Goed dat je er wat van hebt gezegd, wat jammer van zijn reactie! Inderdaad gewoon mailen hoor. Onzin.
Aah nee joh dat hoeft toch helemaal niet! Wel lief dat je het aanbiedt.
Ik ga binnenkort wel even kletsen met een van de trainers in mijn sportschool, komt goed!
Oh beter! Hopelijk blijft ie ook gewoon gewoon rustig tijdens verdere genezing.
Kraakbeen zou ik ook nog wel overwegen. Mits de thuis “shop” er fatsoenlijk uit zien. Maar om bij iemand thuis te zitten die dan ff lekker aan mn boobs gaat zitten frutten. Neh haha
Ja die thuis shop ziet er verder wel prima uit hoor, groot ontsmettingsapparaat enz (voor de tangen enz) staat er ook dus geeft wel een goed gevoel. Maar zoals ik al zei ze heeft niet heel veel ervaring dus ik vertrouw haar niet helemaal met alles ofzo haha.
Ze wou ook dat ik na 2 weken terug zou komen voor kleinere staafjes, nooit gedaan want ik vond zelf 2 weken veel te vroeg. Piercer die ik zaterdag had zei “laat die langere staafjes er gewoon lekker inzitten tot je zeker weet dat het 100% is genezen”.
2 weken is inderdaad wel heel kort joh. Ik had met mijn kraakbeen piercing dat ie na 4 weken nog plots dikker werd. Kraakbeen duurt ook veel langer met genezen en blijft een beetje onvoorspelbaar dus dan is 2 weken echt niet handig nee
Heel goed dat je het hebt aangegeven. Ik hoop dat ze het netjes oppakken en er iets mee gaan doen (die racist ontslaan bijv.).
Daarom Ik laat er eind dit jaar ofzo wel een keer kortere staafjes inzetten door iemand haha. Dan heb ik ze 7 a 8 maanden, dan kan het wel een keer.
Iemand heeft zijn fiets zo vastgezet, dat mijn fiets er niet uit kan (niet aan mijn fiets vast maar zn slot voor mijn fiets langs waardoor die een barrière voor de mijne).
En ik heb vakantie dus ik was niet van plan om nog terug te komen bij het station.
Wat een LUL
Ik moet me inhouden om mijn slot niet aan zijn fiets+het rek vast te maken AAAAH
Ik wilde een heel boos briefje schrijven alleen ik denk dat degene zit te eten/drinken bij het cafe ernaast en ben bang dat hij dan zat mijn fiets gaat slopen dus heb nu maar alleen een geïrriteerd briefje achtergelaten maar ben ZO KWAAD
ik zou eigenlijk
keiharde schijt hebben
en zijn slot doorknippen
Waarmee dan…
vaak kun je dit huren
of afhankelijk van waar je woont heb je ook mannetjes die langskomen
Oh ja oké ik dacht echt nu acuut haha. Is hele drukke plek dus dat durf ik niet, los van dat dat me net zo veel moeite is als m morgen ophalen en ik daar geen zin in heb want IK HEB VAKANTIE
als je verwacht dat ie morgen weg is en je hebt vakantie zou ik misschien ook wel ff wachten met het zware geschut haha
vriend van me overkwam hetzelfde en na een week was die fiets nog niet weg (was in fietsenstalling van de flat) dus toen had ie het slot wel doorgeknipt
mensen moeten echt leren nadenken
De deurbel ging net maar ik wist dus niet of het onze deurbel was. Dus ik in paniek theelicht (zit ze hier??) appen of ik open moet doen, was het mn huisgenoot haha, dus gelukkig deed ik open
Avonturen met Kaylee
Of ik zwanger ben kwam de buurvrouw gewoon even vragen, want dat mag toch. (Nope ben niet zwanger…)
Wtf
Ja ik ben ook een beetje in shock. Ben wat zwaarder dan een jaar terug. Maar dan gelijk zo’n vraag
Wat onbeleefd van haar. Bah.
@Fenayi Ik weet dat mijn piercer dat ook niet doet met elders gezette piercings en dat is bij veel piercers gebruikelijk! Hopelijk blijft de genezing goed gaan tot je naar je eigen piercer terug kan!