een hartje voor jou. Het is zo kut als je lichaam niet normaal kan functioneren. Sterkte!
Dat is naar! Ook al heb je medische kennis, het is toch anders als het bij jezelf gebeurt. Daar mag je best even van schrikken. Ik ben gister geweest, en toch spookt het ook door m’n hoofd. De uitslag van een vriendin was ook niet goed, en ze is deze week bij de gynaecoloog geweest. Toen ze terug kwam zei ze ook: ik ga waarschijnlijk dood, en ik wil me opgeven voor over mijn lijk. Denk dat het een normale reactie is om jezelf op het ergste voor te bereiden.
Heb er koppijn van want het duurde ontzettend lang en was alleen te volgen af en toe via gare instagram live’s maar nederland heeft zich gekwalificeerd voor de teamfinale van het turnen zaterdag
Woah dit heb ik gemist maar wat goed(?!? )
Nou, ik vraag me af of mijn cliënt nog thuis komt. Of al heeeeeeel snel overlijd. In dit tempo is ze vlak voor of net na mijn afscheid er niet meer
Ligt eraan hoe dood ie is, maar als je hem pal in de zon zet (in de vensterbank) kan ie nog opleven. En zorgen dat ie voldoende kan drinken (maar niet continu zeiknat houden).
Ik had vandaag zo’n fucking honger, en we gingen pannekoeken eten bij mijn zus, haar vriend en zijn zus. Dus we gingen eindelijk zitten, en het duurde nog geen seconde voordat ik een pannekoek pakte en nog geen 6 seconden voordat hij weg was. Bij mijn vriend was het precies hetzelfde verhaal. Nu is die zus ook super christelijk. Dus mijn vriend pakt de tweede pannekoek, en terwijl hij dat ding neer ploft op zijn bord, zie ik vervolgens de stille gezichten om ons heen. En zegt die zus:’ even een momentje?’ (om te bidden zeg maar). Dus ik kijk mijn vriend aan terwijl we beiden onder de stroop en poedersuiker zitten en die eerste pannekoek praktisch geïnhaleerd hebben van:’ ohhh shit ja ok’ hahaha omg zo erg! Dit gebeurt ook echt gewoon iedere fucking keer als ze er is
Like voor herkenbaarheid want kreeg ook 2 weken geleden zo’n uitslag. Schrok me ook het apenzuur
Absoluut. Net als dat mijn lievelingskleur lichtblauw is en een zak bugles ook.
Ik zit nu een docu te kijken over een lange gevangene (2m) die veroordeeld wordt en ik vind het bizar dat het lengteverschil tussen hem en de rest van de mannen zo groot is? Ik kom bij iemand van 2 meter bij z’n nek en zij komen tot halverwege z’n bovenarm
Zijn die mensen daar echt zo klein? Is in murica
Amerikaanse man gem: 175,5 cm
Nlse man gem: 183,8 cm
Klopt ja, dat heb ik ook ff opgezocht. Gewoon bijna 10 cm verschil
~ digitale ~ van mij
Ik kijk iZombie en deze man is precies mijn type. Hij lijkt ook sprekend op een ex van mij. Ik wil er nog een paar in deze uitvoering.
Ik zit tussen de jaren 70 en nu in alsnog best groot voor een vrouw.
Kan weer opbloeien! Die van mij was ook dood leek het. Geen blaadjes meer… maar ik heb hem weer af en toe water gegeven en toen begon hij het weer te doen. Best sterk die dingen
Niks mis mee heb het idee dat de meeste kleding toch voor 1.60 - 1.70 wordt gemaakt
Ben ‘maar’ 1.80 en meeste dingen passen niet, of het is voor de wat meer curvy vrouw, dus wat dikkere heupen en borsten 3 keer raden wat ik niet heb
Ah I feel you. Soms zou ik echt in een hutje op de hei willen wonen. Rust .