Ik vond ze heeel fijn en zag al zo snel resultaat met die stripjes!
Ik heb dinsdag iemand âontslagenâ en vandaag heeft iemand zijn spullen bij mij moeten inleveren na zijn ontslag en ik vind dit een heel lastig onderdeel van mijn werk.
Hahaha ik weet echt precies wat je bedoelt, ik vind dat een van de kutste geluiden om aan te horen. Mijn buurmeisje deed dat eerst ook en ook zo ontzettend aanstellerig klonk het. Ik dacht nog, dat kan dat vriendje toch ook niet geil vinden. Ik heb toen een keer op de muren gebonkt en haar geluid na gedaan. Had het al persoonlijk een keer gezegd aan haar maarja, als je zo aso blijft doen doe ik ook zo terug. Het werd toen wel stil. En ik heb ook al een keer gehoord dat ze vertelde aan vriendinnen dat haar ouders er op vakantie over hadden geklaagd. Ja uh no surprise.
Hahaha! Ja ik wilde ook wel uit het raam gaan gillen maar op zich duurde het niet heel lang ( hij deed vast iets goed) en hield het daarna ook op. En toen kon ik niet slapen van een mug.
Uh ja maar hallo en wij dan!?
Grapje! Geniet lekker van je vakantie!
Waar is dat?
ze heeft een account hoor! maar niet zo veel tijd geloof ik.
Hahaha omg mijn forumnaam. Oke, i will take it.
Even een praktische vraag:
Ik wil tijdens mijn zwangerschapsverlof (17 oktober t/m 5 februari 2019) ontslag nemen.
Ik heb nog meer dan 4 weken aan vrije dagen tot aan het einde van het jaar.
Het hoeft van mijn niet op de meest chique manier, mijn werkgever heeft mij voor de zoveelste keer genaaid, maar ik wil het allemaal wel volgens het boekje doen.
Ik heb geen zin om na mijn verlof daar weer aan het werk te moeten gaan en heb een een opzegtermijn van een maand, verder heb ik een vast contract.
Grote vraag: wanneer dien ik mijn ontslag in? Uiteraard niet voor mijn verlof, want ik krijg mijn verlof gewoon doorbetaald. Als ik voor 1 januari 2019 mijn ontslag indien, hoe werkt dit dan allemaal precies? Aangezien ik ook nog (ongeveer) een maand aan vrije dagen heb, die ik graag gewoon vrij opneem en niet uitbetaald krijg. Maar ik denk dat mijn werkgever echt 0 gaat meewerken als ik tijdens mijn verlof mijn ontslag ga indienen, dus moet op de weg met de meeste weerstand rekenen.
misschien is dit wat voor je (dit is sowieso geniaal voor iedereen om te kijken imho)
Crest Whitestrips Supreme Professional - Kies de kuur : 7 zakjes/14strips
Die heb ik een aantal keer besteld, die was echt top! Maar ik houd wel van goed resultaat.
@lovewarrior Ik heb geen idee wat het beste is en wat mag/kan. Maar ik wil ff zeggen dat ik het supergoed vind dat je dit nu gaat doen!
@Nescio jouw titel
Weet het antwoord niet maar ben trots op je besluit - super goed! Hoop dat een last van je schouders valt!
Beverbende, skipbo, blackstories, saboteur: het duel
Ik heb geen antwoord op je vraag @lovewarrior maar ik vind het heel goed dat je voor jezelf kiest!
Jezus had net een Engelse klantenservice aan de lijn
Ik had van te voren helemaal opgeschreven wat ik wilde gaan zeggen dus dat ging ook prima
Maar was ff vergeten dat ze dan ook terug gingen praten my god 't ging zoooooo snel
Echt: dofssdojodffjgodfodigjoadfiodsiodsiodsfidfsidfsiodfsuidsfudsfdsoidsffoi
Dus ik zei maar âokayâ. zegtie: That doesnât make sense (dit kon ik gelukkig nog wel verstaan).
Ik mail wel.
Aanvullend op deze comment. Kan je niet dit doen en dan na je verlof (dus als je maand vakantie ingaat) je ontslag indienen? Zo heb je dus vakantie tijdens je opzegtermijn.
Ik heb 4 dagen lang weekend Dit wordt weer 4 dagen op bed liggen en chillen. En vandaag kwam ook een brief van school binnen met het bindend studieadvies dus dat is ook weer fijn, ik heb bijna zin om weer naar school te gaan.
bijna.
Ik heb in overleg na mijn verlof nog 2 weken extra vakantie, tot en met 20 februari.
Dan heb ik dus nog iets meer dan 2 weken over, maar aan de andere kant zijn per 1 januari ook weer mijn ânieuweâ volledige vakantieuren ingegaan (25 dagen). Ik vind het allemaal zo lastig wat dus een handige constructie is. Ik kan dus nu niet bij mijn werkgever aan komen kakken dat ik nu dus een maand verlof wil in plaats van die 2 weken, daar deden ze al moeilijk over. Twijfel twijfel, help!