Wat je even kwijt wilt #4

Ik heb gisteren zo’n leuke dag gehad. Eén van m’n beste vriendinnen is getrouwd en het was echt een mooie dag :heart_eyes:

19 likes

Mijn werk moet misschien gaan reorganiseren, maar ik zou het niet eens zo erg vinden eigenlijk.
Ik werk in de zorg, dus ik maak me niet zo ongerust over het vinden van een nieuwe baan.

2 likes

Dank je wel @anon98052296. Nu ben ik toch lid!

2 likes

Sistaaaah

1 like

Ik had 3 jurkjes bij Shein gekocht, en liet het bij Mn ouders bezorgen want dat is praktischer en kan ik het beter bekijken met het aanpassen. Toen het pakketje kwam vroeg ik aan mn moeder of ze fotos wilde maken. Ze zei dat alles piepklein was. Daar was ik al een klein beetje bang voor toen ik zag dat het vanuit Shanghai moest komen. 1 paste dan waarschijnlijk wel. Nou het is andersom, 2 jurkjes passen goed en de andere kan niet eens de rits van dicht en is zooo kort, we moesten gewoon lachen. Ik zei al, is dit voor een pop gemaakt ofzo?!! Ben wel blij met de andere jurkjes🙂

1 like

Echt goed dat je er iets van gezegd hebt! Wat een stomme reactie van hem ook :worried: Je zou ook nog even kunnen googlen ‘klacht indienen (naam van je universiteit)’, veel universiteiten hebben wel een klachtenformulier waar je dit soort dingen kwijt kunt. Echt wat een lul.

1 like

Ja @Mgg poepen in zijn (zwem)bad/douche :laughing:

2 likes

Ik moest vandaag werken en had de hele dag 3 huilende kinderen op de opvang. Van 9 tot 6. Ik werd gek.

Ik heb 2 nieuwe jurkjes gekocht. Eentje is dezelfde als die van mn zus. #twinsters

1 like

@mgg was ik heel even weg is post nl langs gekomen :cry: nu moet ik morgen voor de deur wachten voor mn spekkoekie

1 like

Meh m’n uitstrijkje bij het bevolkingsonderzoek is niet goed. Nu dacht ik dat wel te kunnen plaatsen en ik maakte me eigenlijk geen zorgen totdat ik ging googlen. Nooit doen. Ik kon me nooit voorstellen waarom mensen zo uit hun plaat gingen bij een kleine afwijking maar nu wel. Lees allemaal dingen over dood en baarmoeders eruit enzo. En dan heb ik nog medische kennis :confused:

M’n zusje zat te zeiken dat ze dikker was geworden en ik heb haar overdramatisch afgesnauwd dat ze haar bakkes moer houden met haar luxeprobleem en dat ik waarschijnlijk doodga of onvruchtbaar word.

Ondertussen heb ik me door drie arts vriendinnen (waaronder eentje die hetzelfde had en eentje die gepromoveerd is op hpv infectie) laten geruststellen en nu gaat t goed maar ik had eigenlijk niet gedacht dat zoiets me (even) zo zou laten schrikken.

2 likes

:slightly_frowning_face:
Knuffel :heart::heart:

Wanneeer hoor je meer?

1 like

Dankjewel :slight_smile:
Ik ga morgen bellen voor een afspraak bij de gyn en geloof dat ik daar wel snel terecht zou kunnen dus daarna.

1 like

Ik heb echt honger maar ga vet veel eten dit weekend dus ik neem even niks

Wat naar zeg, sterkte met bellen morgen! Liefs!

1 like

Knuffel!

1 like

blegh de kaissière van de ap heeft me twee draagtassen laten betalen die ik helemaal niet had gekocht en ik ben te moe en het is te warm om terug te gaan. ging ook alleen bij haar afrekenen ipv snelkassa voor de zegeltjes voor die waterflessen :expressionless:

1 like

Knuffel :kissing_heart:

1 like

Ik zit in mijn bh en een sportbroekje een blikje bier te drinken op de bank haha
Voel me echt een bouwvakker
Al hebben die meestal geen bh
En kijken die meestal niet Jane the Virgin

26 likes

Ik heb een raar onbestemd gevoel…