Ik weet niet of dit iets voor je is?
Ik heb niks dus dan moet ik iets kopen en dat vind ik toch wat overbodig want ik heb gewoon genoeg gegeten… maar ik ga zo naar fifo dus misschien heeft zij nog een augurkje ofzo
Ik krijg mijn voordeur niet meer dicht. Het is net alsof het houten kader is uitgezet en naar beneden is gekomen want het slot past zeg maar niet meer in het kader. Mijn vader kan pas morgen langskomen om eens te kijken dus nu moet ik een nacht met mijn voordeur open slapen
Ik heb de ficus van mijn huisgenoot nieuw leven ingeblazen! Hij staat bij mij in de zon, en ik geef m gewoon wat water als de grond droog is (niet te vaak). Sproeien vindt ie ook wel lekker. Ik zou het gewoon nog een tijdje aankijken, beetje lief tegen praten en kijken of ie dan nieuwe knoppen aanmaakt. Succes!
De vriendin van m’n broer heeft nu opeens zo’n Facebookpagina over gezond eten ‘stuur me een pb voor meer info zodat ik je kan helpen met afvallen’ en dan allemaal foto’s van salades en fruit etc. Maar ik weet dus dat zij zelf nooit koken en letterlijk 5 keer per week eten bestellen (en dan pizza/friet/kebab/chinees). Bitch please
En even goed alle randen van de deur bekijken. Ik heb ook ooit een keer gehad dat ik de deur niet meer dicht kreeg zat er blijkbaar iets van een slak tussen waardoor de deur een soort van scheef ging staan.
Kun je er iets voorzetten?
Of je slaapkamerdeur op slot doen?
Haha sorry dit is niet om te lachen, maar je omschrijft het zo grappig
Nog een paar dagen, dan ben je er weer even vanaf
Ik heb net alles goed bekeken maar ik vind niets er tussen zitten. Ik heb ook alles schoongemaakt van zand en stof die er tussen zat maar helaas heeft het niet geholpen.
Ik heb er nu een stoel voorgezet dat hij niet openwaait, dus misschien kan ik nog iets zwaarders zoeken. En mijn slaapkamer kan ik helaas niet sluiten.
Joee meer mensen die morgen moeten studeren?
Ik denk dat je perongeluk een enkeltje hebt geboekt
Ik heb vet enthousiast (vorige week maandag?) een teiltje gekocht zodat ik daar met mijn voeten in kan zitten. Haha dat heb ik dus 1x gedaan, diezelfde avond, en nu staat hij een beetje op mijn kamer.
Ik maakte een grap haha. Die krijg je meestal na het inchecken
Wel een datum prikken hallo. Nu denkt hij misschien hmm op afstand houden. Maar als jij met hem gaat drinken en meespeelt met zn vriendschappelijk shit dan denkt hij miss hmm ze is best interesant haha.
Sorry als ik binnen kom vallen, maar wat mooi om te horen! Kan me voorstellen dat het een heel geladen en lastig etentje was, maar ik hoop voor je dat het stapje voor stapje makkelijker (en vooral leuker) gaat worden!
Achja nu heb je een antwoord. Gewoon op het werk doen alsof er niks is gebeurt.
Heey waar woon je. Vraag ik voor een vriend.
Ik helaas en heb er geen zin in dus als je me nog wat goede motivatie kan geven is dat zeer welkom
@anon39978576 onze buren aan de ene kant hebben vanmiddag een zwembad opgezet.
Onze buren aan de andere kant sproeien elke avond 2 uur lang de tuin.
Wanneer kom je langs?