Wat je even kwijt wilt #4

Ik kreeg echt zoooo’n sneue opmerking/“grap” wtfffff. Het ging over de Efteling. Of ik dan hakken droeg om in de achtbaan te mogen. Eh?.. nou nee. Wat kansloos.

1 like

Nog een dagje werken en dan weekend, kijk er zo naar uit

2 likes

Haha ja ik zei, “je moet 120cm zijn voor een achtbaan, daar kom ik wel overheen hoor.” Wat een kneus haha

Vakantie groetjes vanaf Thailand!

63 likes

Zeg waar sport jij? Ik wil ook iets gespierder worden, teach me! :frowning:

Ugh ik zit in de trein en er komt iemand tegenover me zitten die een dikke bruine boterham met veel boter en boterhamworst gaat eten. DIE GEUR ik kan er niet tegen ‘s ochtends. I know klinkt aanstellerig maar heb dit al sinds overblijven op de basisschool (misschien omdat ik zelf ‘s ochtends totaal geen eetlust heb)

En elke keer als hij even geen hap neemt legt hij hem half aangekluifd op z’n knie neer ik moet bijna kokhalzen

3 likes

Waddeneiland

Door al het gejank van gisteren zit ik nu met kleine oogjes op kantoor. In de warmte. It’s gonna be a good day.

Ik wil nog slapen, maar het gaat niet. Dus nu wordt er frappé voor mij gemaakt :heart_eyes:

1 like

O haha da’s jammer, beetje ver (ik vind mijn eigen sportschool op 10 min fietsen al te ver).

O ja, hier zitten volgens mij wel wat mensen die vaak spelletjes doen. Is er een compact/makkelijk mee te nemen spel wat leuk is om met z’n tweeën te doen?

In Noord!

Woewoeeee we zijn onderweg :hugs::hugs::hugs:

12 likes

Ik werd vannacht om half vier wakker omdat er mensen aan het seksen waren in de tuin en de chick echt haar bek niet kon houden. De tuin wordt omringd door hoge huizen dus dat galmt echt enorm, doe niet zo fakking aso. Leuk hoor dat je het naar je zin hebt maar daar hoeft toch niet de hele buurt van mee te genieten. Ze klonk ook zo aanstellerig

13 likes

@quantum als jij nog mod was had jij allang een extra S in de titel van @Zemraluani geplakt ofniet.

2 likes

Yessss heb de kruidvat bronzing bodylotion gisterenavond weer eens gebruikt. Heb deze keer geen gekke strepen dus ben blij met mezelf :sunglasses:

4 likes

Ja ik had dit gister hele tijd toen ik op polls ging stemmen

5 likes

Same, die 502-error volgens mij. Ik kreeg dat balkje ook niet echt weggeklikt

2 likes

Hoe bleek je je tanden?

Ah ok! Bedankt ik ga ze misschien weer een x halen idd