes

logisch toch het arme beest wil helemaal niet moeten poseren op zo’n saaie bank. verdient op zijn minst een panterprintbank.

2 likes

Ik weet niet wat me daarjuist beheerste maar ik heb daarnet mijn ramen gewassen (??), gestofzuigd en gedweild haha??

En mijn kotbaas heeft mijn afwas afgewassen dat er al maanden stond hahahaha!!
Ik steeds maar uitstellen en nu is mijn afwas afgewassen en random in de keukenkasten gezet :joy: hij was er wss ook klaar mee dat het er al zo lang stond haha

7 likes

Lekker tijdstip ook :biggrin:

1 like

Haha echt he. Gelukkig geen kotgenoten hier, anders had ik dat natuurlijk niet gedaan :stuck_out_tongue:

1 like

Jij bent mijn held!!!

1 like

Houten balken :heart:

Ik wil weekend. :sob:

Ik ook :sob:

Zoooo moe. Ik heb luciferstokjes nodig.

Hoe is dit afgelopen?

@slurfhondje succes vandaag!

1 like

Zeker wel. Jullie zijn 4evĂąhhh

Ik heb me echt verkeken op hoe vermoeiend en duur het is om vrienden op bezoek te laten komen hier inclusief slapen etc. Iedereen wilt nu met dit weer wel chillen op een eiland natuurlijk met dit weer en ik was heel makkelijk met jaaa hoor kom maar, gezellig. Maar nu ben ik dus al 2 weken een soort reisleider en betaal ik dus ook overal entree voor (voor mezelf), voor uitjes en attracties die ik al 5 keer heb gezien en ook iedere dag wel ergens buiten de deur eten.
Ik wil gewoon weer in m’n eentje op de bank liggen in mijn onderbroek en netflixen.

4 likes

Tuurlijk mogen we jullie wel maar zo lijkt het meer op een privégesprek dan een forum.
Gaat er niet om dat we jullie niet mogen.

3 likes

Gelukkig, ik schrok al!

Nee ik betaal ook niet voor hen, maar wel voor mezelf. Maar ja, ik woon hier en ben er inmiddels al 5 keer geweest dus vind het het geld eigenlijk niet meer waard.

Ja, had ik achteraf ook wel moeten doen eigenlijk. Maar sommige kwamen ook alleen dus vond ik dat ook sneu en wilde toch gezellig doen. Achja ik weet nu dat ik het zo in ieder geval niet meer ga doen. De laatste vriendin gaat morgen weer weg dus dan herstellen van de financiële schade haha.

Ik zit te denken om morgen een tropenrooster voor mezelf in te stellen: 7 uur beginnen, 3 uur klaar.

Weet alleen niet of ik op vrijdag zo vroeg kan opstaan